SAIL - Identyfikatory budynków

Gotowe kody SAIL'a, informacje na temat moddingu, itd.

Moderator: zoNE

Post Reply
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2061
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

SAIL - Identyfikatory budynków

Post by zoNE »

Gothuk wrote:units - jednostki
plist - lista
czyli lista jednostek, ktore maja robic dany pojazd

identyfikatory do budynku mozna robic:
  1. tworzac budynek w edytorze wpisujesz jedo id w odpowiednie miejsce.
  2. filtrowaniem np

    Code: Select all

    lab = FilterAllUnits([[f_side, 1],[f_type, unit_building ], [f_btype, b_lab]]);
  3. nie wiem czy sie tak da, ale powinno. przy stawianiu budynku np:

    Code: Select all

    lab = CreateAndPlaceBuildingXYD(x:integer y:integer direction:integer);
    
edit. czemu usuneles posta? xD
Author: Gothuk
Topic: http://forum.original-war.net/viewtopic.php?t=1306
Post Reply