Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
- RoysoN
- Soldier level 4
- Posts: 143
- Joined: Sun Nov 21, 2010 3:32 pm
- Location: Świętochłowice
- Contact:
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Jakby to było pisanie gry to rozumiem - trzeba zapytać bardziej doświadczonych o radę, lecz to jest PRZECHODZENIE GRY. Ci zadający takie pytania zdają się uciekać, bądź omijać problem zamiast się z nim zmierzać.
Cieszę się, że jak zaczynałem grać w OWARa to nie miałem internetu.
Nie miałem pojęcia co się zaraz zdarzy w grze. Gra po prostu była dla mnie jak książka. Po to macie właśnie tą grę, żebyście mogli pokombinować, a nie się pytać jak to przejść - WY macie do tego dojść!
Cieszę się, że jak zaczynałem grać w OWARa to nie miałem internetu.
Nie miałem pojęcia co się zaraz zdarzy w grze. Gra po prostu była dla mnie jak książka. Po to macie właśnie tą grę, żebyście mogli pokombinować, a nie się pytać jak to przejść - WY macie do tego dojść!
Lecimy z tematem!
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Oj, przyjacielu mylisz się ; . - Bo jaki byłby sens udzielania się na forum, gdybym nigdy nie grał w Original War ? ; > , chyba nie chcesz abym robił Tobie zdjęcie płyt ?Serpent wrote:Mam wrażenie że Brenkow nie grał w OW.
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Czy jesli wysle Ci zdjecie Porsche Carrera GT 2 to znaczy, ze je mam? Wyciagnij wnioski sam ;D
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Po 1 nie jestem twoim przyjacielem.Bernkow wrote:Oj, przyjacielu mylisz się ; . - Bo jaki byłby sens udzielania się na forum, gdybym nigdy nie grał w Original War ? ; > , chyba nie chcesz abym robił Tobie zdjęcie płyt ?Serpent wrote:Mam wrażenie że Brenkow nie grał w OW.
Po 2 twoja "solucja" wygląda mi tak jakby pisał ją ktoś kto grał w kampanie pierwszy raz, i to na poziomie łatwym. Jakoś nie widzę żebyś napisał o bunkrze na wzgórzu, który utrudnia nieco ale zawsze utrudnia przejście tym wąskim przesmykiem.
Jeżeli już pisać solucję to w sposób ciekawy i z podejściem.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Po pierwsze, słowo ,,przyjacielu'' użyłem w formie grzeczniosciowej.Serpent wrote:Po 1 nie jestem twoim przyjacielem.Bernkow wrote:Oj, przyjacielu mylisz się ; . - Bo jaki byłby sens udzielania się na forum, gdybym nigdy nie grał w Original War ? ; > , chyba nie chcesz abym robił Tobie zdjęcie płyt ?Serpent wrote:Mam wrażenie że Brenkow nie grał w OW.
Po 2 twoja "solucja" wygląda mi tak jakby pisał ją ktoś kto grał w kampanie pierwszy raz, i to na poziomie łatwym. Jakoś nie widzę żebyś napisał o bunkrze na wzgórzu, który utrudnia nieco ale zawsze utrudnia przejście tym wąskim przesmykiem.
Jeżeli już pisać solucję to w sposób ciekawy i z podejściem.
Po drugie sam się moge do tego przyznac, pisałem ją na ,,odczep się,, ale i może moj wiek świadczy o użytych w nim słowach.
to na tyle.
-
- Soldier level 6
- Posts: 341
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Tak szczerze to nie wiem za bardzo komu ten poradnik, jak nawet ja przeszłem niemal wszystkie misje na Miszczu. Przecież teraz wszyscy z ow.netu grają w multi, a jak grają w multi to przeszli kampanie, a nowi gracze raczej nie dochodzą.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Oh pokaż mi Miszczu jak to przejść na MiszczuMasterKiller wrote:Tak szczerze to nie wiem za bardzo komu ten poradnik, jak nawet ja przeszłem niemal wszystkie misje na Miszczu. Przecież teraz wszyscy z ow.netu grają w multi, a jak grają w multi to przeszli kampanie, a nowi gracze raczej nie dochodzą.

