Alarm
Cóż napiszę wszelkie sposoby króych użyłem do tego ale z głowy gdyż skasowałem je ;]
1.
Nic się nie dzieje
2.
Nic się nie dzieje
3.
Gra się konczy odrazu po rozpoczęciu misji ^^
4.
to co wyzej ^^
5.
Nic się niedzieje
^^ Nie wiem czy taj dobrze napisalem GetDist ale w kodzie mialem dobrze jak cos
6.
To co wyżej
7.
To co wyzej
8.
Też nic
1.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger See(ja, kogostam) do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
2.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger See(ktostam, ja) do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
3.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger See(ktostam, ja)<9 do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
4.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger See(ja, ktostam)<9 do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
5.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ja, ktostam)<9 do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
^^ Nie wiem czy taj dobrze napisalem GetDist ale w kodzie mialem dobrze jak cos
6.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ktostam, ja)<9 do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
7.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ktostam, ja) do // i na odwrot z ID tez probowalem
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
8.
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger See(1, kogostam do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
- Gothuk
- Site Administrator
- Posts: 985
- Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
- Location: Poland, Warsaw
- Contact:
spróbuj z
W 2 podstaw nacje ktostam.
A z GetDistUnits musisz podać dległość czyli:
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger See(2, ja) do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
A z GetDistUnits musisz podać dległość czyli:
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger GetDistUnist(ktostam, ja)<9 do
begin
YouLost('zdemaskowany');
end;
Czekaj, na pewno jest:
Okulary by się przydały paru osobą;P
Code: Select all
Every 0$0.1 trigger GetDist[b]Unist[/b](ktostam, ja)<9 do ?:P
Okulary by się przydały paru osobą;P
Używając twojego moda, stworzyłem postać sol (oddaloną nieco od bohatera - paul'a, kolor niebieski 1) z kolorem jasnoniebieskim (4) i sprawdziłem działanie następujących bloczków (oczywiście oddzielnie):
W obu przypadkach zadziałało przyłączeniem się sol'a do mnie. Nie dostrzegłem żadnych błędów w działaniu.
Code: Select all
every 0$1 trigger See(1,sol) do
SetSide(sol,1);
Code: Select all
every 0$1 trigger GetDistUnits(paul,sol)<9 do
SetSide(sol,1);