Zasady DSW

Tematy zbędne, ale zbyt dobre by je usunąć znajdują się tutaj.

Czy akceptujesz te zasady DSW?

TAK
11
61%
NIE
7
39%
 
Total votes: 18

User avatar
Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 20
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

Post by Technix »

Wampir wrote:Pozwolcie ze sie wypowiem:
w DSW wlasnie chodzi o taktyke, umiejetnosc podchodow i zrecznosc, a nie bunkrowanie sie
i kilka faktow o ktorych zapomnieliscie
Specjalisci oczywiscie sa dozwoleni
kamikaze na tych zasadach sensu wlasciwie nie ma bo za szybko padaja
snajperzy maja tez usypiacz ktory tez jest duzym atutem
arabowie maja detekcje ale musza uwazac by nie stracic laba, wiec musza dzielic sily by go bronic- wiec nie maja takiej znowu przewagi
rosjanie maja bazooki i rozproszenie ktore daje im spora przewage nad innymi nacjami jesli chodzi o wycofywanie sie z pola walki
znowu do usa- zaskakuja niewidzialnoscia przez co moga nagle zaatakowac mala grupke zolnierzy wroga- bedaca na zwiadzie
a malpy u usa maja sluzyc jako mieso armatnie zaslaniajace snajperow

moglbym tak wymieniac w nieskonczonosc przewagi roznych nacji i zastosowania roznych technik bo na tych zasadach takich zaleznosci jest od ku**y nedzy

Arabowie (Piszę jeszcze inaczej, bo poprzednio to jakoś nie było rozumiane, szczególnie przez Nadola) z jednej stroni lepsi, a z drugiej gorsi- biodetekcja sprawia, że amerykańska niewidzialność to jest nic, stymulanty sprawiają, że walczą jeszcze dłużej(czyli piechota najlepsza). Ale jeśli nie ma umocnień, to operatorzy moździerzy dużo nie zdziałają, bo wystarczy, że wróg będzie w ruchu, to celność jest praktycznie zerowa.Teraz Amerykanie w DSW. Radzio pisał o wytrzymałości bazookerów. Nie wiem, czy napewno, ale na nich chyba też działa amunicja usypiająca, więc sprawa jest prosta. Snajper jak tylko zobaczy bazookera strzeli amunicją usypiającą, ucieknie poza zasięg wzroku i włączy niewidzialność.Można wtedy sciągnąć resztę snajperów ustawić w różnych miejscach(żeby teleportacja nie zadziałała) tak, żeby mogli strzelić mniej więcej jednocześnie, wtedy bazooker nie ma szans. Temat Rosjan w DSW wyczerpał Wampir(Dobrze, że nareszcie ktoś coś napisał o nacjach, bo co ja napisałem, to z tekstem, że nie mam o niczym pojęcie itd. itp.)
Image Image Image
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Bo nie masz. Jak jest ktoś niewidzialny to go nie widać na biodetekcji^^
I nie musisz znów nam opisywać oczywistych rzeczy jak to było w temacie z balance modem bo jak sam uznałeś temat jest wyczerpany, wiec nie rozumiem po co nadal w nim piszesz.
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Nadol, teraz to tobie sie chyba pomieszalo, biodetekcja widzi sie niewidzialne jednostki :P
Aby uniemozliwic wrogowi biodetekcje - zniszcz jego lab biologiczy
Aby uniemozliwic wrogowi ukrywanie ludzi - zniszcz jego lab optyczny
Przeprowadzilem jeszcze test, kto wygra: snajper czy bazookarz, gdy obaj beda mieli te same statsy, opracowane technologie etc.
Wyszlo, ze bazookarz, jego pole spowalniajace, teleportacja (wroga) i silne strzaly z bazooki uniemozliwily zbyt skuteczne uzycie amunicji nasennej. Jedynym wyjsciem jest uzycie niewidzialnosci, ale wtedy mozna wykorzystac atakowanie celu ladowego...
A operator mozdzierza vs bazookarz, tu juz kompletna porazka. Bazookarz wygrywa z 100% prawdopodobienstwem. Snajper tez latwo zdejmuje kilkoma strzalami operatora mozdzierza...
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Racja pomylily mi sie gry, nie widać wtedy jak wejdzie do bunkru lol
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Znowu ci sie pomylilo, wtedy tez widac, jak masz 3 poz. bio xD
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Ale jak masz 1 i 2 to nie widać >.>
Image
User avatar
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

Post by Nazim »

Tymbardziej, ze w DSW nie ma bunkrow xD
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

No wiem lol ale bunkier to przykład budynku, więc można sobie gdzieś lab wybudować, schować tam 3 sniperów i nie będą wykrywalni do tej 3 tech ^^
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

To wrog sie toze ukryje w labie i poczeka az sie opracuje tech :P
User avatar
Wampir
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 47
Joined: Sat Jul 08, 2006 7:24 pm

