Atak Jednostek oraz wykonanie misji- MOD

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

Atak Jednostek oraz wykonanie misji- MOD

Post by NaDoL »

Hi. mam kilka pytań dotyczących edytora (czytałem poprzednie działy ale nie wszystko zrozumiałem) a wiec:
1. Potrzebuje ataków co ileś tam min ( nie tylko ludzikami ale pojazdami również)
2. Jak zrobić Cele misji trochę dokładniej poproszę bo w dziale''Mój 1 mod'' nie wszystko zrozumiałem;p
3. I co wpisać żeby po zniszczeniu wszystkich wrogów (5 ich jest) pokazywały się medale i zakańczało misję??
PS: Da się ta grafikę w Menu co się wybiera Kampanie podstawić pod USA? bo każdy ma pod Rus...?
PS2: I nie pokazuje mi przy wczytywaniu tła które sobie zrobiłem, są tylko opisy.
Scieżka do mapy :
D:\Gry\Original War\mods\ViP\Missions\__AM\Am01
Image
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

1. Żeby atak odbywał się x minut po rozpoczęciu wpisz:

Code: Select all

every x$0 do
Begin
uc_side=2;  //strona konfliktu, w tym przypadku 2, czyli żóltci arabowie
uc_nation=2; //narodowość przeciwników, 1-am, 2-ar, 3-ros
hc_skills=[3,2,1,0]; //umiejętności gościa, 1 liczba - um. walki, 2- inżynierii itd.
hc_sex=1; //płeć postaci, 1 - facet, 2 - kobieta
hc_name=''; //imię postaci, tutaj losowe;
hc_class=1; //klasa postaci, 1-żołnierz, 2-inż, 3-mechanik, 4-naukowiec, 5-snajper, 8-op. moździerza, 9-bazookowiec.
identyfikator_żołnierza0=CreateHuman; //komenda stworzenia człowieka z powyższych danych.
identyfikator_żołnierza1=CreateHuman;
identyfikator_żołnierza2=CreateHuman;
uc_side=2; 
uc_nation=2;
hc_skills=[1,0,3,2];
hc_sex=1;
hc_name='';
hc_class=3;
identyfikator_mechanika0=CreateHuman;
identyfikator_mechanika1=CreateHuman;
identyfikator_mechanika2=CreateHuman;
vc_chassis=ar_light_trike;  //typ podwozia, tutaj arabski lekki trzykołowiec
vc_engine=engine_combustion;  //typ silnika, tutaj spalinowy
vc_control=control_manual;  //typ sterowania, tutaj ręczne
vc_weapon=ar_light_gun; //broń, tutaj lekkie działo
identyfikator_pojazdu0=CreateVehicle; //komenda stworzenia pojazdu z powyższych danych
identyfikator_pojazdu1=CreateVehicle;
identyfikator_pojazdu2=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(identyfikator_mechanika0,identyfikator_pojazdu0); //komenda umieszczająca człowieka w pojeździe
PlaceHumanInUnit(identyfikator_mechanika1,identyfikator_pojazdu1); 
PlaceHumanInUnit(identyfikator_mechanika2,identyfikator_pojazdu2); 
PlaceUnitArea(nazwa_jednostki,nazwa_arei_gdzie_pojawią_się_wrogowie,false); //false oznacza, że wrogowi nie bedą się materializować, trzeba to pisać dla każdej jednostki, ale nie dla kierowców, tylko dla ich pojazdów
ComAttackUnit([atakujący_wrogowie],jakaś_jednostka); //atakujący wrogowie to wszystkie atakujące jednostki w kwadratowym nawiasie oddzieleni przcinkami 
end;
2: Zajrzyj do "editing manual" w menu start Original War. Tam jest to ładnie objaśnione
3: Z medalami jak wyżej, a co do wrogów (masz na myśli pojedyncze jednostki, tak?) to zrób coś takiego:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsDead(wróg1) and IsDead(wróg2) and IsDead(wróg3) and IsDead(wróg4) and IsDead(wróg5) do
Begin
GiveMedals('Main'); //danie medali, zajrzyj do "editing manual"
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]); //Przydzielanie doświadczenia 
YouWin; //Wygrałeś  :D 
end;
PS2: Plik powinien być w [rozdzielczość_ekranu] w katalogu LoadImgs w folderze Interface i mieć nazwę xxyy, gdzie xx to strona konfliktu (am, ar, ru) yy to numer misji (01, 02, 03...)
Last edited by NNPlaya on Sun Jan 07, 2007 3:43 pm, edited 1 time in total.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

twoje tlo nie bedzie pasowalo do kazdego modu
lepiej uzyj tego obrazka: KLIK
i umiesc go w [katalog_modu]/Interface/Alien/Edit/
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Nie nie będzie pasować do każdego, tylko jest kompatybilne wyłącznie z moim modem. Sorry za pomyłkę
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

w ramach scislosci to kazdy kto wejdzie na te forum moze stosowac to moje tlo bez ograniczen, nie wolno mu jedynie zastrzegac sobie praw do niego gdyz jest ono dobrem wspolnym :D
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

