Page 2 of 4

Posted: Wed Jul 11, 2007 12:30 pm
by Mules
Dla mnie te zasady to bezsens bo sie faworyzuje arabów. No bo kto postawi się Arabom z ich biodetekcją i stymulantami?
Piszesz, że MacMillan zabijał jednym strzałem, tyle że on na tym etapie gry ma na 100% 9-10 soldier level, a dojście do takiego poziomu zajmuje w pizdziec czasu nawet zaczynajac na bardziej doswiadczonych ludziach. No chyba, ze jest jeszcze tamten bug z małpą. Szejkowie dostępni są tylko na kilku jeżeli nie na jednej mapie. Zreszto nie wiem po co udzielasz się w dyskusji, która dotyczy gry przez internet skoro nie masz o niej zielonego pojęcia...

Posted: Wed Jul 11, 2007 12:40 pm
by hydro
Malp duzo? Toz to bedzie masakra w wykonaniu kamikadze, jestem na nie

Posted: Wed Jul 11, 2007 6:59 pm
by Jeronimo
Ja jestem na Nie Bo arabowie beda za silni.

Posted: Wed Jul 11, 2007 7:02 pm
by YuriStriatov
Omg przeciez to sa zasady kretyni LOL, tym bardziej ze juz mozna sie spierac z niektorymi ze w zwyklym SW tez araby sa za silne a am za slabe. Tyle ze to sie tak wydaje jak ktos nie umie grac.

temat

Posted: Wed Jul 11, 2007 7:20 pm
by NaDoL
Nagle nobów się nazbierało i głosują LOL
jest zwykłe SW i to DSW, nie wiem co to za spór. w ogóle to w tej ankiecie chodzi o to czy takie mają być ustawienia czy inne a nie czy ma istnieć DSW czy nie bo już istnieje lol jak uważasz jeden z drugim że arabowie są za silni to zrób balance moda i będą już nie za silni.

Re: temat

Posted: Wed Jul 11, 2007 7:29 pm
by Technix
NaDoL wrote: Poza tym uważam za zbędne dyskutowanie z tym ''expertem'' co nawet nie grał ''przęz internęt''
I ty dajesz warny za nieznajomość słów, jak nie umiesz napisać XD :roll: .
Co z tego, że nie grałem przez internet?Wolność słowa :twisted:

Re: temat

Posted: Wed Jul 11, 2007 7:52 pm
by hydro
NaDoL wrote:Nagle nobów siê nazbiera³o i g³osuj± LOL
jest zwyk³e SW i to DSW, nie wiem co to za spór. w ogóle to w tej ankiecie chodzi o to czy takie maj± byæ ustawienia czy inne a nie czy ma istnieæ DSW czy nie bo ju¿ istnieje lol jak uwa¿asz jeden z drugim ¿e arabowie s± za silni to zrób balance moda i bêd± ju¿ nie za silni.
To dlatego mozna by ilosc malp zmniejszyc, a ty technix nie grales, nie wiesz o co chodzi, wiec sie nie wypowiadaj

temat

Posted: Wed Jul 11, 2007 7:56 pm
by NaDoL
Co do małp to najlepiej dać ''Brak'' bo w USA mogą być tylko engami, u ruskich jeszcze soldatami, a u arabów jeszcze samobójcy.
Zmieniać ?

Posted: Wed Jul 11, 2007 7:58 pm
by hydro
Mozna dac jakis kompromis: srednio malp i bez kamikadze, a jak to sie nie przyjmie to obcinaj do brak

Posted: Thu Jul 12, 2007 9:36 am
by Technix
Muszę przyznać, że jestem najwyżej teoretykiem jeśli chodzi o jakiekolwiek zasady gry przez internet, ale nie wiem co się teraz rzucili wszyscy na dyskusję o DSW. Arabowie będą silniejsi, bo muszą mieć coś dobrego, nieprawdaż? Rosjanie mają behemoty spowalniacze i wytrzymałe budynki, Amerykanie zdalne sterowanie i podwozie zaawansowane to Arabowie mają najlepszą piechote jako wyrównanie mało wytrzymałych budynków i pojazdów. Jeśli jeszcze w tym miejscu osłabi się Arabów, to nie będą mieli szans. Kamikadze to ich odpowiedź na HG- HG ma małe obrażenia na ludzi, to kamikadze dojdzie. Miny głównie na piechotę, chociaż na czołgi też mogą być.

