Zasady DSW

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.

Czy akceptujesz te zasady DSW?

TAK
11
61%
NIE
7
39%
 
Total votes: 18

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

Zasady DSW

#1

Post by NaDoL » Tue Jul 10, 2007 6:12 pm

Zasady DSW (Dynamiczne Soldier War)

* Tylko Skład
* 15 ludzi
* Bardziej doswiadczeni
* Dużo poczatkowych surowcow
* Srednie dostawy
* Normalna ilosc zloz ropy
* Normalna ilosc syberytu
* Flagi wyłączone
* Detekcja syberytu wynaleziona
* czeste pojawianie postaci
* Bomba syberytowa wylaczona
* Ilosc malpoludow - Kilka
* Build up time 5 minut

Dodatkowo:
Tylko jedne koszary dla przemiany ludzi w zolnierzy - bez trzymania w nich ludzi

Ograniczenia:
* Zakaz budowy warsztatu/fabryki, bunkrow i kozystania z koszar.

Jeśli głosujesz na NIE uzasadnij swoją wypowiedź!
Przy czym dodam że tych zasad raczej zmieniać nie będziemy bo one są oficjalnie potwierdzone przez ludzi którzy najczęściej i najlepiej w nie grają.
Last edited by NaDoL on Thu Jul 12, 2007 1:32 pm, edited 2 times in total.
Image

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

#2

Post by Technix » Tue Jul 10, 2007 7:25 pm

Nie!

Snajperzy będą królowali na polu bitwy, bazookerzy może im trochę zagrożą, ale w to wątpie.
Image Image Image

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#3

Post by NaDoL » Tue Jul 10, 2007 7:30 pm

czytać nie umiesz??
Dodatkowo:
Tylko jedne koszary dla przemiany ludzi w zolnierzy- bez trzymania w nich ludzi
Image

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

Re: temat

#4

Post by Technix » Tue Jul 10, 2007 7:32 pm

NaDoL wrote:czytać nie umiesz??
Dodatkowo:
Tylko jedne koszary dla przemiany ludzi w zolnierzy- bez trzymania w nich ludzi

Snajperzy to też żołnierze!


P.S: Do zamiany w zwykłych żołnierzy wystarczy zbrojownia!
Image Image Image

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#5

Post by NaDoL » Tue Jul 10, 2007 7:39 pm

Jak zauważyłeś wyżej radze nie sprzeczać się z faktami w tym dziale i naucz się znaczenia poszczególnych słów a dokładnie ''żołnierz'' ''sniper''
Image

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

#6

Post by Technix » Tue Jul 10, 2007 7:41 pm

Taaa, snajper to cywil

"Strzelec wyborowy lub inaczej snajper (od ang. snipe - strzelać z ukrycia) to żołnierz lub członek innej uzbrojonej formacji wyszkolony w precyzyjnym strzelaniu na dużą odległość, obserwacji i maskowaniu."

"Żołnierz – osoba pełniąca służbę wojskową w siłach zbrojnych państwa."


W OW snajper to żołnierz będący w służbie USA!
Image Image Image

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#7

Post by NaDoL » Tue Jul 10, 2007 7:59 pm

Co mnie obchodzą texty z wikipedi LOL
OW to jest gra w której występują profesje:
Żołnierz
Inżynier
Mechanik
Naukowiec
Specjaliści:
Sniper
Bazoka'rz
Operator Moździerza
Image

User avatar

Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 164
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

#8

Post by Nazim » Tue Jul 10, 2007 8:14 pm

W sumie to Technix ma racje, bo snajper to zolnierz. Tak samo zreszta jak bazooker i operator mozdzierza.. jesli wiec w DSW ma byc dozwolone uzywanie samych zolnierzy, a nie specjalistow - to jaka roznica, ktora sie nacje wybierze? Imho zasady te sa do dupy i nie powinno ich sie uzywac jako zadnych 'oficjalnych'. Nie ma w tym ani wiekszej taktyki, ani zadnego sensu. Glosuje na NIE
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image

User avatar

YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#9

Post by YuriStriatov » Wed Jul 11, 2007 1:39 am

Nadi zle wyjasnil. Specjalisci sa dozwoleni, ale nie mozna siedziec ludzmi w koszarach i sie kampic.

