Build time na niekorzyść arabów

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by YuriStriatov »

A ja bym jednak wolal gre gdzie nie tylko "manewrujesz hg" ale budujesz tez inne jednostki na przyklad, bo one dla ozdoby w grze nie sa, tylko ze altar tak je zbalansowal ze wydaje sie ze jednak tylko po to sa :P

Pokaz mi gre gdzie ostatni raz widziales gatlinga. W balance mod jedno bylo zrobione dobrze, ze jak pojechales 15 hg to przeciwnik bral 8 ludzi i ci to rozpierdalal. I twoja wina ze nie przyniosles ze soba ani jednego gatlinga, bo w balance modzie to gatlingi tak praly ludzi ze az sie z nadim zastanawialismy czy nie za mocno bo mozna tym bylo rushe robic przed 5 minuta i kosic engow w trymiga tak ze soldier rush to byl smiech na sali w porownaniu.

Nie to co gatling w vanilla gdzie sie nastrzelac mozesz ile wlezie a i tak jeden high level soldier rozwali jednego kompowego gatlinga i przezyje, o bazookach nie wspominajac.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by Serpent »

Ogólnie twórcy zepsuli miotacz ognia, jest aż tak słaby że nikt go nie robi -.- , ktoś powie że mały zasięg ma bo blebleble... tylko że zanim dojedzie to dawno już go nie ma, a nawet jeśli jakimś cudem podjedzie do celu to można go wysadzić bo to najlepsza metoda ataku tą bronią.

Oto obecne parametry miotacza:

Code: Select all

        OIL 40
        SIBERIUM 0
        CANS 5
        TIME 20
        ROTATE_TYPE Limited
        SIGHT 9
        WEIGHT  2  3 
        ATTACK
          MINMAX_RANGE  1  5 
          FREQUENCY  30  45 
          DAMAGE 69 14 15
          EFF 55 20 30


A to moje parametry użyte do moda PK:

Code: Select all

 OIL 30
        SIBERIUM 0
        CANS 40
        TIME 25
        ROTATE_TYPE Free_gyro
        SIGHT 9
        WEIGHT  2  3 
        ATTACK
          MINMAX_RANGE  1  10 
          FREQUENCY  45  45 
          DAMAGE 89 10 48
          EFF 90 14 70
Porównajcie sami, na moich ustawieniach:
- miotacz w kilka chwil zabije kilku ludzi stojących obok siebie, również z kierowcami w samochodach dobrze sobie radzi
- Miotacz się obraca
- Ma większe dmg
- Czas przeładowania nieco większy
- Zasięg 2x większy niż dotychczas
- Koszt w ropie spada o 10
- Miotacz nie radzi sobie z samochodami(pancerz)
- Czas produkcji nieco większy

Warto byłoby zmodyfikować takie bronie żeby można było nimi normalnie grać.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by YuriStriatov »

No to do roboty z modem balance. Ja ci moge sluzyc pomyslami i oklaskami jak chcesz :P
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by Serpent »

Co ty już wyjeżdżasz z modem balance?

Zaproponowałem tylko pomysł jak dać arabusom większe szanse, i według mnie nieźle to wygląda.
Kilka skrinów z moda:
http://img837.imageshack.us/i/63364168m.jpg/
http://img213.imageshack.us/i/10202400.jpg/
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by torba12345 »

ten balance mod to crap szczezemowiac
-real balans bez moda to hc
-w kazdej gierce masz słabsze i mocniejsze jednostki ktore dostaje sie wraz z biegiem gry (postęp technologiczny w fabule)
w sumie ostatnio pomyslalem ze zamiast modowac wartosci zadawanych obrazen zastosowac motyw z wiekszosci gier ze mocniejszy obiekt dluzej sie buduje -proste i skuteczne hg jakby sie dlugo budowalo bylo by strata czasu i nacisk kladziony by byl na inne lzejsze jednostki ktore szybciej by sie budowało -,-
Zawsze Nielegalnie
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by YuriStriatov »

Chrzanisz torba, prawdziwy balans to jest w grze np. jak starcraft gdzie nie wazne czy early game, mid game czy late game, i tak budujesz marines + medics jak grasz terranem, i ich odpowiedniki przy innych rasach. Nie idziesz w same carriery/battlecruisery/guard+muta dlatego bo tansze jednostki moga je latwo rozwalic jesli ta twoja flota leci bez zadnego wsparcia.

