Alarm

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

To wklej kod, który Ci nie działa.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Cóż napiszę wszelkie sposoby króych użyłem do tego ale z głowy gdyż skasowałem je ;]

1.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger See(ja, kogostam) do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Nic się nie dzieje

2.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger See(ktostam, ja) do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Nic się nie dzieje

3.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger See(ktostam, ja)<9  do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Gra się konczy odrazu po rozpoczęciu misji ^^


4.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger See(ja, ktostam)<9  do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
to co wyzej ^^

5.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ja, ktostam)<9  do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Nic się niedzieje
^^ Nie wiem czy taj dobrze napisalem GetDist ale w kodzie mialem dobrze jak cos

6.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ktostam, ja)<9  do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
To co wyżej

7.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ktostam, ja)  do // i na odwrot z ID tez probowalem
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
To co wyzej

8.

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger See(1, kogostam  do 
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Też nic
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Wyślij moda...
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

spróbuj z

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger See(2, ja) do 
begin 
YouLost('zdemaskowany'); 
end;
W 2 podstaw nacje ktostam.

A z GetDistUnits musisz podać dległość czyli:

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ktostam, ja)<9  do
begin 
YouLost('zdemaskowany'); 
end;
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Spójż na moje przykady Gothuk podawałem w nich odległość tzn nie we wszystkich i to nic nie dawało :P
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

sry zauwazylem tylko ten przyklad 7 xD.
więc 5 i 6 powinno działać ^^, jeśli nie to jednak wyślij tego moda ;p
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Już Ci go radzio przesyłałem :P kod na see bądź getdistunit uzylem wlasie w tej misji co dostales :Pjedyne dodatkowe różnice to z dwa dialogi i to że na ampe dałem uf rusków których zobaczyć nam niewolno ;]
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Post by Anarchy »

Czekaj, na pewno jest:

Code: Select all

 Every 0$0.1 trigger GetDist[b]Unist[/b](ktostam, ja)<9 do ?:P


Okulary by się przydały paru osobą;P
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

^^ Tobie tez napisalem wyzeje ze pisalem to z glowy :p bo mam to zmazane juz w misji :p
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Używając twojego moda, stworzyłem postać sol (oddaloną nieco od bohatera - paul'a, kolor niebieski 1) z kolorem jasnoniebieskim (4) i sprawdziłem działanie następujących bloczków (oczywiście oddzielnie):

Code: Select all

every 0$1 trigger See(1,sol) do
SetSide(sol,1);

Code: Select all

every 0$1 trigger GetDistUnits(paul,sol)<9 do
SetSide(sol,1);
W obu przypadkach zadziałało przyłączeniem się sol'a do mnie. Nie dostrzegłem żadnych błędów w działaniu.
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

to zrób że po zauwazeniu przegrywamy :PP może w tym wypadku akurat niedzala
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Jeanks wrote:to zrób że po zauwazeniu przegrywamy :PP może w tym wypadku akurat niedzala
Jeśli tak sądzisz na serio, to nie nadajesz się na programistę... Ale sprawdzę, skoro masz wątpliwości.

[ Dodano: 28.12.2008 12:56 ]
Działa. Na pewno źle wstawiasz parametry albo nie kompilujesz kodu. :P
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Post by Jeanks »

Do cholery kompiluje kod zawsze !! ile razy można to tłumacyzć? i próbowaem już wszelkimi sposobam co widac wyzej i 4 z nich są poprawne na pewno gdyż występują w kampanii i w modach innych osob
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Post Reply