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Eh, Serp...
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Napisałem poradnik do 3 pierwszych misji.
Misja I
Zaczynasz kampanię w swojej bazie, jeszcze w teraźniejszości. W pierwszej części misji musisz przejść do EONa w prawym górnym rogu mapy. Dość trudno go przegapić. Po krótkiej „przerwie na gadanie” decydujesz się do niego wejść.
W drugiej części jest trochę trudniej. Materializujesz się na wzgórzu. Gdy minie „gadanina”, to szybko uciekasz w krzaki na zachód (po lewej), bo zaraz na wzgórze wejdzie paru Ruskich. Nie atakuj ich! Koło strumienia, po lewej, znajdziesz jednego swojego człowieka, rannego. Gdy Ruscy zejdą ze wzgórza, bierzesz Johna i tego człowieka i idziesz na północ, przekraczając drogę. Drogę będzie patrolował ruski czołg, więc trzeba przejść szybko, żeby się na niego nie nadziać. Po przejściu drogi nadejdzie wiadomość mówiąca, że masz iść na północ. To pułapka! Idź na północny wschód przez las. Nie używaj radia. Po drodze będzie jeszcze jeden Amerykanin. Weź go ze sobą i idź do celu. U celu będzie czyhało dwóch Ruskich. Łatwo będzie ich zabić ze wzniesienia po lewej. Po zabiciu Ruskich szybko uciekaj na północny wschód. To będzie koniec misji.
Misja I
Zaczynasz kampanię w swojej bazie, jeszcze w teraźniejszości. W pierwszej części misji musisz przejść do EONa w prawym górnym rogu mapy. Dość trudno go przegapić. Po krótkiej „przerwie na gadanie” decydujesz się do niego wejść.
W drugiej części jest trochę trudniej. Materializujesz się na wzgórzu. Gdy minie „gadanina”, to szybko uciekasz w krzaki na zachód (po lewej), bo zaraz na wzgórze wejdzie paru Ruskich. Nie atakuj ich! Koło strumienia, po lewej, znajdziesz jednego swojego człowieka, rannego. Gdy Ruscy zejdą ze wzgórza, bierzesz Johna i tego człowieka i idziesz na północ, przekraczając drogę. Drogę będzie patrolował ruski czołg, więc trzeba przejść szybko, żeby się na niego nie nadziać. Po przejściu drogi nadejdzie wiadomość mówiąca, że masz iść na północ. To pułapka! Idź na północny wschód przez las. Nie używaj radia. Po drodze będzie jeszcze jeden Amerykanin. Weź go ze sobą i idź do celu. U celu będzie czyhało dwóch Ruskich. Łatwo będzie ich zabić ze wzniesienia po lewej. Po zabiciu Ruskich szybko uciekaj na północny wschód. To będzie koniec misji.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Misja II
Na początku misji napotykasz drugi oddział Amerykanów, który przyłączy się do ciebie. Trochę dalej na północ będzie medyk, ulecz nim swoich ludzi i udaj się na północ. Po chwili ktoś z twoich ludzi zauważy zwłoki. Na wschód od zwłok będzie rosyjska baza, jeszcze jej nie atakuj. Po ujrzeniu zwłok, udaj się na południowy wschód, aż do rzeki. Na rzece będzie bród. Przejdź przez niego. Zobaczysz dwóch Ruskich atakujących Amerykanina. Zabij Ruskich żołnierzami i szybko poślij medyka, żeby uleczył nieprzytomnego Amerykanina. Po uleczeniu Amerykanina wróć się przed rzekę i idź na wschód. Zależnie od poziomu trudności, na wzniesieniu będzie bunkier. Zniszcz bunkier, jeśli będzie, atakując od strony lasu – jeśli dobrze ustawisz ludzi, to Rosjanin w bunkrze nie będzie mógł ich zestrzelić.
