Page 2 of 3

Re: Mission 03

Posted: Sun Apr 21, 2019 12:09 pm
by 0dd1
Myślę że brak wjazdu do bazy na kołowym podwoziu byłby najlepszy, tylko że tekstura w jednym wejściu nie wygląda za stromo. Chociaż może i ta komora nie będzie takim problemem, w końcu to dopiero trzecia misja.

A złoża dałoby się ograniczyć, już raz zrobiłem naliczanie wydobytych surowców w revampie. Tylko że dziwnie byłoby mieć coś takiego w tylko jednej misji, a zastosowanie tego do całej kampanii to chyba zbyt duży krok.

Re: Mission 03

Posted: Sun Apr 21, 2019 12:38 pm
by AdDur
To tylko luźne sugestie rozwiązania problemu zbytniego ułatwienia misji przez możliwą obecność komory - zresztą jak mówiłem, konwój nie musi być "transportowy", a może po prostu być grupą pojazdów jadących na front rosyjski.

Re: Mission 03

Posted: Sun Apr 21, 2019 3:14 pm
by Serpent
Ograniczanie wydobycia ropy to krok za daleko. Nie ma co utrudniać gry na siłę.

Re: Mission 03

Posted: Mon Apr 22, 2019 1:45 pm
by AdDur
Całość rozbija się o problem tego, czy w tej misji ma być obecne zasilanie ropą, czy tylko słoneczne (na tej zasadzie jak w kampanii USA).

Re: Mission 03

Posted: Mon Apr 22, 2019 2:51 pm
by Serpent
Robimy zasilanie słoneczne bo jak już pisałem - arabowie mają deficyt ropy. Jednak umożliwiamy graczowi również zbadanie oraz budowę elektrowni na ropę.

Re: Mission 03

Posted: Mon Apr 22, 2019 3:03 pm
by AdDur
Hm... W takim wypadku konwój chcący zatankować jest sensowną opcją, nawet jeśli jedzie bez komór. Względnie mogliby to być przebijający się do "swoich" Amerykanie, na zasadzie jak przełamujesz linię frontu w trzeciej misji kampanii amerykańskiej.

Re: Mission 03

Posted: Tue Apr 23, 2019 7:20 am
by Serpent
Pojawienie konwoju można tłumaczyć następująco:
"We wschodnich sektorach trwają walki między Amerykanami a Rosjanami. Amerykanie chcąc utrzymać się w tamtych rejonach wysyłają do baz tam położonych posiłki oraz surowce za pomocą konwojów."

Konwój w omawianej misji powraca z bazy Omikron. Siłą rzeczy ciężarówka będąca w konwoju musi jechać pusta. Motyw z zatankowaniem pojazdów dobre wkomponowuje się w tą misje i pośrednio tłumaczy istnienie bazy amerykańskiej jako bazy postojowej.

Re: Mission 03

Posted: Sun Apr 28, 2019 12:44 pm
by 0dd1
Serpent wrote: Tue Apr 23, 2019 7:20 am Pojawienie konwoju można tłumaczyć następująco:
"We wschodnich sektorach trwają walki między Amerykanami a Rosjanami. Amerykanie chcąc utrzymać się w tamtych rejonach wysyłają do baz tam położonych posiłki oraz surowce za pomocą konwojów."

Konwój w omawianej misji powraca z bazy Omikron. Siłą rzeczy ciężarówka będąca w konwoju musi jechać pusta. Motyw z zatankowaniem pojazdów dobre wkomponowuje się w tą misje i pośrednio tłumaczy istnienie bazy amerykańskiej jako bazy postojowej.
Może być.

Re: Mission 03

Posted: Fri May 03, 2019 11:51 pm
by AdDur
Byłoby to w sumie niezłe nawiązanie do tego, że w rosyjskiej kampanii Amerykanie nadawali o atakach Arabów przed odwrotem...

Re: Mission 03

Posted: Sat Oct 05, 2019 6:07 pm
by Don Mateo
Coś z tym się dzieje? Czy misja 2 też będzie zmieniana? W sumie tylko tak pytam, a nie że twierdzę, iż też potrzebuje jakiś zmian.

Re: Mission 03

Posted: Sun Oct 06, 2019 12:52 pm
by 0dd1
Jedyne co ostatnio próbuję robić dla Arcamp to tekstury. Ale bez większych sukcesów.

Re: Mission 03

Posted: Mon Oct 21, 2019 10:09 am
by Creative
A co z innymi misjami?

Re: Mission 03

Posted: Sun Sep 27, 2020 4:10 pm
by zoNE
Misja została już przeportowana na mapę Altaru, pewnie niedługo 0dd1 doda ją na repozytorium, jak sprawdzi czy wszystko działa - testowałem i u mnie wszystko działało, więc pewnie niedługo się pojawi.

Tak misja wygląda aktualnie:
Image

Tak wyglądała wcześniej:
Image

Re: Mission 03

Posted: Sun Jan 24, 2021 12:43 pm
by Gwrhkhsh
Ja do was apeluję, do waszego rozumu i godności człowieka.

W imię zgodności z notatkami Altaru weźcie po prostu gotową Ar3 z plików z owsupport i już. Tam jest i mapa, i dialogi, i SAIL, misja jest grywalna, wszystko pięknie.

Wywalcie to zasrane zbieranie kwiatków i inne udziwnienia. To nie jest oryginalna misja Altaru, jeśli robicie w niej zmiany.

Re: Mission 03

Posted: Sun Jan 24, 2021 12:52 pm
by zoNE
Misja jest przeniesiona z oryginalnych plików, jedynie była dostosowana do reszty kodu, by kod był zgodny i błędów nie wyrzucał, no i dokończona została, bo nie wszystko było dopracowane. Jedyny motyw jaki został dodany przy portowaniu, jako "urozmaicenie", to właśnie historia z kwiatkami, jako dodatkowe zadanie a la RPG - ale zostało uproszczone i zupełnie zmienione. Jeżeli jednak społeczności by się nie podobało takie urozmaicenie, większa liczba osób by była przeciwna temu rozwiązaniu, to zawsze można je usunąć. Kwestia wyrażenia opinii przez społeczność, zostawienia feedbacku przez graczy i po prostu usunięcia tego fragmentu.