Od dwóch miesięcy nikt w dziale nie pisał , więc ja zacznę:
Rzadko gram ostatnio na multi , bo albo nie mam czasu , albo mi się nie chce, jednak widzę , że każda gra kończy się synchrą (na przykład dzisiaj Antonio może zaświadczyć).
Czym to jest spowodowane?
Nie napisałem tego w temacie o bugach gry , bo to poważny problem potrzebujący oddzielnego tematu.
Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
- Marcinszabla
- Soldier level 6
- Posts: 443
- Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
- Location: Zamojszczyzna
Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Ja juz tez spotykam sie z tym czesto gralem 2 v 2 cb (ja i royal vs sikora i gorki), szybciej gralem cb 3v3 nie pamietam dokladnie kto tam byl ale napewnob byl: psyho,gorki vixen ja i tez synchra przerwala nam gre...
No coz moze poprawili pare bugow ale synchra jest napewno gorsza rzecza niz jakis bug...
No coz moze poprawili pare bugow ale synchra jest napewno gorsza rzecza niz jakis bug...
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien...
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Na synchr losty składa się wiele rzeczy. Na pewno to ma coś wspólnego z jednostkami, a raczej z ich czynnościami, bo przecież łatwo zauważyć, że są o wiele częstsze przy np. rushach. Winę ponosi też obserwator, bo coś mi się nie chce wierzyć, że został naprawiony na cacy.
Zauważyłem też, że synchr losty są częstsze, gdy w grze są Arabowie.
Moim zdaniem za synchr losty winne są też... wybuchy. Nieraz jako obserwator widziałem synchr losty pojawiające się wraz z wybuchnięciem jakiegoś budynku. Może dlatego synchr losty są częstsze Arabami - Arab ma duuużo wybuchowych rzeczy.
Zauważyłem też, że synchr losty są częstsze, gdy w grze są Arabowie.
Moim zdaniem za synchr losty winne są też... wybuchy. Nieraz jako obserwator widziałem synchr losty pojawiające się wraz z wybuchnięciem jakiegoś budynku. Może dlatego synchr losty są częstsze Arabami - Arab ma duuużo wybuchowych rzeczy.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
no byc moze.
ale obserwator tak przestaje dzialac jak zrobi sie optyke.
wybuchy tutaj moze nie maja duzej przyczyny ( gdy nawet bez arabow synchry leca jedna za druga, nawet jak sie nie niszczy budynkow) wina jest napewno cos innego, a raczej bugi ktore zostaly zle naprawione z 1.10 ( kod sail )
ale obserwator tak przestaje dzialac jak zrobi sie optyke.
wybuchy tutaj moze nie maja duzej przyczyny ( gdy nawet bez arabow synchry leca jedna za druga, nawet jak sie nie niszczy budynkow) wina jest napewno cos innego, a raczej bugi ktore zostaly zle naprawione z 1.10 ( kod sail )
czlowieku jak jestes bez winy rzuc w siebie kamien...
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
Zobaczymy jaki pomaranczowy koles do mnie napisze jako 1
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Mnie dziwi to że nikt z OWS nie wypowiedział się na ten temat, czyżby to wina pseudołątek? ;>
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Jak dla mnie, to możesz grać na 1.02. Nikt nie będzie płakał.
Miałem chwilę i naprawiłem spectatora:
<link ciached>
W porównaniu do 1.12.3 poprawiony jest jeszcze zasięg radarów po ulepszeniu i drobny bug z zasięgiem ukrytych kamer.
Patch jest niezgodny wstecz w multi.
Nie zadziałają na nim niektóre save'y z trwających misji.
PS: Official release będzie later.
Miałem chwilę i naprawiłem spectatora:
<link ciached>
W porównaniu do 1.12.3 poprawiony jest jeszcze zasięg radarów po ulepszeniu i drobny bug z zasięgiem ukrytych kamer.
Patch jest niezgodny wstecz w multi.
Nie zadziałają na nim niektóre save'y z trwających misji.
PS: Official release będzie later.
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Nikt Ci nie broni robienia rewolucji i przenosin na 1.02Serpent wrote:czyżby to wina pseudołątek? ;>
@Radek: wyprzedziłeś mnie :<
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Z doswiadczenia zauwazylem, ze klawiszologia, interfejs jak i wychodzenie graczy zwiekszaja szanse na desync.
Przyklady:
- rus, bind na spowa z koszar z zaznaczonych koszar - desync.
- gracz wychodzi, 3 sekundy, desync.
- dzisiaj przypadkowo zamiast dyplomacji wlaczylem przeglad zespolu, w efekcie desync.
Generalnie niszczenie skrzynek i odwolanie jednostki w momencie wystrzalu tez kilka razy spowodowalo utrate synchronizacji.
Jak tylko zrobi sie troche luzniej, zostanie wydany patch, ktory loguje caly przebieg gry, przez co wysylajac logi, bedzie mozna dojsc u ktorego z graczy i co, zostalo zle zinterpretowane lub pominiete. Poki co, trzeba przezyc.
Przyklady:
- rus, bind na spowa z koszar z zaznaczonych koszar - desync.
- gracz wychodzi, 3 sekundy, desync.
- dzisiaj przypadkowo zamiast dyplomacji wlaczylem przeglad zespolu, w efekcie desync.
Generalnie niszczenie skrzynek i odwolanie jednostki w momencie wystrzalu tez kilka razy spowodowalo utrate synchronizacji.
Jak tylko zrobi sie troche luzniej, zostanie wydany patch, ktory loguje caly przebieg gry, przez co wysylajac logi, bedzie mozna dojsc u ktorego z graczy i co, zostalo zle zinterpretowane lub pominiete. Poki co, trzeba przezyc.
...
- Marcinszabla
- Soldier level 6
- Posts: 443
- Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
- Location: Zamojszczyzna
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Radzio wrote:Jak dla mnie, to możesz grać na 1.02. Nikt nie będzie płakał.
Miałem chwilę i naprawiłem spectatora:
<link ciached>
W porównaniu do 1.12.3 poprawiony jest jeszcze zasięg radarów po ulepszeniu i drobny bug z zasięgiem ukrytych kamer.
Patch jest niezgodny wstecz w multi.
Nie zadziałają na nim niektóre save'y z trwających misji.
PS: Official release będzie later.
To ten patch , co na stronie głównej?
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Nom, to ten, którego "release miał być later".
- Marcinszabla
- Soldier level 6
- Posts: 443
- Joined: Tue Aug 17, 2010 3:15 pm
- Location: Zamojszczyzna
Re: Patch 1.12.3 , utrata synchronizacji.
Można poprosić o nastawienie OWBOTa ?Chyba wiesz , o co chodzi.
// zrobilem - Goth.
// zrobilem - Goth.
Jego Wysokość: z Bożej łaski Cesarz trolli youtubowych, Król trolli forumowych, Wielki Książę n00bów OWowych oraz wierny, a jakże pokorny uczeń WIELKIEGO PANA I WŁADCY BLACKMENA I CREATIVA W JEDNEJ OSOBIE, MarcinSzabla I !