Po zniszczeniu bunkra idź dalej na wschód. Po przejściu pasma wzgórz, pójdź na północ aż do lasu. Gdy ujrzysz las, skręć na wschód, zabij czającego się tam mechanika, potem powrotem na południe i zabij dwóch stojących Rusków – żołnierzy. Możesz przejąć dwa czołgi koło żołnierzy, to obojętne. W międzyczasie ujrzysz skład, nie niszcz go ani jeszcze nie przejmuj! Teraz idź na wzniesienie na północy i ustaw tam żołnierzy jak najbliżej północnej bazy wroga. Jednego żołnierza wyślij do tej bazy. Gdy Ruscy zaczną go gonić, ciągnij ich aż do wzgórza, gdzie twoi żołnierze ich zestrzelą. Zrób tak parę razy, aż skończą się Ruscy.
Potem wejdź do północnej bazy. Po lewej od składu będzie jeszcze jeden ruski bunkier, zniszcz go. Później przejmij oba składy. Będziesz musiał przenieść surowce ze składu wschodniego do północnego. W lesie w prawym górnym rogu pojawi się parę tygrysów, uważaj na nie! Po paru minutach od przejęcia składu zmaterializuje się Rusek, zaprowadź go do składu i pilnuj, aby nie uciekł (po prostu postaw koło składu człowieka).
Potem do twojej północnej bazy przyjadą dwie ruskie komory. To tworzy okazję do łatwego przeniesienia surowców. Ubij je do czerwonego paska i poczekaj, aż mechanicy je nieco naprawią. Potem ich zastrzel. Wtedy możesz przejąć komory. Jeśli przeniesiesz 300 skrzyń, powinno to wystarczyć. Jeśli któraś komora ucieknie, na końcu misji czeka cię atak, więc jeśli uciekła, zbuduj obronę. Jeżeli nie uda ci się złapać żadnej komory, będziesz musiał przenieść surowce „ręcznie”. 3 zbrojownie obok składu pełne ludzi starczą na każdy poziom trudności. Potem czeka cię koniec misji.
Na początku misji napotykasz drugi oddział Amerykanów, który przyłączy się do ciebie. Trochę dalej na północ będzie medyk, ulecz nim swoich ludzi i udaj się na północ. Po chwili ktoś z twoich ludzi zauważy zwłoki. Na wschód od zwłok będzie rosyjska baza, jeszcze jej nie atakuj. Po ujrzeniu zwłok, udaj się na południowy wschód, aż do rzeki. Na rzece będzie bród. Przejdź przez niego. Zobaczysz dwóch Ruskich atakujących Amerykanina. Zabij Ruskich żołnierzami i szybko poślij medyka, żeby uleczył nieprzytomnego Amerykanina. Po uleczeniu Amerykanina wróć się przed rzekę i idź na wschód. Zależnie od poziomu trudności, na wzniesieniu będzie bunkier. Zniszcz bunkier, jeśli będzie, atakując od strony lasu – jeśli dobrze ustawisz ludzi, to Rosjanin w bunkrze nie będzie mógł ich zestrzelić.
Po zniszczeniu bunkra idź dalej na wschód. Po przejściu pasma wzgórz, pójdź na północ aż do lasu. Gdy ujrzysz las, skręć na wschód, zabij czającego się tam mechanika, potem powrotem na południe i zabij dwóch stojących Rusków – żołnierzy. Możesz przejąć dwa czołgi koło żołnierzy, to obojętne. W międzyczasie ujrzysz skład, nie niszcz go ani jeszcze nie przejmuj! Teraz idź na wzniesienie na północy i ustaw tam żołnierzy jak najbliżej północnej bazy wroga. Jednego żołnierza wyślij do tej bazy. Gdy Ruscy zaczną go gonić, ciągnij ich aż do wzgórza, gdzie twoi żołnierze ich zestrzelą. Zrób tak parę razy, aż skończą się Ruscy.
Potem wejdź do północnej bazy. Po lewej od składu będzie jeszcze jeden ruski bunkier, zniszcz go. Później przejmij oba składy. Będziesz musiał przenieść surowce ze składu wschodniego do północnego. W lesie w prawym górnym rogu pojawi się parę tygrysów, uważaj na nie! Po paru minutach od przejęcia składu zmaterializuje się Rusek, zaprowadź go do składu i pilnuj, aby nie uciekł (po prostu postaw koło składu człowieka).
Potem do twojej północnej bazy przyjadą dwie ruskie komory. To tworzy okazję do łatwego przeniesienia surowców. Ubij je do czerwonego paska i poczekaj, aż mechanicy je nieco naprawią. Potem ich zastrzel. Wtedy możesz przejąć komory. Jeśli przeniesiesz 300 skrzyń, powinno to wystarczyć. Jeśli któraś komora ucieknie, na końcu misji czeka cię atak, więc jeśli uciekła, zbuduj obronę. Jeżeli nie uda ci się złapać żadnej komory, będziesz musiał przenieść surowce „ręcznie”. 3 zbrojownie obok składu pełne ludzi starczą na każdy poziom trudności. Potem czeka cię koniec misji.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Misja III
Na najwyższym poziomie trudności misja jest naprawdę trudna. Ruscy żołnierze mająco prostu za wysokie poziomy, ale poradzimy sobie.
Na początku masz 6ciu ludzi i komorę. Musisz pójść do bazy w lewym dolnym rogu. Na najwyższym poziomie patrole na tej drodze będą trudne do pokonania. Możesz je zaatakować bezpośrednio (na łatwym i średnim), obejść lub użyć mojej strategii (na trudnym) - wejdź na wzgórze obok prawego dolnego rogu, gdzie jesteś na początku, i czekaj aż przyjedzie karabin gatlinga. Jak przyjedzie, zacznij się czołgać wszystkimi ludźmi i go zestrzel. Poczekaj, aż mechanik go naprawi i przejmij czołg. Teraz możesz dużo łatwiej pokonać patrol, ale i tak musisz uważać. Po pokonaniu patrolu pójdź tam, gdzie ci kazał Powell. Nie zapomnij o komorze!
Po przyjściu do bazy zbuduj laboratorium, fabrykę, opracuj wszystkie dozwolone badania i zrób 1 czołg (tyle wystarczy do mojej strategii). Przyjdzie do ciebie jakiś żołnierz – Frank – zostaw go w bazie. Potem od prawej przyjdzie do ciebie patrol złożony z 2 ruskich. Zabij ich, bo mogą zawiadomić swoje dowództwo o tobie.
Gdy z radia Cornell zawoła, że są 2 minuty, masz być gotowy: 2 naukowców, 1 mechanik w czołgu, reszta żołnierze. Weź wszystko i wejdź na górę nad twoją bazą od prawej (czołg zostaw po prawej). Będzie tam parę patroli, ale z taką ilością żołnierzy powinieneś je łatwo rozwalić.
Po sygnale do ataku zaatakuj bazę Rosjan od lewej. Wtedy tam będzie mało obrony. Na najwyższym poziomie na wzgórzu na lewym krańcu bazy będzie karabin gatlinga na wieżyczce, ale wieżyczka będzie pusta po sygnale. I tak będzie tam parę Rosjan, zabij ich, ale nie zapominaj o czujności! Gdy już zabijesz Rosjan, wejdź tylko na wzgórze, gdzie stoi wieżyczka. Teraz przejedź swoim czołgiem możliwie omijając obronę (nie muszę chyba tłumaczyć, że to ma być jak najbardziej po lewej i na niej Ruscy mają być już wybici) . Przejedź swoim czołgiem linię, a następnie wejdź wszystkimi ludźmi. Atak na Rosjan powinien być szybki, bo kawałek czasu po sygnale Cornell oznajmi, że jego oddział został rozbity i Ruscy wyślą część obrony (na najwyższym poziomie trudności 2 czołgi i piechotę, nie wybronisz się nawet na wzgórzu) na lewo i plan się może nie udać.
Na niskim i średnim poziomie misja jest łatwa, ale na wysokim jest naprawdę trudna. Nie zniechęcaj się – mi na wysokim poziomie udało mi się przejść dopiero po kilku razach.
Na najwyższym poziomie trudności misja jest naprawdę trudna. Ruscy żołnierze mająco prostu za wysokie poziomy, ale poradzimy sobie.
