Edytor OW - Wklejanie gotowej mapy
Edytor OW - Wklejanie gotowej mapy
Mam pewne pytanie, otóż chciałbym wkleić gotową mapę z trybu Multiplayer do edytora OW, jednak chciałbym aby została wklejona TYLKO sama mapa z teksturami, bez saila, budynków etc, i tutaj zaczyna się moje pytanie, czy wie ktoś może które pliki są zbędne i należy je usunąć a w których znajduje się sama mapa z teksturami?
Last edited by Shaman on Fri Apr 27, 2007 3:02 pm, edited 1 time in total.
:/
A ja mam dalej problemy z tym...
Pliki:
- code.bin
- crc.bin
- main.src
- map.txt
- map.txt.new
- nodels.bin
- sectors.bin
- sources.txt
- output.txt
- map.txt.old
- map.bin.old
- map.bin
- description.txt
- colors.txt
W których plikach jest tylko mapa i tekstury ?
Pliki:
- code.bin
- crc.bin
- main.src
- map.txt
- map.txt.new
- nodels.bin
- sectors.bin
- sources.txt
- output.txt
- map.txt.old
- map.bin.old
- map.bin
- description.txt
- colors.txt
W których plikach jest tylko mapa i tekstury ?
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black
Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black
Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
Re: :/
Warto to opisac:
Pliki:
- code.bin - plik ze skompilowanym (binarnym) kodem SAILa
- crc.bin - plik CRC, czyli zgodnosci, od razu mozna wywalic
- main.src - plik z napisanym kodem SAILa
- map.txt - plik z tekstowym opisem mapy (hehe, ciekawe)
- map.txt.new - kopia pliku powyzej, do wywalenia
- nodes.bin - plik bodajze z areami i cala struktura mapy
- sectors.bin - jakis bullshit do wywalenia
- sources.txt - spis plikow *.src
- output.txt - plik wyjsciowy, do wywalenia
- map.txt.old - kopia pliku map.txt (kolejna xD), do smieci
- map.bin.old - kopia ponizszego pliku, do kosza
- map.bin - binarny zapis mapy
- description.txt - plik z opisem misji (kampania, numer kolejnosci, autor, etc.)
- colors.txt - plik z kolorami na mapie
Podsumowujac: trzeba wywalic pliki bedace kopiami/nieuzytkami i zostanie nam:
- code.bin - plik ze skompilowanym (binarnym) kodem SAILa
- main.src - plik z napisanym kodem SAILa
- map.txt - plik z tekstowym opisem mapy (hehe, ciekawe)
- nodes.bin - plik bodajze z areami i cala struktura mapy
- sources.txt - spis plikow *.src
- map.bin - binarny zapis mapy
- description.txt - plik z opisem misji (kampania, numer kolejnosci, autor, etc.)
- colors.txt - plik z kolorami na mapie
Pogrubione zostawic, a sources.txt edytowac tak, by usunac linijke mowiaca o pliku main.src.
Pliki:
- code.bin - plik ze skompilowanym (binarnym) kodem SAILa
- crc.bin - plik CRC, czyli zgodnosci, od razu mozna wywalic
- main.src - plik z napisanym kodem SAILa
- map.txt - plik z tekstowym opisem mapy (hehe, ciekawe)
- map.txt.new - kopia pliku powyzej, do wywalenia
- nodes.bin - plik bodajze z areami i cala struktura mapy
- sectors.bin - jakis bullshit do wywalenia
- sources.txt - spis plikow *.src
- output.txt - plik wyjsciowy, do wywalenia
- map.txt.old - kopia pliku map.txt (kolejna xD), do smieci
- map.bin.old - kopia ponizszego pliku, do kosza
- map.bin - binarny zapis mapy
- description.txt - plik z opisem misji (kampania, numer kolejnosci, autor, etc.)
- colors.txt - plik z kolorami na mapie
Podsumowujac: trzeba wywalic pliki bedace kopiami/nieuzytkami i zostanie nam:
- code.bin - plik ze skompilowanym (binarnym) kodem SAILa
- main.src - plik z napisanym kodem SAILa
- map.txt - plik z tekstowym opisem mapy (hehe, ciekawe)
- nodes.bin - plik bodajze z areami i cala struktura mapy
- sources.txt - spis plikow *.src
- map.bin - binarny zapis mapy
- description.txt - plik z opisem misji (kampania, numer kolejnosci, autor, etc.)
- colors.txt - plik z kolorami na mapie
Pogrubione zostawic, a sources.txt edytowac tak, by usunac linijke mowiaca o pliku main.src.