To jest balans. Kiedy kazdy typ jednostki jest przydatny do czegos podczas gry, a nie ze tylko techujesz do najlepszej (czyli HG) i potem kto naspamuje wiecej. Takie cos to nie balans, sorry.
Image
User avatar
Witcher
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 526
Joined: Tue Dec 08, 2009 12:33 pm
Location: Far Far Away. Zamość.
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by Witcher »

a wg mnie Torbacz ma racje. Dało by radę takie cuś wprowadzić? Bo 'spam' HG jest już... nudny..
Image
___
Jeżeli chcesz pograć pisz na GG.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by Serpent »

spokomajonez wrote:a wg mnie Torbacz ma racje. Dało by radę takie cuś wprowadzić? Bo 'spam' HG jest już... nudny..
Sure, Yurek jak i Torba mają racje.

Testowałem różne motywy użycia broni w OW i każda broń która "wymiata" na wszystkie 3 typy jednostek (oprócz bomby) jest do bani bo każdy woli se na spamować taka właśnie bronią za nie wielką cenę. Podam tu przykład ze swojego moda na którym grałem z kilkoma graczami, ich pierwsza reakcja to cena hg :roll: Po kilku minutach postanowili skupić się na innych broniach, w większości laserki gdzie cena była niższa. A tu nici ze bez sensownego spamu, bo wskaże pojazdy miały nie wielkie szanse w starciu z laserkiem ale piechota w bazie nawet bez umocnień dała sobie z nimi radę, stad prosty wniosek że trzeba stosować kilka rodzajów broni.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Antonio
Site Moderator
Posts: 539
Joined: Mon May 17, 2010 6:29 pm

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by Antonio »

Hg nie powinno miec takiego duzego dmg na ludzi, nie powinno trafiac przynajmniej tak jak jest teraz. Co drugi strzal z hg jest generalnie bolesny na tyle, ze nie ma potrzeby uzywania karabinow.

Wg mnie, to trzebaby zrobic tak, aby im ciezsza maszyna, typu ciezkie dzialo, tym mniejsze dmg na ludzi, bo jest malo precyzyjne. Rakiety sa ok - rzadko trafiaja, a jak trafia to rozumiem, ale dzialo strzela pociskami, ktore jakos nie specjalnie powinny ranic ludzi. Na ludzi uzywaloby sie karabinow.

Monogamia tej gry polega na tym, ze arabami nikt nie gra, bo nikt nie potrafi ogarnac wielu jednostek. Arabami robie sie radary, wieze kontrolne, dziala i rakiety z roznymi silnikami. Malo kto sie tak rozgranicza. Nie widzialem nikogo, ktory uzywalby w terenie wiecej 3 rodzajow jednostek, typu dzialo, rakieta i radar, karabin. Arabowie wbrew pozorom na cb potrafia byc fajni, jednak z dobrym graczem rownie dobry gracz nie ma szans w starciu ar vs am.

Kwestie rosjan pozostawie bez komentarza.

Fakt, buildup jest wkurzajacy. Wogole zasieg tego buildupu nie podoba mi sie. Przenosi zaraz za bunkrami na tyl bazy, mimo, ze skrzynie ktore tam sa powinny byc do wziecia. Niby to jest po to, zeby nie atakowac z sasiednich pozycji siebie nawzajem, ale to itak jest ustalone w zasadach, np sw - nie wolno strzelac przed 5 minuta. Arabowie slyneli z szybkosci ataku, po 10 min juz nie ma wiele do robienia. Szczerze to majac arabem nawet 6 dzialek recznych ciezko zniszczyc 4 hg wroga, bez wsparcia piechoty.

Ja bym arabom zwiekszyl zniszczenia powodowane przez wybuchajace jednostki. Chociaz o 1/4, to juz bylby plus.
...
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Build time na niekorzyść arabów

Post by Antitheus »

Antek, ustosunkuję się tylko do Twojej wypowiedzi - wg mnie Arabowie powinni mieć wprowadzone dodge rate, hit rate i miss rate. Dałoby to im możliwość unikania pocisków w związku z dużą mobilnością jednostek, lepszą celność, mniej pudeł a pociski wroga z racji mniejszych pojazdów trafiałyby w nich rzadziej. Takie rozwiązanie sprawy równałoby szanse arabów z innymi.
Ale ow to stara gra - nie przewidziano w niej takich opcji - a szkoda.
Post Reply