Na początku masz 6ciu ludzi i komorę. Musisz pójść do bazy w lewym dolnym rogu. Na najwyższym poziomie patrole na tej drodze będą trudne do pokonania. Możesz je zaatakować bezpośrednio (na łatwym i średnim), obejść lub użyć mojej strategii (na trudnym) - wejdź na wzgórze obok prawego dolnego rogu, gdzie jesteś na początku, i czekaj aż przyjedzie karabin gatlinga. Jak przyjedzie, zacznij się czołgać wszystkimi ludźmi i go zestrzel. Poczekaj, aż mechanik go naprawi i przejmij czołg. Teraz możesz dużo łatwiej pokonać patrol, ale i tak musisz uważać. Po pokonaniu patrolu pójdź tam, gdzie ci kazał Powell. Nie zapomnij o komorze!
Po przyjściu do bazy zbuduj laboratorium, fabrykę, opracuj wszystkie dozwolone badania i zrób 1 czołg (tyle wystarczy do mojej strategii). Przyjdzie do ciebie jakiś żołnierz – Frank – zostaw go w bazie. Potem od prawej przyjdzie do ciebie patrol złożony z 2 ruskich. Zabij ich, bo mogą zawiadomić swoje dowództwo o tobie.
Gdy z radia Cornell zawoła, że są 2 minuty, masz być gotowy: 2 naukowców, 1 mechanik w czołgu, reszta żołnierze. Weź wszystko i wejdź na górę nad twoją bazą od prawej (czołg zostaw po prawej). Będzie tam parę patroli, ale z taką ilością żołnierzy powinieneś je łatwo rozwalić.
Po sygnale do ataku zaatakuj bazę Rosjan od lewej. Wtedy tam będzie mało obrony. Na najwyższym poziomie na wzgórzu na lewym krańcu bazy będzie karabin gatlinga na wieżyczce, ale wieżyczka będzie pusta po sygnale. I tak będzie tam parę Rosjan, zabij ich, ale nie zapominaj o czujności! Gdy już zabijesz Rosjan, wejdź tylko na wzgórze, gdzie stoi wieżyczka. Teraz przejedź swoim czołgiem możliwie omijając obronę (nie muszę chyba tłumaczyć, że to ma być jak najbardziej po lewej i na niej Ruscy mają być już wybici) . Przejedź swoim czołgiem linię, a następnie wejdź wszystkimi ludźmi. Atak na Rosjan powinien być szybki, bo kawałek czasu po sygnale Cornell oznajmi, że jego oddział został rozbity i Ruscy wyślą część obrony (na najwyższym poziomie trudności 2 czołgi i piechotę, nie wybronisz się nawet na wzgórzu) na lewo i plan się może nie udać.
Na niskim i średnim poziomie misja jest łatwa, ale na wysokim jest naprawdę trudna. Nie zniechęcaj się – mi na wysokim poziomie udało mi się przejść dopiero po kilku razach.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Misja IV
Nawet łatwa. Poziomy trudności różnią się chyba tylko wielkością ataków na twoją bazę.
Masz paru ludzi: inżyniera, mechanika, naukowca i kupę żołnierzy. Zostawiasz inżyniera w bazie (niech buduje laboratorium), resztą idziesz na południowy zachód. Tam Ruscy będą sobie budować bazę. Zabij ich, ale nie niszcz niedobudowanego składu! Przejmij go inżynierem. Następnie pod składem zbuduj zbrojownię, do której wpakujesz 3 żołnierzy. Budujesz też drugą zbrojownię – między lasem a twoją starą bazą. Do niej wystarczy 1 żołnierz. Tą drugą powinieneś zbudować szybciej niż tą w zdobytej bazie, bo zaraz lasem do twojej starej bazy spróbują się dostać 3 żołnierze. Potem będą atakować głównie przez zdobytą bazę, ale mogą też spróbować taktyki pierwszego ataku.
