Mianowicie chodzi mi o to:
Stworzyłem moją mapę i wyeksportowałem jej bitmape "naszamapa_obj.bmp# Tworzymy sobie Galerię gotowców. Ułatwi nam ona pracę.
Aby ją stworzyć, należy wypakować kilka map z gry i wyeksportować ich bitmapy (jak w punkcie 4.) do folderu Gotowce.
Należy pamiętać, aby wcześniej wykasować trawę (tak unikniemy tekstur z trawą).
Pliki, które zawierają tekstury, to nazwamapy_obj.bmp.
# Tworzymy nową mapę w edytorze.
# Klikamy "Files" -> "Export Bitmaps" i wybieramy lokalizację naszej bitmapy.
# Włączamy nasz program graficzny i wczytujemy wyeksportowany plik: naszamapa_obj.bmp.
którą stworzyłem została podzielona na : "*.bmp", "*_info.bmp" oraz "*_obj.bmp".
I tu jest problem gdyż obraz z końcówką "*_obj.bmp" jest cały czarny.
a w innych wyeksportowanych mapach z kampanii, plik "*_obj.bmp" zawiera góry i doliny itp.
Moje pytanie brzmi: czy wklejać tekstury na ten czarny obraz czy na obraz z widoczna ziemia?
Prosiłbym żeby to było przetłumaczone z polskiego na nasze
EDIT:
Wrócę jeszcze do poprzedniego tematu, który zacząłem.
Jak zrobić żeby w menu z wyborem kampanii był tylko jedna mozliość wyboru?
Tak jak w modzie "GSA Wars" Antitheus'a.