Dialogi - coś nie tak

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Bardzo ci dziękuje za pomoc i innym również, czy nie wiecie może jak zrobić postać w sailu, która ma twarz z galerii(z kampaniii, bądź z dorobionej w Xedzie)???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

Code: Select all

uc_side=5;   ///////// kolor
uc_nation=2;  ////nacja
hc_name='Kolo';
hc_basic_skills=[2,1,0,3];
hc_skills=[2,1,0,3];
hc_attr=[10,10];
hc_sex=sex_male;     ///// lub sex_female
hc_gallery='a'; /////a=nazwa galerii
hc_face_number=3;        ////////////numer twarzy
hc_class=class_scientistic;
kolo=CreateHuman;
PlaceUnitArea(kolo, dom, false);
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Dzięki, mam problem otóż chciałem to zrobić w kampanii, ale kiedy zrobiłem folder headers.wri i wpisałem tam:

Code: Select all

#Moja kampania 
__am\01 
1. Baza
Briefing 
John i Mark wyruszają na terytorium wroga.. ryzykują życie. 
Co-ordinates
Środkowa Syberia, Czerwiec 13, 2004
I w texts.txt i Txt01.wri:

Code: Select all

1. Baza
Briefing
John i Bartek wracają do bazy z nieudanego szturmu, wróg wie gdzie się znajdują...
Tereny naturalne; 2009 years BC

$ MojDialog
- Mówi porucznik Kate Mushick, chcemy się przyłączyć do was, jak mnie rozumiecie?

$ MojDialog1
- Ruszamy w waszą stronę, nie strzelajcie!!!

# M1
Add Main goramapy
- Przechwyć wsparcie
#

# M3
Out goramapy
#
Co mam źle, proszę o pomoc??? Wyświetlają mi się orginalne cele, a dialogi wogóle.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

Może źle zrobiłeś plik *.wri? lub źle zapisałeś w sail
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 983
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

gra moze się pluć o:

Code: Select all

1. Baza 
Briefing 
John i Bartek wracają do bazy z nieudanego szturmu, wróg wie gdzie się znajdują... 
Tereny naturalne; 2009 years BC
w pliku texts.txt i txtxx.wri, ale nie powinna
zmień to na:

Code: Select all

@ tytul misji
% opis
i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Zrobiłem tak jak pisałeś wcześniej i nic, ale nie zabardzo rozumiem co miałeś na mysli mówiąc:
Gothuk wrote: i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
Rzecz jasna misja się wczytuje i wszystko jest ok. Oprócz napisów przy wczytywaniu.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

a czy pliki zgadzają się z filkiem Texts.txt w folderze missions/missionXX ? Pliki te nie mogą się różnić. Muszą zawierać DOKŁADNIE te same wersy. A przypadkiem nie zapomniałeś o folderze #POL? ^^

Image
#POL w foldrze Campaigns winno zawierać kopię headers.wri zaś #POL w filderze np AM winno zawierać missions wraz z dialogami.

Jeśli dalej masz problem to króryś z plików nie jest poodbny bądź źle użyłeś definicji w sailu. preoste ^^
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Tylko sęk w tym, że mi się misja włącza dialogi i sail też, tylko napisy przy wczytywaniu się nie zgadzają( nie ma ich wogóle).
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 983
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

Pablo Abruzzi wrote:Zrobiłem tak jak pisałeś wcześniej i nic, ale nie zabardzo rozumiem co miałeś na mysli mówiąc:
Gothuk wrote: i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
o kodowaniu juz pisałem w jakimś wątku, a co do wolnej linijki nie wiesz o co chodzi?
pliki *.wri muszą być zakończone pustą linijka/wersem (jak wolisz ^^), gdy w ostatniej linijce jest jakis text to gra moze wywalać błędy, lub wogóle nie działać.
Pablo Abruzzi wrote:tylko napisy przy wczytywaniu się nie zgadzają( nie ma ich wogóle).
za to odpowiada plik headers.wri
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Moja cierpliwość się skończył to g***o nie działa, plik headers.wri:

Code: Select all

__am\01 
@ Baza 
Briefing 
% John i Bartek wracaja z nieudanego szturmu na bazę V.A Owsjenko, wróg wie gdzie się znajdują...
Co-ordinates
Tereny naturalne; 2009 years BC
i w texts.txt i txtxx.txt tak samo oprócz:

Code: Select all

__am\01 
próbowałem różne kombinacja bez spacji te znaki: @ i % przy brefing itd. wszystko i dale nie działa :evil: ... proszę o pomoc coś robie źle????
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

spróbuj bez % i @. Zamiast @ wstaw np 1.

btw a jesteś pewien że skopiowany headers.wri znajduje się również w folderze #pol?
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 196
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Post by Gogeta103 »

Ja mam tak:

Code: Select all

__ar\03_cont
3. Pierwsze kroki
Briefing
Alan wyrusza w nieznany teren żeby pogłębić zakres terenów arabskich.
Co-ordinates
Teren ruskich szybów naftowych ;14 wrzesień, ERA +1
headers.wri powinien znajdować się w:"Original War\mods\mod\Campaigns\#POL" lub: "Original War\mods\mod\Campaigns"

plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 983
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

Gogeta103 wrote:plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
mylisz się, gra czyta plik headers.wri do języka angielskiego, gdy gra jest uruchomiona w jezyku polskim to wpierw wczytuje plik ktory znajduje sie w data1.owp. aby wszystko dzialalo, nalezy skopiowac plik headers.wri do folderu z jezykiem...

poczytaj tu: http://forum.original-war.net/viewtopic ... 2753#12753
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

piszę ze trzeba bo raz jak w jednym nie miałem przekopiowanego to dialog nie działał :D takie życie :PP musi być w tym i tym. ew zorientuj się czy za np

Code: Select all

$ dialog1
nie ma przypadkiem spacji.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Wszystko spróbowałem tak jak wy pisaliście i w dodatku z moja kampania zmieniłem na:

Code: Select all

#AMERICAN CAMPAIGN
Nie działa... trudno mój mod będzie najwyraźniej bez napisów :P , ale mam jeszcze jeden głupi problem, gdy chciałem nadać bazie nazwe S.M Kirov to wypakowałem plik bName.wri do folderu z mapą i nic nie zmieniałem, bo chciałem ten orginalny noi... na magazynie pisało: BNAME error. Wie ktoś gdzie ten plik wkleić i co wnim czeba zrobić( nie pisze o tym nowego tematu, bo mysle, że to jakaś błachostka z którą ja nie potrafie sobie poradzić)???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Post Reply