SAIL - Umiejetnosci postaci

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

SAIL - Umiejetnosci postaci

Příspěvek od Backero »

Utrzymać pozycje

Kód: Vybrat vše

ComHold(units:plist);
Spocznij

Kód: Vybrat vše

ComFree(humans:plist);
Częściowa niewidzialność

Kód: Vybrat vše

ComInvisible(humans:plist);
Tryb czolgania

Kód: Vybrat vše

ComCrawl(humans:plist);
Tryb powstania

Kód: Vybrat vše

ComWalk(humans:plist));
Podstawienie czasowego ładunku

Kód: Vybrat vše

ComPlaceDelayedCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer);
Podstawienie zdalnego ladunku

Kód: Vybrat vše

ComPlaceRemoteCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer;
Detonacja zdalnego ladunku

Kód: Vybrat vše

ComFireExplosives(humans:plist);
Naprawa budynku

Kód: Vybrat vše

ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Rozebranie budynku // dismantle to nie rozbudowa :roll:

Kód: Vybrat vše

ComDismantle(humans:plist, building:integer);
Naprawa pojazdu

Kód: Vybrat vše

ComRepairVehicle(humans:plist, vehicle:integer);
Podłączenie zdalnie sterowanego pojazdu do kierowcy

Kód: Vybrat vše

ComLinkTo(vehicles:plist, human:integer);
Budowa behemota

Kód: Vybrat vše

ComBuildBehemoth(humans:plist, b_behemoth, x:integer, y:integer, r:integer);
Leczenie

Kód: Vybrat vše

ComHeal(humans:plist, unit:integer);
Oswajanie malpoludow z danego obszaru

Kód: Vybrat vše

ComTameXY(humans:plist, x:integer, y:integer);
Hackowanie

Kód: Vybrat vše

ComHack(humans:plist, vehicle:integer);
Wyslanie pocisku czasowego

Kód: Vybrat vše

ComTimeShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Wyslanie pocisku przestrzennego

Kód: Vybrat vše

ComSpaceShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Dodane:

Ustawienie wyjścia z teleportu

Kód: Vybrat vše

ComTeleportExit(humans:plist, x:integer, y:integer, teleport:integer);
Wystrzelenie pocisku nasennego

Kód: Vybrat vše

ComAttackSoporific(humans:plist, unit:integer);
Budowa budynku

Kód: Vybrat vše

ComBuild(humans:plist, building:integer, x:integer, y:integer, r:integer);
Zmiana uzbrojenia szejków na karabin

Kód: Vybrat vše

ComCarabine(sheiks:plist);
Zmiana uzbrojenia szejków na szablę

Kód: Vybrat vše

ComSabre(sheiks:plist);
Rozkaz zakażenia syberytu

Kód: Vybrat vše

ComContaminate(humans:plist, x:integer, y:integer);
Ustawienie ukrytej kamery

Kód: Vybrat vše

ComHiddenCamera(humans:plist, x:integer, y:integer);
Niewidzialność

Kód: Vybrat vše

ComForceInvisible(humans:plist);
Naprawa budynku

Kód: Vybrat vše

ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Powstanie

Kód: Vybrat vše

ComStand(humans:plist);
Zatrzymanie się

Kód: Vybrat vše

ComStop(units:plist);
Obrót w stronę danego hexa [x,y]

Kód: Vybrat vše

ComTurnXY(units:plist, x:integer, y:integer);
Obrót w stronę jednostki

Kód: Vybrat vše

ComTurnUnit(units:plist, un:integer);
Komenda czekania

Kód: Vybrat vše

ComWait(units:plist, time:integer);
Wejście do budynku/pojazdu

Kód: Vybrat vše

ComEnterUnit(humans:plist, unit:integer);
Wyjście z budynku

Kód: Vybrat vše

ComExitBuilding(humans:plist);
Wyjście z pojazdu

Kód: Vybrat vše

ComExitVehicle(humans:plist);
Zapamiętanie polecenia

Kód: Vybrat vše

ComRemember(units:plist)
Legenda:
b_behemoth - identyfikator behemotha jako budynku w SAILu
building - budynek
human - czlowiek
humans - ludzie
sheiks - szejkowie
teleport - identyfikator teleportu
time - czas
un - jednostka
unit - jednostka (w tym przypadku człowiek lub małpa)
units - jednostki
vehicle - pojazd
vehicles - pojazdy
x - wspolrzedne x na mapie
y - wspolrzedne y na mapie
r - rotacja; od 0 do 5; (ze wskazowkami zegara) 0 - godzina 1; 1 godzina 3; 2 - godzina 5; 3 - godzina 7; 4 - godzina 9; 5 - godzina 11