BM wydaje się niepotrzebny, bo każda nacja ma swoje wady i zalety, jeśli więc wszystko się powyrównuje, to co to będzie za różnica kim się gra?


Lol, chodzi mi o to, że w DSW jest zamieszanie, bo każda nacja ma inne atuty! Nie o pojazdy, bo w DSW ich nie ma. Amerykanie nie mają za dużo technologi do piechoty, bo z założenia twórców(przynajmniej na to wygląda) mają używać pojazdów, podobnie Rosjanie. Arabowie mają być szybcy, dlatego ich pojazdy nie są zbyt wytrzymałe tak samo budynki, więc trzeba było wyrównać to lepszą piechotą! Jak ktoś nie rozumie niech przeczyta kilka razy, bo normalnie ręce opadają... Mają kamikadze i miny, bo nie mają zbyt mocnych pojazdów, a nie mają mocnych pojazdów, bo mają rajdować i nękać wroga niespodziewanymi atakami, a nie wdawać się w długotrwałą walkę. DSW nie będzie zbalansowane, bo pokazuje tylko jeden aspekt gry- walki piechoty, a dlaczego Arabowie mają najlepszą piechotę to już wyjaśniłem. Amerykanie są dość uniwersalni, ale ich domeną jest walka pojazdami, a nie piechotą( mają snajperów żeby w miarę zkutecznie eliminować piechotę z daleka, ale budynków nimi nie rozwalisz).
Rosjanie mają atakować masą pojazdów od frontu, więc potrzebują dłuższej chwili na ich budowę, dlatego mają wytrzymalsze budynki, przez co ich obrona jest trudniejsza do przełamania. Ich piechota(min. bazookerzy) powinna być wykorzystywana raczej do obrony, siędząc w koszarach niż do osamotnionego ataku(bez wsparcia pojazdów). Ta mocna obrona pozwala im spokojnie produkować ogromną masę hg, spowalniaczy i wyrzutni rakiet, po czym przypuszczają falowe ataki wspierane przez behemoty. Ograniczona teleportacja(dobra nazwa, bo naprawdę jakaś ograniczona) pozwala nieco zmniejszyć straty(choć nie zawsze np. kiedy wróg ma bazę otoczoną głębokim pas umocnień i przeszarżuje się przez niego, to ciężko uszkadzane pojazdy mogą być przeteleportowane wprost pod lufy wroga), bo przenosi uszkodzane pojazdy trochę na tyły(ale zdarzają się wyjątki o których wspomniałęm, w których to nie jest dobre posunięcie). Mają powolne pojazdy, ale prędkość nie odgrywa dużego znaczenia(tylko z behemotami może być cienko, bo nie można teleportować) jeśli ma się ustawione wyjście z bazy niedaleko bazy wroga.


Tak walka w DSW nie będzie równa(chyba, że zrobi się specjalny mod do DSW), nawet przy BM, bo jeśli w BM osłabi się piechotę arabską, to w zwykłej grze( CW i takie tam różne) zostaje Arabom tylko jeden wielki rush pojazdami sterowanymi zdalnie na podwoziu półgąsienicowym z działem(czyli arabski HG XD), ponieważ zabiera się im jeden z ważniejszych elementów ich armii(może niepraktyczny, bo łatwo można stracić najważniejszy "surowiec", ale można go wykorzystać, szczególnie do zaminowywania przedpola).

Radzio wrote:Pomylilo ci sie cos? W DSW nie mozna uzywac pojazdow LoL.
A BM jest po to by wybierac inne nacje niz ameryka, bo w koncu ta "dobra" piechota arabska sie sama nie odnowi w przeciwienstwie do budynkow czy pojazdow (mozna je naprawiac , budowac od nowa etc.). Jak z lekarzem nie zdazysz to ci ludek przepada xD
W zasadach jest częste pojawianie się postaci, co w pewnym stopniu zrekompensuje straty w walce(Których Arabowie będą mieli nie dużo, chyba, że bazookerami się będzie ich spowalniało).To oczywiście jeśli chodzi o DSW.


