Dialogi - coś nie tak

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Post by Antitheus »

napisów nie masz bo coś źle wklejasz. Proste.

NAzwa bazy:
mod\texts\BNames.wri

oraz
mod\texts\#pol\Bnames.wri

najlepiej wypakuj sobie oryginalne pliki kampanii i zobacz jak to wszystko wygląda.
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Post by Gothuk »

Pablo Abruzzi wrote:Wszystko spróbowałem tak jak wy pisaliście i w dodatku z moja kampania zmieniłem na:

Code: Select all

#AMERICAN CAMPAIGN
Nie działa... trudno mój mod będzie najwyraźniej bez napisów :P ,
upnij swojego moda i wyslij mi na pw, zobacze co tam namieszales ^^
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Post by Pablo Abruzzi »

Wypakowałem jeszcze raz te pliki i pokombinowałem - działa, dziękuje wszystkim za pomoc.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Serpent »

Mam taki sam problem
every 0$1 trigger isInArea(serp, start) do
Begin

InGameOn;
Say(roy ,'Roy1');
Say(juri ,'jur1');
Say(serp ,'serp1');
Say(roy ,'Roy2');
InGameOff;

end;
Gostki nie gadają mimo iż stoją w strefie start :oops2:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Nitek »

Serpent wrote:Mam taki sam problem
every 0$1 trigger isInArea(serp, start) do
Begin

InGameOn;
Say(roy ,'Roy1');
Say(juri ,'jur1');
Say(serp ,'serp1');
Say(roy ,'Roy2');
InGameOff;

end;
Gostki nie gadają mimo iż stoją w strefie start :oops2:
Daj caly blok, bo SAIL to SAIL i jest "gupi"
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Radzio »

99,9% że problem nie leży w SAILu.
User avatar
Gogeta103
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 194
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:57 pm

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Gogeta103 »

Ja myślę że jest coś z kodowaniem pliku *.wri kiedyś też tak miałem.
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Nitek »

Radzio wrote:99,9% że problem nie leży w SAILu.
U mnie było, że w jednym bloku kod działał, a w drugim nie xD
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Serpent »

Mam jeden malutki bloczek i to właśnie ten powyżej,wysłałem gotowi moda :(
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Dialogi - coś nie tak

Post by Radzio »

Trzeba było słać na forum. :P

EDIT: Dostałem paczkę od Gota:
1) mapa nie działa (nie mam czasu poprawiać teraz; coś nie tak z galerią)
2) texts.txt w katalogu mapy jest nie na temat, lepiej wywalić
3) pliki wri powinny być Unicode, ale bez BOM (bez sygnatury, znacznika etc.) - zastosuj np. Notepad2
Tyle.
Post Reply