Post by Wampir »

zakoncze ta dyskusje jednym trafnym stwierdzeniem:
jak ktos umie grac to wykorzysta atuty kazdej nacji i wygra, a jak ktos nie umie to tak czy owak przegra- nie ma co dyskutowac, ktora nacja lepsza bo i tak ten co umie grac dobrze zagra kazda- no i wsio na ten temat
Pogardzać nadzieją, nie wstydzić się kłamstw, kochać nienawiść to być jednym z nas
User avatar
Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 20
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

Post by Technix »

Radzio wrote: A operator mozdzierza vs bazookarz, tu juz kompletna porazka. Bazookarz wygrywa z 100% prawdopodobienstwem. Snajper tez latwo zdejmuje kilkoma strzalami operatora mozdzierza...
Lol, ale jak się mozdierz do koszar schowa, to już tak różowo nie jest(wiem, bo wczoraj grałem).

P.S: Jaka jest różnica między zasięgiem mozdzierza a bazooki? Ja jakoś jej nie odczuwam.
Radzio wrote: A operator mozdzierza vs bazookarz, tu juz kompletna porazka. Bazookarz wygrywa z 100% prawdopodobienstwem. Snajper tez latwo zdejmuje kilkoma strzalami operatora mozdzierza...
Lol, ale jak się mozdierz do koszar schowa, to już tak różowo nie jest(wiem, bo wczoraj grałem).

P.S: Jaka jest różnica między zasięgiem mozdzierza a bazooki? Ja jakoś jej nie odczuwam.

NaDoL wrote:Racja pomylily mi sie gry, nie widać wtedy jak wejdzie do bunkru lol
Bunkrów też nie. Z koszarami (może być każdy inny budzynek, najlepiej skład/magazyn, bo wytrzymały) to chodzi mi o to, że strzela, chowa się, strzela chowa się. Rakieta spowalniająca nic nie zrobi, bo moździerz będzie w składzie, .Jak bazooka będzie strzelała w skład to moździerz(kiedy skończy się spowalnianie) wyjdzie i będzie strzelał w bazookę, w międzyczasie inżynier stoi(jeśli może) za składem(żeby bazooker go nie widział) i naprawia skład. Bazooka w porównaniu do czegokolwiek, ma małe obrażenia na piechotę, więc moździerz wygra(można dodać naukowca, żeby leczył operatora moździerza).
Last edited by Technix on Sun Jul 15, 2007 10:33 am, edited 1 time in total.
Image Image Image
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

ku**a ile ci można tłumaczyć? w DSW nie można się chować do koszar to raz a dwa to to że to nei jest temat o zasięgu bazooki i moździerza tylko o DSW.
Jeszcze raz napiszesz nie na temat i zrobisz kolejny krok do pożegnania się z forum.
Image
User avatar
Maydex
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 96
Joined: Sat Feb 18, 2006 3:23 pm
Location: Kyrgystan

Post by Maydex »

Jestem na nie

bo ile chcecie tych trybow wymyslec nw,cw,sw,ch*j w? nie przesadzacie troche? spory kto jest lepszy mnie nie interesuja, ale cho**ra pomyslby moze bylby dobry gdyby go przemyslec i to nie raz ale kilkanascie razy. I tak doskonale wiem ze ludzie korzystaja i beda korzystac z 2-3 trybow gry i zasad.

I tak zeby nie robic nowego tematu
Zmiencie cho**ra te nazwy :/ bo te skroty autentycznie nic mi nie mowia nie macie inwencji ?

clan Wars
soldier wars

a nie mozna zrobic jakis normalniejszych nazw?
Image
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Może pierw przeczytaj kilka innych tematów w Multiplayer Gaming a potem coś opisuj.
Bo po co spis wszystkich zasad skoro według ciebie maja być tylko 2? SW CW?
Zasady trzeba podzielić na 2 grupy:
Główne:
- SW (Soldier War)
- CB (Clan Base)
- OR (Old Rules)
Dodatkowe:
- DSW (Dynamiczne SW)
- NW (Nuclear War)
(narazie wystarczy, a co do CW to nie zapomniałem, te zasady trzeba uznać za ''wygasłe'' bo jak wiadomo to jest tylko wyścig na HG)
Image
User avatar
Maydex
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 96
Joined: Sat Feb 18, 2006 3:23 pm
Location: Kyrgystan

Post by Maydex »

Nadi nadi.. stwierdzam ze ludzie korzystaja 2-3 trybow i mam racje i wedle mnie wiecej nie potrzeba ale Zone Ty i kilka osob kochaja radosna tworczosc i tworza nowe pseudo tryby gry.. Zwaz zanim zaczniesz bluzgac jaki to ja evil nie jestem bo wam psuje zabawe, ze kilka lat temu nie byly potrzebne zadne zasady i kazdy czerpal radosc z gry.

Edit bo zapomnialem przecinka ^^
Image
Locked