Dialogi - coś nie tak
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Bardzo ci dziękuje za pomoc i innym również, czy nie wiecie może jak zrobić postać w sailu, która ma twarz z galerii(z kampaniii, bądź z dorobionej w Xedzie)???
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Code: Select all
uc_side=5; ///////// kolor
uc_nation=2; ////nacja
hc_name='Kolo';
hc_basic_skills=[2,1,0,3];
hc_skills=[2,1,0,3];
hc_attr=[10,10];
hc_sex=sex_male; ///// lub sex_female
hc_gallery='a'; /////a=nazwa galerii
hc_face_number=3; ////////////numer twarzy
hc_class=class_scientistic;
kolo=CreateHuman;
PlaceUnitArea(kolo, dom, false);
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Dzięki, mam problem otóż chciałem to zrobić w kampanii, ale kiedy zrobiłem folder headers.wri i wpisałem tam:
I w texts.txt i Txt01.wri:
Co mam źle, proszę o pomoc??? Wyświetlają mi się orginalne cele, a dialogi wogóle.
Code: Select all
#Moja kampania
__am\01
1. Baza
Briefing
John i Mark wyruszają na terytorium wroga.. ryzykują życie.
Co-ordinates
Środkowa Syberia, Czerwiec 13, 2004
Code: Select all
1. Baza
Briefing
John i Bartek wracają do bazy z nieudanego szturmu, wróg wie gdzie się znajdują...
Tereny naturalne; 2009 years BC
$ MojDialog
- Mówi porucznik Kate Mushick, chcemy się przyłączyć do was, jak mnie rozumiecie?
$ MojDialog1
- Ruszamy w waszą stronę, nie strzelajcie!!!
# M1
Add Main goramapy
- Przechwyć wsparcie
#
# M3
Out goramapy
#
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Gothuk
- Site Administrator
- Posts: 983
- Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
- Location: Poland, Warsaw
- Contact:
gra moze się pluć o:
w pliku texts.txt i txtxx.wri, ale nie powinna
zmień to na:
i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
Code: Select all
1. Baza
Briefing
John i Bartek wracają do bazy z nieudanego szturmu, wróg wie gdzie się znajdują...
Tereny naturalne; 2009 years BC
zmień to na:
Code: Select all
@ tytul misji
% opis
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Zrobiłem tak jak pisałeś wcześniej i nic, ale nie zabardzo rozumiem co miałeś na mysli mówiąc:
Rzecz jasna misja się wczytuje i wszystko jest ok. Oprócz napisów przy wczytywaniu.Gothuk wrote: i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
a czy pliki zgadzają się z filkiem Texts.txt w folderze missions/missionXX ? Pliki te nie mogą się różnić. Muszą zawierać DOKŁADNIE te same wersy. A przypadkiem nie zapomniałeś o folderze #POL? ^^

#POL w foldrze Campaigns winno zawierać kopię headers.wri zaś #POL w filderze np AM winno zawierać missions wraz z dialogami.
Jeśli dalej masz problem to króryś z plików nie jest poodbny bądź źle użyłeś definicji w sailu. preoste ^^