W starej bazie zbuduj fabrykę, laboratorium uzbrojenia , drugi szyb naftowy (prawy górny róg mapy) i elektrownię na ropę. Zbadaj wszystkie dostępne badania. Z ataków próbuj pozyskiwać radzieckie czołgi. Przydadzą się potem. Zbieraj też skrzynki.
W międzyczasie pojawi się wiadomość, że do twojej bazy zmierzają posiłki. Jak już dotrą, to będzie już z górki. Rób karabiny Gatlinga na ropę. Gdy Ron zapyta się, jaka jest sytuacja, powiedz, że potrzebujesz posiłków. W ten sposób nie stracisz żadnego medalu, a będziesz miał więcej ludzi do dyspozycji.
Gdy Ron wyda rozkaz do ataku, wsadź mechaników do czołgów (mi raz udało się pozyskać lub zdobyć razem 11) i zaatakuj bazę Ruskich od lewej. Uważaj na ludzi – wycofuj „żółte” czołgi i je naprawiaj. Przyda się też trzymać lekarza w pobliżu. Po chwili ukaże się krótki filmik, w którym Ruscy uciekają, a ty ich gonisz. To będzie koniec misji.
Nawet łatwa. Poziomy trudności różnią się chyba tylko wielkością ataków na twoją bazę.
Masz paru ludzi: inżyniera, mechanika, naukowca i kupę żołnierzy. Zostawiasz inżyniera w bazie (niech buduje laboratorium), resztą idziesz na południowy zachód. Tam Ruscy będą sobie budować bazę. Zabij ich, ale nie niszcz niedobudowanego składu! Przejmij go inżynierem. Następnie pod składem zbuduj zbrojownię, do której wpakujesz 3 żołnierzy. Budujesz też drugą zbrojownię – między lasem a twoją starą bazą. Do niej wystarczy 1 żołnierz. Tą drugą powinieneś zbudować szybciej niż tą w zdobytej bazie, bo zaraz lasem do twojej starej bazy spróbują się dostać 3 żołnierze. Potem będą atakować głównie przez zdobytą bazę, ale mogą też spróbować taktyki pierwszego ataku.
W starej bazie zbuduj fabrykę, laboratorium uzbrojenia , drugi szyb naftowy (prawy górny róg mapy) i elektrownię na ropę. Zbadaj wszystkie dostępne badania. Z ataków próbuj pozyskiwać radzieckie czołgi. Przydadzą się potem. Zbieraj też skrzynki.
W międzyczasie pojawi się wiadomość, że do twojej bazy zmierzają posiłki. Jak już dotrą, to będzie już z górki. Rób karabiny Gatlinga na ropę. Gdy Ron zapyta się, jaka jest sytuacja, powiedz, że potrzebujesz posiłków. W ten sposób nie stracisz żadnego medalu, a będziesz miał więcej ludzi do dyspozycji.
Gdy Ron wyda rozkaz do ataku, wsadź mechaników do czołgów (mi raz udało się pozyskać lub zdobyć razem 11) i zaatakuj bazę Ruskich od lewej. Uważaj na ludzi – wycofuj „żółte” czołgi i je naprawiaj. Przyda się też trzymać lekarza w pobliżu. Po chwili ukaże się krótki filmik, w którym Ruscy uciekają, a ty ich gonisz. To będzie koniec misji.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Original War Poradnik - Kampania Amerykańska
Misja V
Tutaj masz za zadanie oswoić 5 małp, przerobić ich na inżynierów i skonstruować radar.
Na początku masz do wyboru ludzi. Weź jak najwięcej ludzi z dużymi umiejętnościami walki. Potem się dowiesz, dlaczego.
Lądujesz na mapie z 2 czołgami z karabinami maszynowymi, 1 komorą i ludźmi. Budujesz bazę w górnej części mapy, na polanie. Zbuduj skład i od razu zainwestuj w obronę (będą atakować od prawej). Potem laboratorium i warsztat. Szybko rozbierz czołgi w warsztacie. Odzyskasz w ten sposób skrzynie. W międzyczasie z zachodu przyjdzie do ciebie naukowiec, Denis Peterson. Gdy przyjdzie, będziesz mógł zrobić radar.
