Page 3 of 3

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Posted: Sun Jul 21, 2019 11:40 pm
by zoNE
Czuje, ze dzieki temu sposobowi Ar camp szybciej doczeka sie tekstur na wszystkich mapach :P.

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Posted: Wed Jul 24, 2019 8:45 pm
by Serpent
Robienie, a raczej rysowanie tekstur to czasochłonne zajęcie. Zoniacz jak zwykle narzeka i nic nie robi ;p

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Posted: Sat Jan 11, 2020 11:22 pm
by Liam
Trochę feedbacku po dotarciu do 8 misji:

Plot sam w sobie jest dość dobrzy. Poszczególne misje fajnie się łączą z kampaniami, a motywacje (np. dlaczego powstał Legion) przekonywujące.

Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe :D Ja wiem, że to mod i nikt się nie spodziewa poruszających dialogów, ale raz, że jej charakter odbiega od pokazanego w kampanii (w kampanii agresywna psycho, szczerze mówiąc), a dwa, że jest niespójny w samym modzie (na początku była robiona na trochę agresywniejszą, a potem ją wykastrowano).

Dajcie jej jakiś charakter. McMillan był żołnierzem, mało gadał i nie lubił swoich przełożonych - wystarczy. Burłak był jak typowy inżynier zza Kaukazu - co mu każą, to robią i nie dyskutuje za dużo. Też wystarczyło. Heike zaś jest totalnie nijaka. McMillan czy Burłak mają "tę jedną" cechę, która ich wyróżnia. Heike nie ma żadnej.

Konstrukcja misji jest w porządku. Fajnie, że autorzy eksperymentowali, przez co przynajmniej na razie są różnorodne i ciekawe. Od strony kodu na ten moment się nie mam do czego przyczepić.

Z innych rzeczy: początek 1 misji jest tragiczny. Błagam, zlitujcie się na tym biednym grającym i nie każcie mu oglądać przez minutę/dwie czołgania się w żółwim tempie. Zróbcie cięcie już do akcji, jak są podczołgani we właściwe miejsca...

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Posted: Sun Jan 12, 2020 4:15 pm
by 0dd1
Liam wrote:
Sat Jan 11, 2020 11:22 pm
Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe :D
To się lepiej przygotuj na więcej :P.

Te dialogi to dość dyskusyjna kwestia. Raz że w innych kampaniach nie pokazano jej zbyt wiele, nie wiadomo np jak rozmawia ze sowimi przełożonymi/podwładnymi/przyjaciółmi, więc nie ma co się tym w 100% kierować. Dwa, ona przez całą kampanie przechodzi pewną przemianę, na czym skupiają się tekstowe przerywniki i to też jest duża część jej osoby. Trzy, "ta jedna" cecha to raczej domena drugoplanowych postaci, a JMM i Burłak wcale nie są tylko ludźmi którzy mało gadają. Myślę że trzymanie się bezwzględnie jednej cechy w każdej sytuacji tylko spłyca główną postać.

A w ogóle to dialogi były pisane i poprawiane po sobie przez wiele osób i dlatego tak wyglądają. Pierwsze cztery misje były napisane jeszcze przez altar, i to pewnie stąd ta różnica w dialogach Heike.

Intro trochę skróciłem. Jest na bitbucket, niedługo powinno być na steamie.

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Posted: Mon Jan 13, 2020 12:08 am
by Liam
0dd1 wrote:
Sun Jan 12, 2020 4:15 pm
Liam wrote:
Sat Jan 11, 2020 11:22 pm
Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe :D
To się lepiej przygotuj na więcej :P.

Te dialogi to dość dyskusyjna kwestia. Raz że w innych kampaniach nie pokazano jej zbyt wiele, nie wiadomo np jak rozmawia ze sowimi przełożonymi/podwładnymi/przyjaciółmi, więc nie ma co się tym w 100% kierować. Dwa, ona przez całą kampanie przechodzi pewną przemianę, na czym skupiają się tekstowe przerywniki i to też jest duża część jej osoby. Trzy, "ta jedna" cecha to raczej domena drugoplanowych postaci, a JMM i Burłak wcale nie są tylko ludźmi którzy mało gadają. Myślę że trzymanie się bezwzględnie jednej cechy w każdej sytuacji tylko spłyca główną postać.

A w ogóle to dialogi były pisane i poprawiane po sobie przez wiele osób i dlatego tak wyglądają. Pierwsze cztery misje były napisane jeszcze przez altar, i to pewnie stąd ta różnica w dialogach Heike.

Intro trochę skróciłem. Jest na bitbucket, niedługo powinno być na steamie.
Wiesz co, niby spłyca, ale powiedzmy sobie uczciwie, postacie w OW to nigdy nie byli Szekspirowscy herosi :D Nie byli specjalnie głębocy, nie musieli zresztą być. Ot, ludzie w trudnej sytuacji. Miało to urok.

Z dobrych rzeczy natomiast to kod misji. Po modzie można odnieść wrażenie, że miał/ma dobrych programistów. Chodzi mi o to, że misje są dość rozbudowane skryptowo, dużo bardziej niż kampania, szczerze mówiąc. Np. misja 09. To jest akurat fajne i jeden z największych plusów moda; misje są różnorodne.

Co do feedbacku: dotychczas miałem problem głównie z misją 08. Jeśli mogę coś zasugerować: dajcie timer do przybycia odsieczy i jak wybije 00:00 to niech się dzieje epilog misji. Timer to mała pierdoła, bez której trochę czułem się przytłoczony brakiem sprecyzowanego celu. Czeka, czekam i tak trochę nie wiedziałem, na co czekam. Gdyby był timer, to nie byłoby tego problemu. Np. żeby pojawiał się po pierwszych komunikatach, że coś długo go nie ma.

Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii

Posted: Fri Jan 17, 2020 11:29 pm
by 0dd1
Właśnie to że nie wiadomo za dużo sprawia że jest to tak subiektywne i nie da się tego prosto rozwiązać. Im mniej informacji zawartych w grze tym więcej ludzie sobie dopowiedzą, każdy po swojemu, i zawsze znajdzie się ktoś kto nie "czuje" danej postaci.

Większość kodu do kampanii napisał McBenn. Też byłem pod wrażeniem wykonania.

Użycie timerów jest trochę sztuczne i raczej staraliśmy się ich unikać. W zamyśle to dialogi powinny oddawać przebieg misji. Jeśli to konieczne to wolałbym tu coś dodać żeby nie było zbyt wielkich odstępów pomiędzy dialogami.