The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar
Xero Rozbójca
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 391
Joined: Sun Mar 08, 2009 5:13 pm
Location: Szukaj w kioskach...

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Xero Rozbójca »

Pablo Abruzzi wrote:Acha, to co Xero mówi to kłamstwo :!: 2 misja nie jest zbugowana jak "ch*j" tylko ma 1 błąd związany z tym, iż ograniczenie czasowe jest za krótkie i misji nie da się przejść 8)
Człowieku, ty chyba nie grałeś we własnego moda -_-
Pomimo, iż jest ten 1 błąd z czasem, to na dodatek weź się okop, przeżyj, rozwal dobrze usytuowaną bazę amerykanów(hg itp.) mając, o ile pamiętam, 9~12 ludzi, przy atakach co 5 minut 5~8 dg(double gun) amerykańskich i jednym mass-atk pomarańczowych(5 minut przed końcem czasu) jakieś 10 hg + kilku ludzi, i to wszystko w 25 minut?!

A tak przy okazji, to jak będziesz próbował unikać tych hg na samym początku, to po pewnym czasie wywali ci error, bo będzie za dużo jednostek na mapie :disco:
"Osoby, stawiające więcej niż trzy znaki interpunkcyjne obok siebie, mają problemy ze zdrowiem psychicznym."

Image
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

Xero Rozbójca wrote:
Pablo Abruzzi wrote:Acha, to co Xero mówi to kłamstwo :!: 2 misja nie jest zbugowana jak "ch*j" tylko ma 1 błąd związany z tym, iż ograniczenie czasowe jest za krótkie i misji nie da się przejść 8)
Człowieku, ty chyba nie grałeś we własnego moda -_-
Pomimo, iż jest ten 1 błąd z czasem, to na dodatek weź się okop, przeżyj, rozwal dobrze usytuowaną bazę amerykanów(hg itp.) mając, o ile pamiętam, 9~12 ludzi, przy atakach co 5 minut 5~8 dg(double gun) amerykańskich i jednym mass-atk pomarańczowych(5 minut przed końcem czasu) jakieś 10 hg + kilku ludzi, i to wszystko w 25 minut?!

A tak przy okazji, to jak będziesz próbował unikać tych hg na samym początku, to po pewnym czasie wywali ci error, bo będzie za dużo jednostek na mapie :disco:
Z twojej wypowiedzi jednoznacznie wynika, iż wszystkie wymienione przez ciebie czynniki wskazują na błąd zwiazany ze zbyt dużym poziomem trudności, a co za tym idzie zbyt krótkim czasem na przejście misji - to jeden błąd, duży, ale jeden :wink:
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Serpent »

Weź to rozłóż w czasie, misja może przecież trwać nawet godzinę byle by się dobrze grało.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

Serpent wrote:Weź to rozłóż w czasie, misja może przecież trwać nawet godzinę byle by się dobrze grało.
Chciałbym jednak, aby jakiś poziom trudności był :)
Dlatego też daje ograniczenie czasowe, po prostu je zwiększę.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Nitek
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 997
Joined: Mon Apr 13, 2009 4:13 pm
Location: Białystok
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Nitek »

Możesz dać dostępny czas zależny od poziomu trudności.
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

Okey. Ostatnio mnie w ogóle nie było przez baardzo długi czas - było to spowodowane fascynscją nową grą, a właściewie jej edytorką. Tak czy inaczej teraz chciałbym ukończyć tego moda raz na zawsze. Dlaczego? Bo nie lubię nie dotrzymywać obietnic. Wiem, że możecie pisać, że i tak nic nie zrobię, może tak się zdarzyć, ale będę się starał, aby coś z tego wyszło. Chociaż nie ukrywam, że jeśli coś w ogóle wyjdzie to niezbyt szybko, od jutra wezmę się za kończenie, ale jeszcze trzeba będzie poczekać, bo nie ukrywam, że po tak dużym czasie mod powinien być wręcz genialny, albo chociaż bez błędów. Z tego co wygrzebałem mam skończone 9 misji z 10 planowanych, sprawdzonych 6. Więc biorąc pod uwagę, że sprawdzam każdą misję dosyć skrupulatnie nie można powiedzieć kiedy mogę skończyć....

To tyle ode mnie. Obiecać mogę tylko to, że mod wyjdzie, ale na datę się nie piszę.

EDIT: Strona główna moda została zaktualizowana. thcm.ugu.pl.
Obecnie projekt jest robiony tylko przeze mnie, wcześniej też nie miałem zbyt dużej pomocy, więc zmieniłem nazwę tematu usuwając "and team".
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi and team

Post by Pablo Abruzzi »

Sorry, że tak post pod postem, ale mam ważną sprawę i wolałbym żeby była widoczna.

Otóż na stronie moda pojawił się stworzony przeze mnie nowy dział dotyczący statutu testów generalnych, które rozpocząłem niedawno, możecie tam zobaczyć jak to idzie, co jest sprawdzone i jaką ocenę (subiektywną) wystawiłem każdej misji po jej przejściu. Więcej na stronie. Zapraszam, dzięki temu będzie wiadomo, czy prace stoją czy idą i kiedy można się spodziewać premiery.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Serpent »

Zrób jeszcze kalendarzyk co robisz każdego dnia -.-

Lepiej rób ten mod ,a nie zajmujesz się jakimiś duperelami.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Pablo Abruzzi »

Te "duperele" są dosyć ważne. Mniej więcej można zobaczyć jak to idzie.

Jeśli chodzi o poziom trudności, to bardzo ważna rzecz.

Takie małe wprowadzenie. W modzie poziom trudności misji jest ruchomy, czyli misja nr.1 może być trudniejsza od misji nr.6.
Tak ogólnie: pierwsze dwie misje są dosyć trudne i ciężkie do przejścia. W trzeciej można się wyluzować, chociaż też nie jest łatwa, czwarta jest najłatwiejsza, można trochę "odpocząć", piąta jest trochę trudnawa, ale też należy do tych lekkich. A od szóstej do końca wracamy do rozpierduchy :P

EDIT1: Misja 2 sprawdzona. Więcej na stronie głównej moda.
EDIT 1.10.2010: Weekend start, biorę się za testy.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Pablo Abruzzi »

Już nie aktualizowałem stronki, ale testy trwały. Na chwilę obecną następujące misje są sprawdzone i gotowe do gry: Misja nr. 1,2,7,8,9.

Na gruntowne testy czekają pozostałe. Postaram się tym zając, choć zbyt szybko to nie nastąpi.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Pablo Abruzzi »

Znowu opóźnienia. Tym razem wina jednak nie spada na mnie tylko na testera, który się wycofał, bo mu się odechciało. Chwilowo 9 misji jest do testów, natomiast 1 (ostatnią) przejdę sam. Czy jest może ktoś chętny na zostanie testerem THC?

Są dwa kryteria:

1.Osoba musi umieć dokładnie sprawdzić każdą z misji i zdać mi pisemny raport o błędach i ewentualne "rzeczy do poprawki" (propozycje) do zmienienia.
2.Mod bd zawierał tylko misję, reszta (autorzy etc.) nie jest gotowa, więc jej nie bierzemy pod uwagę. Liczy się lojalność, misje nie mogą wejść do sieci, póki nie zostaną sprawdzone, po czym ja opublikuje je jako mod THC.

Jeśli nikt się nie zgłosi premiera jeszcze bardziej się opóźni.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Serpent »

No to ja się zgłaszam bo byłem testerem ale chyba o tym zapomniałeś.
Ślij moda na gg.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Niesmiertelny
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 25
Joined: Thu Dec 23, 2010 3:08 pm
Location: Rzeszów
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Niesmiertelny »

I jak idą prace ?
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Serpent »

Polecam wam chłopaki(mówię tu do wszystkich spamerów którzy piszą jak prace,kiedy mod itd.) sami weźcie się do roboty, będziecie mieli lepsze zajęcie niż spamowanie. Co do moda Pablo to mówił mi że już prawie go ukończył ale nadal mod ma wiele błędów.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Pablo Abruzzi
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 269
Joined: Mon Jul 28, 2008 3:09 pm
Location: Polska
Contact:

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

Post by Pablo Abruzzi »

Nom. To prawda - mod jest co prawda skończony, ale popełniłem bardzo duży błąd w konstrukcji skryptowej - ciężko to naprawić i nie wiem czy kiedykolwiek coś z tego powstanie, ale nie zamierzam oficjalnie zakończyć prac nad modem.
Si vis pacem, para bellum jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny.

THE HEROES COMPANY MOD
[progress]100%[/progress]
DONE
http://forum.original-war.net/viewtopic ... 6&start=90
Post Reply