W tej misji co jakiś czas będą cię atakować Arabowie. Będą wyposażeni w miny – będą detonować twoje budynki. Dlatego musisz zbudować taką linię obrony, żeby nie mogli się przez nią przedostać niezauważeni. Do tego atakujący będą mogli przejmować twoje pojazdy, o ile stoją puste. Ilość atakujących Arabów jest uzależniona od poziomu trudności – przy najwyższym będziesz musiał niejednokrotnie powtarzać misję, żeby dobrze rozplanować sposób działania i obronę.
Gdy opracujesz oswajanie małpoludów, idź do lasu na górze (nie oddalaj się za bardzo od bazy!) i złap 1- 2 małpoludy. Następnie opracuj psychologię małpoludów. Potem zbuduj obronę złożoną z wieżyczek z karabinami maszynowymi. Będziesz mógł do nich wkładać małpoludy. Gdy już zapewnisz sobie niezłą obronę, skonstruuj radar na czołgu, weź większą część swojej drużyny (żołnierze + 2 naukowców, żołnierzy powinno być sporo, aby uchronić naukowców przed atakami Arabów. W bazie w razie czego masz wieżyczki z małpoludami) i poszukaj małp. Trzeba oswoić 5, aby uzyskać medal, ale im ich więcej oswoisz, tym będzie łatwiej w następnej misji. Na całej mapie będzie ich mniej niż 10.
Nigdzie na mapie nie ma ropy. Skrzynie będą spadać dość rzadko, ale za to blisko twojej bazy. Ta misja nie ma limitu czasowego, więc dobrze planuj każdą twoją decyzję, bo po prostu masz na to czas.
Tutaj masz za zadanie oswoić 5 małp, przerobić ich na inżynierów i skonstruować radar.
Na początku masz do wyboru ludzi. Weź jak najwięcej ludzi z dużymi umiejętnościami walki. Potem się dowiesz, dlaczego.
Lądujesz na mapie z 2 czołgami z karabinami maszynowymi, 1 komorą i ludźmi. Budujesz bazę w górnej części mapy, na polanie. Zbuduj skład i od razu zainwestuj w obronę (będą atakować od prawej). Potem laboratorium i warsztat. Szybko rozbierz czołgi w warsztacie. Odzyskasz w ten sposób skrzynie. W międzyczasie z zachodu przyjdzie do ciebie naukowiec, Denis Peterson. Gdy przyjdzie, będziesz mógł zrobić radar.
W tej misji co jakiś czas będą cię atakować Arabowie. Będą wyposażeni w miny – będą detonować twoje budynki. Dlatego musisz zbudować taką linię obrony, żeby nie mogli się przez nią przedostać niezauważeni. Do tego atakujący będą mogli przejmować twoje pojazdy, o ile stoją puste. Ilość atakujących Arabów jest uzależniona od poziomu trudności – przy najwyższym będziesz musiał niejednokrotnie powtarzać misję, żeby dobrze rozplanować sposób działania i obronę.
Gdy opracujesz oswajanie małpoludów, idź do lasu na górze (nie oddalaj się za bardzo od bazy!) i złap 1- 2 małpoludy. Następnie opracuj psychologię małpoludów. Potem zbuduj obronę złożoną z wieżyczek z karabinami maszynowymi. Będziesz mógł do nich wkładać małpoludy. Gdy już zapewnisz sobie niezłą obronę, skonstruuj radar na czołgu, weź większą część swojej drużyny (żołnierze + 2 naukowców, żołnierzy powinno być sporo, aby uchronić naukowców przed atakami Arabów. W bazie w razie czego masz wieżyczki z małpoludami) i poszukaj małp. Trzeba oswoić 5, aby uzyskać medal, ale im ich więcej oswoisz, tym będzie łatwiej w następnej misji. Na całej mapie będzie ich mniej niż 10.
Nigdzie na mapie nie ma ropy. Skrzynie będą spadać dość rzadko, ale za to blisko twojej bazy. Ta misja nie ma limitu czasowego, więc dobrze planuj każdą twoją decyzję, bo po prostu masz na to czas.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.