Atrybuty:
plist - lista jednostek, uwaga: lista moze byc także jednoelementowa
integer - liczba całkowita / pojedyńcza jednostka

Uwagi:
Nie znam kodu na postawienie wyjscia z teleportu, skazenia syberytu czy pocisku przestrzennego, wiec ich tu nie ma ^^ Jak ktos je zna, niech doda
Niektore czynnosci moga robic postacie w ogole nie przeznaczone do tego, np: rusek czy arab moga byc czesciowo niewidzialni.
W leczeniu humans oznacz jednostki leczace, a unit ranna.
By postac znowu stala sie widzialna wystarczy zadac jej jakakolwiek ina czynnosc.
Oswajanie malpoluda polega na oswajaniu ktoregokolwiek z nich w zasiegu widoku naukowca. Wspolrzedne to miejsce w ktorym postac rozpoczyna oswajanie.
Przed kazda komende mozna wprowadzic slowko Add (np: AddComHeal). Oznacza to ze polecenie zostanie wykonane dopiero po zakonczeniu potrzedniego. To tak jak dzialanie shiftem podczas planowania i aktywnej pauzy.

// edited by Gothuk
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Příspěvek od Radzio »

Naprawdę Ci się nudzi, lepiej zajmij się bardziej misją.
Wszystkie kody można znaleźć w SAILFunctions.rtf na OWSupporcie (łącznie z tymi, których nie masz).
Uživatelský avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Příspěvky: 2526
Registrován: čtv led 04, 2007 9:45 pm
Bydliště: Gorzów Wlkp.
Kontaktovat uživatele:

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Příspěvek od Antitheus »

Kód: Vybrat vše

ComTurnUnit(units:plist un:integer);
Pozwolę sobie zwrócić uwagę na ten kodzik. Jeśli chodzi o jednostki jest bardzo ważny szczególnie podczas różnorakich filmików, gdzie chcemy aby jednostki nie biegały po mapie lub stały tyłem do rozmówcy. Kod zwraca jednostki twarzą do siebie.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 2898
Registrován: pát črc 28, 2006 10:58 am
Bydliště: Bialystok, Poland

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Příspěvek od Radzio »

Lucek, dobrze, że tak wstawiłeś, bo Backero pozmieniał, nawet nie zauważył, jak ważne są te zapiski. A później są takie błędy, że ktoś wstawia listę do integera i funkcja nie działa.
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Příspěvek od Backero »

wlasnie nie moge kontynuowac, bo utknolem
ale nie w SAILu, cos mam z OWem :/
Anarchy
Site Moderator
Chad
Příspěvky: 1223
Registrován: čtv kvě 03, 2007 11:02 am

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Příspěvek od Anarchy »

Ararara, ku**a i nic nie mówisz...
Uživatelský avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Příspěvky: 556
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:36 pm
Bydliště: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Kontaktovat uživatele:

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Příspěvek od Backero »

mialem pisac, ale pomyslalem ze sie samo naprawi :P i mialem racje ^^
Uživatelský avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Příspěvky: 983
Registrován: úte zář 04, 2007 6:10 pm
Bydliště: Poland, Warsaw
Kontaktovat uživatele:

Re: SAIL - Umiejetnosci postaci

Příspěvek od Gothuk »

Miałem chwile czasu to pozmieniałem i dodałem kilka rzeczy w pierwszym poście. 8)

@down
ok, zrobione.
Uživatelský avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Příspěvky: 78
Registrován: sob led 05, 2008 1:20 pm

Re: SAIL - Umiejetnosci postaci

Příspěvek od Axoris »

Gothuk usuń te "add" przed komendami, które dopisałeś bo ktoś może pomyśleć, że trzeba dodać jeszcze jedno "add", żeby było w kolejce...
Odpovědět