Technix: Snajpy wcale nie sa takie dobre jak sie uwaza choc sa dobre. Bazooki maja rakiety teleportujace tak wiec RU moze powalczyc troche z AM na tych zasadach.
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#10

Post by Radzio » Wed Jul 11, 2007 8:27 am

A jeszcze co do snajperow: w przeciwienstwie do zwyklych zolnierzy nie posiadaja kamizelek kuloodpornych ("lekkich zbroi" xD), natomiast bazookarze maja ciezkie "zbroje" (spowalnia ich to, ale defensywa rosnie xD)

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

#11

Post by Technix » Wed Jul 11, 2007 8:51 am

To specjaliści są czy nie? Jeśli nie, to arabowie będą wszystkich rozwalać :/. Stymulanty i miny sprawiają, że są lepsi niż inna piechota, do tego biodetekcja sprawi, że znajdą wszystkich pozostałech na mapie. Amerykanie mają częściową teleportację, ale nie wiem, czy to jest potrzebne. Nie może się ruszyć, bo go zauważą, strzelać też nie może,a zasadzki w otwartym polu to już nie zasadzki XD .Pole spowalniające śmierć u Rosjan nie jest zbyt przydatne, bo jeśli ten ktoś już leży, to do niego strzelają, nieprawdaż? Jeśli strzelają, to on leży i ginie od ich kul...

P.S: Kiedyś grałem w OW(jakieś kilka lat temu, potem nie, bo było
formatowanie dysku i teraz gram znowu) i u Amerykanów w misji "Dżin w butelce" zrobiłem z McMilana snajpera - zabijał jednym strzałem, więc nie są tacy słabi.

BTW:
1) Nazim, istnieją małe różnice w wytrzymałościach i szybkością budowy budynków w różnych nacjach np. Rosjanie mają najbardziej wytrzymałe budynki.
2) Ponieważ istnieją żołnierze i żołnierze specjaliści, trzeba było zaznaczyć, że tylko zwykli żołnierze(z karabinami, nie bazookerzy, snajperzy i obsługa możdzierzy).
3) Po co koszary, jak wystarczy zbrojownia?
4) Dostałem warna za to, że Nadol nie wie, że snajper to też żołnierz XD
5) A co z szejkami?
Image Image Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#12

Post by Radzio » Wed Jul 11, 2007 9:16 am

Pisze przeciez, ze specjalisci sa dozwoleni. Szejkowie sie nie licza, bo to klasa specjalna, nie da sie zamienic ludka w szejka.

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

#13

Post by Technix » Wed Jul 11, 2007 10:06 am

Radzio wrote:Pisze przeciez, ze specjalisci sa dozwoleni. Szejkowie sie nie licza, bo to klasa specjalna, nie da sie zamienic ludka w szejka.
To arabowie nie mają szejków?

P.S:Nie grałem jeszcze przez internet, to nie wiem czy mają.
Image Image Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#14

Post by Radzio » Wed Jul 11, 2007 11:01 am

Nie, ale jest bodajze jedna mapa z szejkami xD, sluza tam do oswajania tygryskow i mamuciatek :P

User avatar

Topic author
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#15

Post by NaDoL » Wed Jul 11, 2007 11:52 am

To arabowie nie mają szejków?

P.S:Nie grałem jeszcze przez internet, to nie wiem czy mają.
I ty ku**a zabierasz głos LOL
Nie wiesz nawet jak działa bazooka czasowa a pierdoliszzzz że szkoda słów.

A za co warna dostałeś masz napisane niżej (pod nim).

btw nazz, to są zasady dodatkowe, wamp się o nie wykłócał i paru innych więc je dałem tutaj (zresztą wamp sam je pisał ).

Poza tym uważam za zbędne dyskutowanie z tym ''expertem'' co nawet nie grał ''przęz internęt''
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests