[PL] OWMS - Dyskusja ogólna

Moderator: Nitek

Post Reply
User avatar

Topic author
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 1040
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

[PL] OWMS - Dyskusja ogólna

#1

Post by Nitek » Thu Oct 15, 2015 8:08 pm

Witajcie wszyscy. W chwili obecnej pracuję nad programem o nazwie Original War Modding Suite. Czym on jest?
Jest to program, który znacznie ułatwi życie ludziom, którzy tworzą mody. Za pomocą jednego programu będą w stanie stworzyć/zmienić około 350 plików tekstowych w grze, takich jak np.: start.txt, pliki językowe czy pliki odpowiedzialne za poszczególne misje. Mam wiele pomysłów jak poszerzyć działanie programu, ale najpierw skupmy się na głównym celu: obsłudze 338 najważniejszych i najczęściej wykorzystywanych plików.

OWMS jest w bardzo wczesnym stadium. Poniżej jest lista co już jest zrobione, a co jest w kolejce do zaimplementowania:

Udoskonalanie działania:
start.txt

Ukończone:
Spoiler:
Na chwilę obecną w 100% nic nie jest skończone
Do zrobienia:
Spoiler:
  • Pliki językowe dla 5 języków (angielski, czeski, polski, francuski, rosyjski). Każdy język ma 7 najważniejszych plików, co daje nam łącznie 35 plików.
  • Pliki od misji. OW obsługuje do 20 misji, co daje nam 100 plików dla każdej nacji co przekłada się na łączną ilość 300 plików.

Zamierzam pisać o najważniejszych postępach w pracy. Również będę potrzebował testerów w późniejszych etapach pracy nad programem. Postanowiłem, że OWMS będzie idiotoodporne: nie można wpisać niczego, co gra nie będzie w stanie obsłużyć, co przełoży się na mniejsze pole do szukania błędów w modach. To jest kolejny z powodów dlaczego będę potrzebował pomocy społeczności: musimy się dowiedzieć co może zawierać każdy plik tekstowy dostępny w grze. O tym więcej w innym tematach (na każdy plik będzie poświęcony oddzielny temat.


Zachęcam wszystkich do wyrażenia swoich myśli, pomysłów czy konstruktywnej krytyki o OWMS. Zawsze jest to szansa, żeby pozytywnie wpłynąć na rozwój OW. Pamiętajcie: łatwiejszy i szybszy proces tworzenia modów przekłada się na więcej modów.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest