ARM c.d.

Wszystko o graniu w OW w sieci.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

ARM c.d.

Post by torba12345 »

No i jak z tym pomysłem wydluzenia poszczególnych badać i wrzucic to do 1.11 w postaci buttona obok listboxa z zasadami - to by było dobre wreszcie kazdy by zaczynał od syfiastych jednostek zanim to miało by sie te uber czołgi. Moze gra trwała by wtedy do 30 min a nie 2 cz y3 raz ydluzej jak to dzis bywa.
Zawsze Nielegalnie
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: ARM c.d.

Post by Radzio »

Nie da rady póki co.
User avatar
torba12345
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 87
Joined: Mon Aug 17, 2009 10:53 am
Location: GSA

Re: ARM c.d.

Post by torba12345 »

ok ale wiesz ze to nie było by takei najgorsze i wrocilo by do zalozen juz dawno postawionego projektu balansu nacji <- znacznie lepsze niz zmienianie właściwosci jednostek
Zawsze Nielegalnie
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: ARM c.d.

Post by Radzio »

Wiem, Torba.
Ale czaj - to ingerencja w ogólne działanie gry - nie przejdzie do patcha.
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: ARM c.d.

Post by pomek »

torba12345 wrote:ok ale wiesz ze to nie było by takei najgorsze i wrocilo by do zalozen juz dawno postawionego projektu balansu nacji <- znacznie lepsze niz zmienianie właściwosci jednostek
I znowu wszyscy wzoruja sie na AMERYKANSKIM HG!

Ja pie*dole! Ogarnijcie sie. Glownym atutem amerykanow jest komputerowe nadwozie! Specialne typy broni (laser, snajperki, nadwozie, niewidzialnosc) powinny badac sie w innym czasie, niz sa obecnie. Po stronie rosjan ich glownym atutem jest stos technologii czasoprzestrzennych + rakieta dlugodystansowa. U arabow, glownym atutem jest wybuchanie pojazdow, miny, zdalne miny oraz bomby samobiezne, ktore jako jedyne z wszystkich broni wymienionych badaja sie BARDZO DLUGO.

Chcecie balansu? Zwiekszajac czas badan AM jednoczesnie granie AM bedzie nieoplacalne. Zwiekszyc badanie RU? Po co nim grac, skoro nie mam szans w pojedynke z amerykaninem bez spowa. Zwiekszyc czas badan AR? Gdyby nie laser to powiedzialbym, ze sa lepsi od AM, lecz laser bardzo to zmienia. No nic, powiem dosyc wulgarnie - srac mi sie chce od tych waszych pro uber balansow. Nauczcie sie grac! Wykorzystywac wszystkie jednostki, ich atuty - predkosc + mobilnosc, a nie narzekacie jak wielcy znaffcy, ktorzy sa wieloletnimi mistrzami swiata ow.

Teraz czekam na tych uber Torbaczy, Tomkow Siedemset Dziewiedziesiat Piec i innych hejterow, ktorzy powiedza, ze zdanie cziterow, haxorow i bugerow sie nie liczy ^^
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: ARM c.d.

Post by YuriStriatov »

Ja wiem pomek ze trudno ci sie jest opanowac jesli chodzi o emocje, ale mimo to sprobuj :P

Prawda jest taka ze jesli chodzi o balans to trzeba by bylo przebalansowac wszystkie jednostki wszystkich stron, ruszanie samego hg nic nie da. Prawda jest taka ze rosjan praktycznie trzeba by bylo IMO przetransformowac kompletnie na przyklad, a USA to przydalaby sie w koncu porzadna specjalizacja jednostek bo maja tyle broni ktorej nikt nie uzywa ze az zal. To wedlug mnie.

Ale nie zapominaj pomek ze zadny rebalans nie wejdzie nigdy do samego patcha. Nie ma sie co unosic, dlatego bo balance mod zawsze bedzie modem i ot co. Jezeli kiedykolwiek zostanie wydany w takiej wersji ze jest grywalny i kazdy sie zgadza ze lepiej jest taka gra online niz bez balance moda, to wtedy mozna probowac go wprowadzic do rankingow. I proste.
Image
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Fri Apr 30, 2010 2:03 pm

Re: ARM c.d.