#POL w foldrze Campaigns winno zawierać kopię headers.wri zaś #POL w filderze np AM winno zawierać missions wraz z dialogami.
Jeśli dalej masz problem to króryś z plików nie jest poodbny bądź źle użyłeś definicji w sailu. preoste ^^
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Tylko sęk w tym, że mi się misja włącza dialogi i sail też, tylko napisy przy wczytywaniu się nie zgadzają( nie ma ich wogóle).
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
- Gothuk
- Site Administrator
- Posts: 983
- Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
- Location: Poland, Warsaw
- Contact:
o kodowaniu juz pisałem w jakimś wątku, a co do wolnej linijki nie wiesz o co chodzi?Pablo Abruzzi wrote:Zrobiłem tak jak pisałeś wcześniej i nic, ale nie zabardzo rozumiem co miałeś na mysli mówiąc:
Gothuk wrote: i pamietaj kazdy plik wri musi miec jedna linijke na koncu wolna i byc w unikodzie.
pliki *.wri muszą być zakończone pustą linijka/wersem (jak wolisz ^^), gdy w ostatniej linijce jest jakis text to gra moze wywalać błędy, lub wogóle nie działać.
za to odpowiada plik headers.wriPablo Abruzzi wrote:tylko napisy przy wczytywaniu się nie zgadzają( nie ma ich wogóle).
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Moja cierpliwość się skończył to g***o nie działa, plik headers.wri:
i w texts.txt i txtxx.txt tak samo oprócz:
próbowałem różne kombinacja bez spacji te znaki: @ i % przy brefing itd. wszystko i dale nie działa
... proszę o pomoc coś robie źle????
Code: Select all
__am\01
@ Baza
Briefing
% John i Bartek wracaja z nieudanego szturmu na bazę V.A Owsjenko, wróg wie gdzie się znajdują...
Co-ordinates
Tereny naturalne; 2009 years BC
Code: Select all
__am\01

Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
spróbuj bez % i @. Zamiast @ wstaw np 1.
btw a jesteś pewien że skopiowany headers.wri znajduje się również w folderze #pol?
btw a jesteś pewien że skopiowany headers.wri znajduje się również w folderze #pol?
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Ja mam tak:
headers.wri powinien znajdować się w:"Original War\mods\mod\Campaigns\#POL" lub: "Original War\mods\mod\Campaigns"
plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
Code: Select all
__ar\03_cont
3. Pierwsze kroki
Briefing
Alan wyrusza w nieznany teren żeby pogłębić zakres terenów arabskich.
Co-ordinates
Teren ruskich szybów naftowych ;14 wrzesień, ERA +1
plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
- Gothuk
- Site Administrator
- Posts: 983
- Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
- Location: Poland, Warsaw
- Contact:
mylisz się, gra czyta plik headers.wri do języka angielskiego, gdy gra jest uruchomiona w jezyku polskim to wpierw wczytuje plik ktory znajduje sie w data1.owp. aby wszystko dzialalo, nalezy skopiowac plik headers.wri do folderu z jezykiem...Gogeta103 wrote:plik headers.wri tak jak i inne pliki nie muszą znajdować się w każdym folderze to zależy od języka. Robiąc nawet tylko język polski nie musisz robić folderu #pol. Oznaczenia typu #pol #rus (lub jeszcze inaczej) należą dla tych co robią wielojęzyczny mod. Jeżeli robisz mod tylko po Polsku to też możesz dać folder #pol ale nie musisz. Więc plik header.wri nie musi być w folderze Campaing lub Campaing/#pol ale to bez znaczenia dla jednojęzycznego moda.
poczytaj tu: http://forum.original-war.net/viewtopic ... 2753#12753
piszę ze trzeba bo raz jak w jednym nie miałem przekopiowanego to dialog nie działał
takie życie :PP musi być w tym i tym. ew zorientuj się czy za np
nie ma przypadkiem spacji.

Code: Select all
$ dialog1
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
- Pablo Abruzzi
- Soldier level 5
- Posts: 269
- Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
- Location: Polska
- Contact:
Wszystko spróbowałem tak jak wy pisaliście i w dodatku z moja kampania zmieniłem na:
Nie działa... trudno mój mod będzie najwyraźniej bez napisów
, ale mam jeszcze jeden głupi problem, gdy chciałem nadać bazie nazwe S.M Kirov to wypakowałem plik bName.wri do folderu z mapą i nic nie zmieniałem, bo chciałem ten orginalny noi... na magazynie pisało: BNAME error. Wie ktoś gdzie ten plik wkleić i co wnim czeba zrobić( nie pisze o tym nowego tematu, bo mysle, że to jakaś błachostka z którą ja nie potrafie sobie poradzić)???
Code: Select all
#AMERICAN CAMPAIGN

Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90