Code: Select all
ComHold(units:plist);
Code: Select all
ComFree(humans:plist);
Code: Select all
ComInvisible(humans:plist);
Code: Select all
ComCrawl(humans:plist);
Code: Select all
ComWalk(humans:plist));
Code: Select all
ComPlaceDelayedCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer);
Code: Select all
ComPlaceRemoteCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer;
Code: Select all
ComFireExplosives(humans:plist);
Code: Select all
ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Code: Select all
ComDismantle(humans:plist, building:integer);
Code: Select all
ComRepairVehicle(humans:plist, vehicle:integer);
Code: Select all
ComLinkTo(vehicles:plist, human:integer);
Code: Select all
ComBuildBehemoth(humans:plist, b_behemoth, x:integer, y:integer, r:integer);
Code: Select all
ComHeal(humans:plist, unit:integer);
Code: Select all
ComTameXY(humans:plist, x:integer, y:integer);
Code: Select all
ComHack(humans:plist, vehicle:integer);
Code: Select all
ComTimeShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Code: Select all
ComSpaceShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Ustawienie wyjścia z teleportu
Code: Select all
ComTeleportExit(humans:plist, x:integer, y:integer, teleport:integer);
Code: Select all
ComAttackSoporific(humans:plist, unit:integer);
Code: Select all
ComBuild(humans:plist, building:integer, x:integer, y:integer, r:integer);
Code: Select all
ComCarabine(sheiks:plist);
Code: Select all
ComSabre(sheiks:plist);
Code: Select all
ComContaminate(humans:plist, x:integer, y:integer);
Code: Select all
ComHiddenCamera(humans:plist, x:integer, y:integer);
Code: Select all
ComForceInvisible(humans:plist);
Code: Select all
ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Code: Select all
ComStand(humans:plist);
Code: Select all
ComStop(units:plist);
Code: Select all
ComTurnXY(units:plist, x:integer, y:integer);
Code: Select all
ComTurnUnit(units:plist, un:integer);
Code: Select all
ComWait(units:plist, time:integer);
Code: Select all
ComEnterUnit(humans:plist, unit:integer);
Code: Select all
ComExitBuilding(humans:plist);
Code: Select all
ComExitVehicle(humans:plist);
Code: Select all
ComRemember(units:plist)
b_behemoth - identyfikator behemotha jako budynku w SAILu
building - budynek
human - czlowiek
humans - ludzie
sheiks - szejkowie
teleport - identyfikator teleportu
time - czas
un - jednostka
unit - jednostka (w tym przypadku człowiek lub małpa)
units - jednostki
vehicle - pojazd
vehicles - pojazdy
x - wspolrzedne x na mapie
y - wspolrzedne y na mapie
r - rotacja; od 0 do 5; (ze wskazowkami zegara) 0 - godzina 1; 1 godzina 3; 2 - godzina 5; 3 - godzina 7; 4 - godzina 9; 5 - godzina 11
Atrybuty:
plist - lista jednostek, uwaga: lista moze byc także jednoelementowa
integer - liczba całkowita / pojedyńcza jednostka
Uwagi:
Nie znam kodu na postawienie wyjscia z teleportu, skazenia syberytu czy pocisku przestrzennego, wiec ich tu nie ma ^^ Jak ktos je zna, niech doda
Niektore czynnosci moga robic postacie w ogole nie przeznaczone do tego, np: rusek czy arab moga byc czesciowo niewidzialni.
W leczeniu humans oznacz jednostki leczace, a unit ranna.
By postac znowu stala sie widzialna wystarczy zadac jej jakakolwiek ina czynnosc.
Oswajanie malpoluda polega na oswajaniu ktoregokolwiek z nich w zasiegu widoku naukowca. Wspolrzedne to miejsce w ktorym postac rozpoczyna oswajanie.
Przed kazda komende mozna wprowadzic slowko Add (np: AddComHeal). Oznacza to ze polecenie zostanie wykonane dopiero po zakonczeniu potrzedniego. To tak jak dzialanie shiftem podczas planowania i aktywnej pauzy.
// edited by Gothuk