Post by Przeman_17 »

Bez builda wszystko się równoważy ;)
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: ARM c.d.

Post by pomek »

Yuri, to nie jest, ze ja nie potrafie. Potrafie, tylko - nie zrozum mnie zle - wiekszosc pomyslow tu rzucanych, jest proponowana przez ludzi, ktorzy nie przemysleli tego, a napisali, bo ladnie mi sie na glowe narzucilo.

To, co ja zaproponowalem ma sens, tylko trzeba przede wszystkim ustawic hierarchie, ktora bron jest najbardziej szkodliwa. Kto moze to zrobic, jesli nie ludzie, ktorzy graja w to dluzej niz kilka lat? Tomek795, ktory zna 2 bugi i mysli, ze jest pro uber? Wybacz..

Pomysl Przemana jest bardzo, ale to bardzo dobry. Co stoi na przeszkodzie, zeby grac CB na BT = 0, ale NR = 10? Przeciez, przez 10 min i tak Cie nie dotkne, tak? To przez camp-style arab ma szanse zaminowac wroga pod sama baza, amerykaniec obstawic wyjazd, a rusek, no nie wiem... Moze zgarniac skrzynki ze srodka bez uzywania amunicji... Zly pomysl?

Uwazam, ze kazde zasady powinny byc bez BT, lecz z No-Rushem. To ma sens, ale ... newbie nie rozumie, ze nie moze wyjechac na teren wroga przed czasem, ktory zostal okreslony.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: ARM c.d.

Post by YuriStriatov »

Uwazam, ze kazde zasady powinny byc bez BT, lecz z No-Rushem. To ma sens, ale ... newbie nie rozumie, ze nie moze wyjechac na teren wroga przed czasem, ktory zostal okreslony.
I wlasnie dlatego BT nie bedzie zamieniony na no rush. Alternatywa jest zrobienie BT "na odwrot" tak ze wypuszcza ciebie z twojej wlasnej bazy ale nie pozwala ci na wjazd do bazy wrogiej. Wtedy mozesz sie bic o srodek przed 10 min., puszczac komore itd. bez problemu wjazdu wroga ci na baze. Jest to prawde mowiac jedyna alternatywa, chyba ze cos przeoczylem. Ale w zasadach nie moze figurowac ograniczenie ktorego nie mozna podtrzymac SAILem, sorry.
Image
Przeman_17
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Fri Apr 30, 2010 2:03 pm

Re: ARM c.d.

Post by Przeman_17 »

BRak builda wszystko równoważy, no rusha nie musi być, bez bt i nr gra się równie świetnie ;) Trzeba tylko trochę pograć, nie ma wtedy silnych broni na początku, a każdy robi co sie da by sie utrzymać. Dodać do tego dd i gra nabiera obrotów ; )

Pomysł ten wyżej też dobry ;)
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: ARM c.d.

Post by pomek »

Yuri, popatrz:
Image

Taka koncepcja pozwala rozwiazac wszystkie problemy odnosnie BT, NR i innych buggerskich problemow z amunicja czasoprzestrzenna.

Da rade?

EDIT:

Jednostka, ktora bedzie chciala uciec przez srodek zostanie w ten srodek teleportnieta. Takze, bedzie to TP w jedna strone, a co za tym idzie ograniczy sie wykorzystywanie AREI jako teleportu do bazy ;)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: ARM c.d.

Post by Radzio »

Ja jestem za innym podejściem. Dostęp do all terenu oprócz zajętych baz.
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Re: ARM c.d.

Post by YuriStriatov »

Ja tam zgadzam sie z Radziem. Kombinowac z areami raczej bym nie wolal, choc przydaloby sie je pogrubic zeby "triki" z amunicja czasoprzestrzenna zakonczyc.
Image
User avatar
pomek
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 656
Joined: Mon May 03, 2010 9:05 pm

Re: ARM c.d.

Post by pomek »

Pomysl Radzia jest bezapelacyjnie najlepszy. Odbylismy na jego temat w rozmowe w drugim temacie - 'rozwiazanie'
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: ARM c.d.

Post by Radzio »

YuriStriatov wrote:choc przydaloby sie je pogrubic zeby "triki" z amunicja czasoprzestrzenna zakonczyc.
Zgodnie z moim pomysłem nie trzeba by było wcale kombinować.
Post Reply