SAIL - Umiejetnosci postaci

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Post Reply
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

SAIL - Umiejetnosci postaci

Post by Backero »

Utrzymać pozycje

Code: Select all

ComHold(units:plist);
Spocznij

Code: Select all

ComFree(humans:plist);
Częściowa niewidzialność

Code: Select all

ComInvisible(humans:plist);
Tryb czolgania

Code: Select all

ComCrawl(humans:plist);
Tryb powstania

Code: Select all

ComWalk(humans:plist));
Podstawienie czasowego ładunku

Code: Select all

ComPlaceDelayedCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer);
Podstawienie zdalnego ladunku

Code: Select all

ComPlaceRemoteCharge(humans:plist, x:integer, y:integer, un:integer;
Detonacja zdalnego ladunku

Code: Select all

ComFireExplosives(humans:plist);
Naprawa budynku

Code: Select all

ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Rozebranie budynku // dismantle to nie rozbudowa :roll:

Code: Select all

ComDismantle(humans:plist, building:integer);
Naprawa pojazdu

Code: Select all

ComRepairVehicle(humans:plist, vehicle:integer);
Podłączenie zdalnie sterowanego pojazdu do kierowcy

Code: Select all

ComLinkTo(vehicles:plist, human:integer);
Budowa behemota

Code: Select all

ComBuildBehemoth(humans:plist, b_behemoth, x:integer, y:integer, r:integer);
Leczenie

Code: Select all

ComHeal(humans:plist, unit:integer);
Oswajanie malpoludow z danego obszaru

Code: Select all

ComTameXY(humans:plist, x:integer, y:integer);
Hackowanie

Code: Select all

ComHack(humans:plist, vehicle:integer);
Wyslanie pocisku czasowego

Code: Select all

ComTimeShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Wyslanie pocisku przestrzennego

Code: Select all

ComSpaceShift(humans:plist, x:integer, y:integer);
Dodane:

Ustawienie wyjścia z teleportu

Code: Select all

ComTeleportExit(humans:plist, x:integer, y:integer, teleport:integer);
Wystrzelenie pocisku nasennego

Code: Select all

ComAttackSoporific(humans:plist, unit:integer);
Budowa budynku

Code: Select all

ComBuild(humans:plist, building:integer, x:integer, y:integer, r:integer);
Zmiana uzbrojenia szejków na karabin

Code: Select all

ComCarabine(sheiks:plist);
Zmiana uzbrojenia szejków na szablę

Code: Select all

ComSabre(sheiks:plist);
Rozkaz zakażenia syberytu

Code: Select all

ComContaminate(humans:plist, x:integer, y:integer);
Ustawienie ukrytej kamery

Code: Select all

ComHiddenCamera(humans:plist, x:integer, y:integer);
Niewidzialność

Code: Select all

ComForceInvisible(humans:plist);
Naprawa budynku

Code: Select all

ComRepairBuilding(humans:plist, building:integer);
Powstanie

Code: Select all

ComStand(humans:plist);
Zatrzymanie się

Code: Select all

ComStop(units:plist);
Obrót w stronę danego hexa [x,y]

Code: Select all

ComTurnXY(units:plist, x:integer, y:integer);
Obrót w stronę jednostki

Code: Select all

ComTurnUnit(units:plist, un:integer);
Komenda czekania

Code: Select all

ComWait(units:plist, time:integer);
Wejście do budynku/pojazdu

Code: Select all

ComEnterUnit(humans:plist, unit:integer);
Wyjście z budynku

Code: Select all

ComExitBuilding(humans:plist);
Wyjście z pojazdu

Code: Select all

ComExitVehicle(humans:plist);
Zapamiętanie polecenia

Code: Select all

ComRemember(units:plist)
Legenda:
b_behemoth - identyfikator behemotha jako budynku w SAILu
building - budynek
human - czlowiek
humans - ludzie
sheiks - szejkowie
teleport - identyfikator teleportu
time - czas
un - jednostka
unit - jednostka (w tym przypadku człowiek lub małpa)
units - jednostki
vehicle - pojazd
vehicles - pojazdy
x - wspolrzedne x na mapie
y - wspolrzedne y na mapie
r - rotacja; od 0 do 5; (ze wskazowkami zegara) 0 - godzina 1; 1 godzina 3; 2 - godzina 5; 3 - godzina 7; 4 - godzina 9; 5 - godzina 11

Atrybuty:
plist - lista jednostek, uwaga: lista moze byc także jednoelementowa
integer - liczba całkowita / pojedyńcza jednostka

Uwagi:
Nie znam kodu na postawienie wyjscia z teleportu, skazenia syberytu czy pocisku przestrzennego, wiec ich tu nie ma ^^ Jak ktos je zna, niech doda
Niektore czynnosci moga robic postacie w ogole nie przeznaczone do tego, np: rusek czy arab moga byc czesciowo niewidzialni.
W leczeniu humans oznacz jednostki leczace, a unit ranna.
By postac znowu stala sie widzialna wystarczy zadac jej jakakolwiek ina czynnosc.
Oswajanie malpoluda polega na oswajaniu ktoregokolwiek z nich w zasiegu widoku naukowca. Wspolrzedne to miejsce w ktorym postac rozpoczyna oswajanie.
Przed kazda komende mozna wprowadzic slowko Add (np: AddComHeal). Oznacza to ze polecenie zostanie wykonane dopiero po zakonczeniu potrzedniego. To tak jak dzialanie shiftem podczas planowania i aktywnej pauzy.

// edited by Gothuk
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by Radzio »

Naprawdę Ci się nudzi, lepiej zajmij się bardziej misją.
Wszystkie kody można znaleźć w SAILFunctions.rtf na OWSupporcie (łącznie z tymi, których nie masz).
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by Antitheus »

Code: Select all

ComTurnUnit(units:plist un:integer);
Pozwolę sobie zwrócić uwagę na ten kodzik. Jeśli chodzi o jednostki jest bardzo ważny szczególnie podczas różnorakich filmików, gdzie chcemy aby jednostki nie biegały po mapie lub stały tyłem do rozmówcy. Kod zwraca jednostki twarzą do siebie.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by Radzio »

Lucek, dobrze, że tak wstawiłeś, bo Backero pozmieniał, nawet nie zauważył, jak ważne są te zapiski. A później są takie błędy, że ktoś wstawia listę do integera i funkcja nie działa.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by Backero »

wlasnie nie moge kontynuowac, bo utknolem
ale nie w SAILu, cos mam z OWem :/
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by Anarchy »

Ararara, ku**a i nic nie mówisz...
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: SAIL - Specjalne umiejetnosci postaci

Post by Backero »

mialem pisac, ale pomyslalem ze sie samo naprawi :P i mialem racje ^^
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Re: SAIL - Umiejetnosci postaci

Post by Gothuk »

Miałem chwile czasu to pozmieniałem i dodałem kilka rzeczy w pierwszym poście. 8)

@down
ok, zrobione.
User avatar
Axoris
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 78
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:20 pm

Re: SAIL - Umiejetnosci postaci

Post by Axoris »

Gothuk usuń te "add" przed komendami, które dopisałeś bo ktoś może pomyśleć, że trzeba dodać jeszcze jedno "add", żeby było w kolejce...
Post Reply