Page 1 of 1

Edytor OW - Wklejanie gotowej mapy

Posted: Wed Dec 20, 2006 9:14 pm
by ph3nom
Mam pewne pytanie, otóż chciałbym wkleić gotową mapę z trybu Multiplayer do edytora OW, jednak chciałbym aby została wklejona TYLKO sama mapa z teksturami, bez saila, budynków etc, i tutaj zaczyna się moje pytanie, czy wie ktoś może które pliki są zbędne i należy je usunąć a w których znajduje się sama mapa z teksturami? :?:

Posted: Thu Dec 21, 2006 8:59 am
by Marduk14
Tez tak robilem, najlepiej stworz wlasna mape w edyotrze i sprawdz jakie ona ma pliki. Ale to chyba jest Map.bin Map.txt description.txt i tyle powinno starczyc potem description mozna sobie zmienic. :)

:/

Posted: Tue May 01, 2007 3:36 pm
by Blashix
A ja mam dalej problemy z tym...
Pliki:
- code.bin
- crc.bin
- main.src
- map.txt
- map.txt.new
- nodels.bin
- sectors.bin
- sources.txt
- output.txt
- map.txt.old
- map.bin.old
- map.bin
- description.txt
- colors.txt

:arrow: W których plikach jest tylko mapa i tekstury ?

Re: :/

Posted: Tue May 01, 2007 3:46 pm
by Radzio
Warto to opisac:
Pliki:
- code.bin - plik ze skompilowanym (binarnym) kodem SAILa
- crc.bin - plik CRC, czyli zgodnosci, od razu mozna wywalic
- main.src - plik z napisanym kodem SAILa
- map.txt - plik z tekstowym opisem mapy (hehe, ciekawe)
- map.txt.new - kopia pliku powyzej, do wywalenia
- nodes.bin - plik bodajze z areami i cala struktura mapy
- sectors.bin - jakis bullshit do wywalenia
- sources.txt - spis plikow *.src
- output.txt - plik wyjsciowy, do wywalenia
- map.txt.old - kopia pliku map.txt (kolejna xD), do smieci
- map.bin.old - kopia ponizszego pliku, do kosza
- map.bin - binarny zapis mapy
- description.txt - plik z opisem misji (kampania, numer kolejnosci, autor, etc.)
- colors.txt - plik z kolorami na mapie

Podsumowujac: trzeba wywalic pliki bedace kopiami/nieuzytkami i zostanie nam:
- code.bin - plik ze skompilowanym (binarnym) kodem SAILa

- main.src - plik z napisanym kodem SAILa
- map.txt - plik z tekstowym opisem mapy (hehe, ciekawe)

- nodes.bin - plik bodajze z areami i cala struktura mapy

- sources.txt - spis plikow *.src

- map.bin - binarny zapis mapy

- description.txt - plik z opisem misji (kampania, numer kolejnosci, autor, etc.)
- colors.txt - plik z kolorami na mapie


Pogrubione zostawic, a sources.txt edytowac tak, by usunac linijke mowiaca o pliku main.src.