"editing manual" <- tego to ja nie mam lol w menu satart/ow to mam tylko konfigurator, czytaj to i usuniecie gry...dlatego wlasnie pytam, a co do obrazka to mi nie chodzi o to z wyborem kampani tylko ten co jest jak sie wczytuje misja tam gdzie pisze Syberia 1 luty 2006 etc a z tym przy wyborze to pytałem czy da sie podmienic Amerykanski znaczek (bo jak kopjuje plik txt. z czyjegos moda to mi sie zacina jak wciskam ;p)
I mam prośbę, jak powinien wyglądać kod cały, aby po 25 min baze zaatakowało 5 ruskich ludzi 4lvl 2 bazoki i 5 hg ruskich na rope np. ?? i te medale razem z zakończenie misji są najważniejsze z deka;p ( konkretnie to 2 medale za pokonanie wrogów i 1 za to że przezył bolek i lolek) i tu też mam pytanie jakby wyglądał taki kod, że sie te cele wyświetlą na poczatku a na końcu beda te medale i zakończenie misji po rozwaleniu każdej wrogiej jednostki?[Dopiero zaczynam edytor wiec może trochę lamie xd]
PS: jeszcze takie małe pytanie da sie przywrócić fog of war, jak przy teting mode troche odkryłem, a chce to zamazac??
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

aby zamazac to cos muisz uzyc komendy

Code: Select all

ResetFog;
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Code: Select all

export soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5;

Starting 
Begin
ResetFog;
end;

every 25$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_heavy_tracked; 
vc_engine=engine_combustion; 
vc_control=control_manual; 
vc_weapon=ru_heavy_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat2,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat3,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat4,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat5,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat6,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat7,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg1,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg2,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg3,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg4,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg5,nazwa_arei,false);
ComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],FilterAllUnits([f_side,1]));
end;
UWAGA: Zakładam, że dowodzisz ciemnoniebieskimi Amerykańcami.
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Ta, dobrze zakładasz xD
Z tym że te odziały jada mi na srodek mapy a nie do bazy, to chyba dlatego że podczas tetsów 1 jednostke własnie tam ustawiłem, da się to zmienić??
I kod na te medaliki i cele;p?? troche męcze ale najlepiej uczę się na gotowych kodach później ewentualnie podmieniając wartości :P
Image
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

To zamiast ComAttackUnit wpisz

Code: Select all

AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],teren_bazy);
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],FilterAllUnits([f_side,1]));
Oczywiście na terenie bazy stwórz areę o nazwie "teren_bazy" lub inną :)

Cele misji:

Żeby dodawać cele misji wpisz najpierw w texts.txt albo pliku wri (do użycia przez grę)

Code: Select all

# CEL1 //to jest nazwa robocza do użycia w Sailu
Add Main niedajsiezabic //"niedajsiezabic" to nazwa robocza do użycia w texts.txt/pliku wri
- Treść celu misji
#

# CEL1W
Out niedajsiezabic
#
Potem w Sailu:

Code: Select all

ChangeMissionObjectives('CEL1');
żeby ustawić cel i

Code: Select all

ChangeMissionObjectives('CEL1W');
żeby przekreślić cel (oznaczyć jako wykonany)

Medale:

Najpierw w texts.txt/pliku wri

Code: Select all

^ MAIN //to jest skrót do dania medali
Target achieved
Teraz konkretne medale:

Code: Select all

* bolekilolek
+ Bolkowi i Lolkowi nic się nie stało.
*

* obrona
+ Obroniłeś bazę.
*

* straty
+ Nie poniosłeś strat.
- Straciłeś kilku ludzi.
*
Potem w Sailu żeby dodać medal :

Code: Select all

AddMedal('bolekilolek',1); //1 znaczy, że dostaniesz medal
AddMedal('obrona',1);
AddMedal('straty',-1); //-1 oznacza, że nie dostaniesz medalu
i na końcu gdy chcesz, żeby medale się wyświetliły (poprzednie komendy to dodawanie ich w pamięci)

