Zgłaszanie błędów w grze!

Wszystko o modach, patchach i błędach w OW oraz ogólnym programowaniu.
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

no teraz to juz jest zgloszony potwierdzony i wyjasniony, teraz wszystko zalezy od Stucuk'a
User avatar
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 178
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo

Post by Mules »

Ja zauważyłem coś nie pokojącego , gdy probowalem patchować Original War na win 98. Po spatchowaniu patchem 1.06 full gra nie chciała się odpalić, odrazu wyskakiwał bląd. Spatchowałem tyn samym patchem te same OW, tyle że na Win XP i bez problemowo.... Coś z tym trzeba zrobić...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

moze bys powiedzial jaki to byl blad

co do bledu z bekarcia przelecza to zostanie on naprawiony w wersji 1.07, narazie mozecie korzystac z modu ktory zawiera poprawiona wersje mapy, link do modu w tym temacie na ows:
http://www.owsupport.com/forum/viewtopi ... =1893#1893

Nastepnym razem edytuj post plzkthx - Yuri
User avatar
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 209
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

Post by hydro »

Otoz jest mozliwe wejsc do bazy wroga przed build upem,ale trzeba sie przeteloportowac .
User avatar
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 178
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo

Post by Mules »

Niby jak? I poza tym nie ma cbya to takiej siły jak zwykły atak no nie?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image
User avatar
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

Post by Nazim »

pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image
User avatar
Sebek
Veteran
Posts: 124
Joined: Wed Apr 12, 2006 3:19 pm
Location: Szczecin
Contact:

Post by Sebek »

Nazim wrote:pewnie chodzi mu o odteleportowanie ludzi przy uzyciu amunicji przestrzennej u ruskich. sprawdze potem ;P
No to ja Ci powiem, że nie musisz sprawdzać - zaręczam, że działa :)
Image
User avatar
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 209
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

Post by hydro »

Z sebkiem sprawdzalem, lecz screena nie zrobilem :/
User avatar
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

Post by Nazim »

nie wazne, juz i tak zglosilem ten blad stucukowi na MSN. mowil, ze sie tym zajmie i bedzie juz poprawione w 1.07
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image
User avatar
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 209
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

Post by hydro »

Jest blad, ze zolnierze mi melduja o wrogu,ktory byl niewidzialny(us czesciowa niedzidzialnosc), wiem bo sprawdzalem na bioskanerze.
User avatar
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 178
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo

Post by Mules »

A ja ( i nie tylko ja zreszto ) mam taki błąd, ze gra mi wychodzi do windy po starcie. Wychodzi na zasadzie minimalizacji. Niby mala usterka, ale warto by bylo cos z tym zrobic...
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image
User avatar
Phantom
Veteran
Poland
Posts: 283
Joined: Thu Apr 13, 2006 3:50 pm

Post by Phantom »

Ale czy to na pewno wina gry :D Mi się raczej wydaje, że gsa, bo na singlu tego nie ma... Po za tym jest sposob na to , żeby i na multi nie wychodziła ;)
User avatar
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

Post by Nazim »

blad z minimalizacja zostal poprawiony w 1.07 (na razie jeszcze beta)
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image
User avatar
Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 178
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo

Post by Mules »

Ja mam blad, zwiazany bardziej z GSA niz z OW, ale wplywajacy na przystepnosc i komfort gry. Chodzi o niewidocznosc room'ow dla graczy ktorzy wchodza, gdy dany room juz istnieje. Wiem , ze nie jestem odosobnionym przypadkiem... Da sie cos z tym zrobic?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image
User avatar
Nazim
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:40 pm
Location: Prypiat, Chornobyl
Contact:

Post by Nazim »

tu juz jest problem z GSA, nie ma nic do rzeczy jesli chodzi bezposrednio o OW. najlepiej czekac na 2.0.5, albo.. laczyc sie przez IP :lol:
Добрий день.. Акуна Матата!

Image
Image
Image
Locked