Nadol, ja wypisałem tylko kilka atutów Arabów i ich zastosowanie. Kamikadze raczej na piechote się nie używa(popraw mnie jeśli się mylę).Coprawda, kawałek o kamikadze niebardzo był na temat( chodziło mi o ogólne zagadnienie gry Arabami), za to groźba drugiego warna już się pojawiła.

Możliwe, że się kilka razy powtórzyłem, ale to nie ma większego znaczenia. Ważne, żeby choć spróbować zrozumieć o co mi chodzi.

P.S: Nie będę pisał (raczej) w tym temacie więcej postów, bo coś ostatnio nie mogą być zrozumiane przez innych użytkowników forum.

To co tu napisze, jest ekstremalnym skrótem tego co napisałęm powyżej: Nie osłabiajcie Arabskiej piechoty!

Posted: Thu Jul 12, 2007 10:46 am
by Radzio
Pomylilo ci sie cos? W DSW nie mozna uzywac pojazdow LoL.
A BM jest po to by wybierac inne nacje niz ameryka, bo w koncu ta "dobra" piechota arabska sie sama nie odnowi w przeciwienstwie do budynkow czy pojazdow (mozna je naprawiac , budowac od nowa etc.). Jak z lekarzem nie zdazysz to ci ludek przepada xD

temat

Posted: Thu Jul 12, 2007 11:25 am
by NaDoL
ku**a mać LOL zamilcz już chłopcze jak nie wiesz o czym mowa bo tylko wprowadzasz niepotrzebne zamieszanie omg (jeszcze raz napiszesz nie na temat i dostaniesz 2 warna, tym razem na zawsze, bo tamten był na 7 dni)

W takim razie daje małpy na brak. Bo tak czy tak USA będzie pokrzywdzone, bo nie może przerabiać małp na żołnierzy.
I teraz każda nacja ma swój jakiś atut:
USA sniperow
RUS bazoka: spowalniająca/czasowa
AR biodetekcja/miny.
(nawet jak dam kilka małp to atut dojdzie tylko arabom, bo będą mieli samobójców.)

Posted: Thu Jul 12, 2007 12:45 pm
by Nazim
Jak dla mnie, wbrew pozorom malpy kamikadze sa do dupy. Bardzo trudno jest ich dobrze uzyc, szczegolnie walczac z dobrym przeciwnikiem - wystarczy, ze jedna pie*****ie to poleci reakcja lancuchowa i moze ci ro***bac polowe ludzi lol :roll: (nie zebym tak kiedys mial, ale sie zdarza :lol: ). Malp uzywa sie glownie jako zolnierzy, do wsparcia piechoty lub ewentualnie jako "radaru". Wiec powinny byc wlaczone tak czy inaczej.

temat

Posted: Thu Jul 12, 2007 1:31 pm
by NaDoL
(nie zebym tak kiedys mial, ale sie zdarza Laughing ).
yhy jasne xD

W sumie to i racja, głównie przekonuje ten ''radar'' bo wcześniej nie wziąłem tego pod uwagę. Czyli kilka będzie najlepszym rozwiązaniem. (więc zmieniam, mam nadzieje że ostatni raz^^)

Posted: Thu Jul 12, 2007 7:07 pm
by Wampir
Pozwolcie ze sie wypowiem:
w DSW wlasnie chodzi o taktyke, umiejetnosc podchodow i zrecznosc, a nie bunkrowanie sie
i kilka faktow o ktorych zapomnieliscie
Specjalisci oczywiscie sa dozwoleni
kamikaze na tych zasadach sensu wlasciwie nie ma bo za szybko padaja
snajperzy maja tez usypiacz ktory tez jest duzym atutem
arabowie maja detekcje ale musza uwazac by nie stracic laba, wiec musza dzielic sily by go bronic- wiec nie maja takiej znowu przewagi
rosjanie maja bazooki i rozproszenie ktore daje im spora przewage nad innymi nacjami jesli chodzi o wycofywanie sie z pola walki
znowu do usa- zaskakuja niewidzialnoscia przez co moga nagle zaatakowac mala grupke zolnierzy wroga- bedaca na zwiadzie
a malpy u usa maja sluzyc jako mieso armatnie zaslaniajace snajperow

moglbym tak wymieniac w nieskonczonosc przewagi roznych nacji i zastosowania roznych technik bo na tych zasadach takich zaleznosci jest od ku**y nedzy