Code: Select all

GiveMedals('MAIN');
Kurde... Więcej razy innym ludziom nie będę tego tłumaczył :D
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

hhe spoko, a te plik .txt lub .wri to gdzie stworzyć? i jakbys mial chwile to jeszcze możesz mi dialogi przekopjwoac jak powinno byc:P
I w ogóle to nie obczajam;p tj są jakieś błędy, czy mógł byś napisać fragment kodu? jeśli:
Chce dialog na początku misji zaraz po zaczęciu-
*ViP*Nadol - witoj jawor
*ViP*Jawor - witoj nadol
I jak chce aby misja kończyłą się po zabiciu wszystkich jendostek medalami(lub jak zginie *ViP*Nadol lub *ViP*Jawor lub wszyscy ludzie to przegrana?):
Dowódcy żyją
Przejąłeś kontrole nad terenem
+male straty własne
-brak strat
i Cele na początku:
-bolek i lolek musza przezyć
-przejmij kontrole nad calym terenem
i jak by wglądał taki kod (w nowym module)
PS: jak gra sprawdza że np. w celu i medalu jest ze musisz zabic wszystkich i jak to zrobisz to pokazuje medale?
Image
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

plik texts.txt tworzysz w folderze mapy, a wri w [katalog_modu]/Campaigns/Am/Txt01.wri (01 dla pierwszej misji of coz)

Najpierw w texts.txt/wri dodajesz teksty dialogów:

Code: Select all

$ nadi1
- witoj jawor

$ jawor1  //jawor1 to jest skrót używany w Sailu; identyfikator dialogu inaczej
- witoj nadol 

Po ostatnim tekście dialogu musi być odstęp 1 linijki!
Potem w Sailu:

Code: Select all

Starting
Begin
Say(Nadol,'nadi1');
Say(Jawor,'jawor1');
end;

Żeby misja kończyła się przegraną musisz dodać w texts.txt:

Code: Select all

| nadiisded
Nadi pożegnał się ze światem.

| jaworisded
Jawor zarobił kilka kulek w łeb.
Potem w Sailu:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsDead(Nadol) do
Begin
YouLost('nadolisded');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Jawor) do
Begin
YouLost('jaworisded');
end;
Cele:
W texts.txt/wri:

Code: Select all

# CEL1
Add Main dowodcy
- Bolek i Lolek muszą przeżyć
#

# CEL2
Add Main kontrola
- Przejmij kontrolę nad całym terenem
#

# CEL3
Add Secondary straty
- Wystrzegaj się strat własnych
#
Wygrana i medale (Przyjmuję, że po zabiciu wszystkich rusków na mapie). W Sailu:

Code: Select all

every 0$1 trigger IsDead(Ruscy) and IsDead(Ruscy2) do
Begin
AddMedal('MED1',1);
AddMedal('MED2',1);
If FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],])<10 then //zamiast 10 wstaw liczbę wszystkich swoich ludzi łącznie z dowódcami
Begin
AddMedal('MED3,-1);
end 
else
Begin
AddMedal('MED3',1);
end;
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],[f_alive]]));
YouWin;
end;
Potem w texts.txt/wri:

Code: Select all

^ MAIN
Target achieved

* MED1
+ Dowódcy żyją
*

* MED2
+ Przejąłeś kontrolę nad obszarem
*

* MED3
+ Żadnych strat
- Małe straty
*
W rezultacie CAŁY kod wyglądałby tak (SAIL):

Code: Select all

export soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5, Ruscy, Ruscy2;

Starting
Begin
ResetFog;
Ruscy=FilterAllUnits([[f_side,3],[f_type,unit_human]]);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnits([Nadol,Jawor]); //centruje widok na Nadolu i Jaworze
InGameOn;  //włącza efekt scenki
Say(Nadol,'nadi1');
Say(Jawor,'jawor1'); 
InGameOff;  //wyłącza efekt scenki
end;

every 25$0 do
Begin
uc_side=3;
uc_nation=nation_russian;
hc_skills=[4,0,1,0];
soldat1=CreateHuman;
soldat2=CreateHuman;
soldat3=CreateHuman;
soldat4=CreateHuman;
soldat5=CreateHuman;
hc_class=9;
soldat6=CreateHuman;
soldat7=CreateHuman;
hc_skills=[1,0,4,0];
hc_class=3;
mechanik1=CreateHuman;
mechanik2=CreateHuman;
mechanik3=CreateHuman;
mechanik4=CreateHuman;
mechanik5=CreateHuman;
vc_chassis=ru_heavy_tracked;
vc_engine=engine_combustion;
vc_control=control_manual;
vc_weapon=ru_heavy_gun;
hg1=CreateVehicle;
hg2=CreateVehicle;
hg3=CreateVehicle;
hg4=CreateVehicle;
hg5=CreateVehicle;
PlaceHumanInUnit(mechanik1,hg1);
PlaceHumanInUnit(mechanik2,hg2);
PlaceHumanInUnit(mechanik3,hg3);
PlaceHumanInUnit(mechanik4,hg4);
PlaceHumanInUnit(mechanik5,hg5);
PlaceUnitArea(soldat1,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat2,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat3,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat4,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat5,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat6,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(soldat7,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg1,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg2,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg3,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg4,nazwa_arei,false);
PlaceUnitArea(hg5,nazwa_arei,false);
AddComMoveToArea([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],teren_bazy);
AddComAttackUnit([soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5],FilterAllUnits([f_side,1]));
Ruscy2=[soldat1,soldat2,soldat3,soldat4,soldat5,soldat6,soldat7,mechanik1,mechanik2,mechanik3,mechanik4,mechanik5,hg1,hg2,hg3,hg4,hg5];
end;

every 0$1 trigger IsDead(Nadol) do
Begin
YouLost('nadolisded');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Jawor) do
Begin
YouLost('jaworisded');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Ruscy) and IsDead(Ruscy2) do
Begin
AddMedal('MED1',1);
AddMedal('MED2',1);
If FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],])<10 then //zamiast 10 wstaw liczbę wszystkich swoich ludzi łącznie z dowódcami
Begin
AddMedal('MED3,-1);
end 
else
Begin
AddMedal('MED3',1);
end;
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],[f_alive]]));
YouWin;
end;
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Hmm no ok coraz jaśniej tylko że wyświetla error przy linijce:
CenterNowOnUnits([Nadol,Jawor]); <= ze coś ''nadol''
i:
Ruscy=FilterAllUnits([[f_side,3],[f_type,unit_human]]); <= ze cos ''ruscy''
oto kod, bo ja mam kilka modulów, kilka atakow w odzielnych i skrzynie medale w odzielnych oto one:
1 Modul:
Starting
Begin
ResetFog;
Ruscy=FilterAllUnits([[f_side,3],[f_type,unit_human]]);
Wait(0$2);
CenterNowOnUnits([Nadol,Jawor]);
InGameOn;
Say(Nadol,'nadi1');
Say(Jawor,'jawor1');
InGameOff;
end;
<= Jeszcze skrzynki chcial bym tu dac zeby co 30 sek po 4 spadaly.
TU posrodku są ataki (dzialaja bo spr;p) i:
2 Modul
every 0$1 trigger IsDead(Nadol) do
Begin
YouLost('nadolisded');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Jawor) do
Begin
YouLost('jaworisded');
end;

every 0$1 trigger IsDead(Ruscy) and IsDead(Ruscy2) do
Begin
AddMedal('MED1',1);
AddMedal('MED2',1);
If FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],])<15 then
Begin
AddMedal('MED3,-1);
end
else
Begin
AddMedal(MED3',1);
end;
GiveMedals('MAIN');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_side,1],[f_type,unit_human],[f_alive]]));
YouWin;
end;
PS: Jak zrobić zeby w misji wyswietlało mi twarz kolesia tą co zrobiłem w edytorze??
Image
User avatar
NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 372
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

Post by NNPlaya »

Skrzynie:

Code: Select all

every 0$30 do
Begin
enable;
CreateCratesAnywhere(4,true);
end;
Problem, że wyświetla "Nadol coś tam" to "undefinied integer value??? Jeśli tak to kliknij na postać Nadola i w okienku, gdzie należy wpisać indentyfikator wpisz po prostu Nadol (albo nadol, NADOL czy też NaDoL, wielkość liter nie ma znaczenia), a co do "Ruscy" jeśli wyświetla się ten sam komunikat to wpisz export Ruscy w pierwszym module.

Twarz: Zapisz (twarz lub kilka twarzy) XichtED`em w formacie galerii i umieść w katalogu modu w folderze "Gallery". Następnie stwórz w "Gallery" plik txt o nazwie Gallerys i wpisz w nim nazwę pliku galerii (bez rozszerzenia .xgl) i naciśnij enter. Zapisz.
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Hi. Jak wcześniej wspomniałęm zaczełem robić moda, i mam mały problem:
Co wpisac w sailu jeśli chce aby wyświetlił się dialog jeśli Jawor lub Pamel lub Nadol bedzie w Area01 ?? chodzi mi o sam fragment ''Nadol lub Pamel lub Jawor'' bo pojedyńczo to wiem...i tak samo z savecharacters żeby mi wyświetlało kilku w jednym oknie, a nie każdy w odzielnym...
I jak mam komende że po czymś tam postacie ida do budynku to jak wyłączyć sterowanie?? tj żeby nie można było zmienić im komendy ktora dostali od ''pana Sail'a''? da sie?
Image
Locked