Czech
(Více informací o OWR)Máme tu několik typu vylepšených teleportačních bran ruských stran... každá strana (Rusové Aliance / Rusové Rebelů) dostane jeden z uvedených typů a právě vy rozhodnete, které dvě použijeme.
(hlasujte pro dva typy bran prosím)
1. Typ
Může se teleportovat z jedné brány do druhé (lze pouze mezi svými/spojeneckými bránami) bez ztráty výstupní značky určené vědcem.
Teleport mezi branami mohou ovládat jiné národy, ale jejich vědci nadále nemohou změnit výstupní značku.
(Možná) Teleport si pamatuje více výstupních značek s rozvojem počítačové techniky 2 a 3.
Klasické nabíjení
2. Typ
Všechny vozidla se spontální teleportací se mohou teleportovat skrz bránu, pokud jsou v určitém dosahu brány. (mělo by se jednat o velký rádius)
Ostatní vozidla a jednotky musejí nadále vejít přímo do brány.
S rozvojem časoprostorových technologií se může naráz teleportovat větší počet vozidel se spontalní teleportací.
Klasické nabíjení
3. Typ
Zrušení klasické skryté výstupní značky teleportu, určené vědcem.
Možnost teleportovat jednotky mezi branami.
Je možné teleportovat vyšší počet jednotek najednou.
Základny spojené dvěma bránami sdílí své energetické zdroje.
Nenabíjí se (okamžitý přesun)
Vyžaduje napájení ze základny alespoň na jedné straně.
4. Typ
Zrušení klasické skryté výstupní značky teleportu, určené vědcem.
Možnost teleportace mezi branami.
Možnost teleportovat vše, včetně budov.
U jednotek - Klasické nabíjení.
U ostatních objektů - brána shromažďuje množství energie, dané velikostí objektu. Po nashromáždění dostatečného množství energie, brána teleportuje objekt.
Vyžaduje napájení ze základny na vstupní straně.
Po dobu shromažďování energie je brána nepoužitelná.
English
(More information about OW Rebellion (Czech only))We are deciding how to improve the Targeted Teleportation technology. We came up with some ideas for different types of Teleport Gates and we would like to hear the opinion of other people from community, so we could decide which gate we use for Russian Rebels and which one for Russian Loyalists.
1. Type
You can teleport from one gate to another without loosing it's exit mark.
Teleporting between gates can be operated by other nations too, but their scientists still can't change the exit mark.
(Maybe) Teleport can remember more exit marks with computer technology upgrades 2 and 3.
Teleport has to charge after each teleportation.
2. Type
All vehicles with Limited spontaneous teleportation in specified range around the gate can use the gate to teleport without necessity to physically enter it. Other vehicles still needs to enter the gate to teleport.
Spacetime technology upgrade increases the number of vehicles with Limited spontaneous teleportation which can be teleported at the same time.
Teleport has to charge after each teleportation.
3. Type
Teleport gate can't use exit marks.
Gate is capable of creating a tunnel which connects two gates. One of gates needs to be powered to open the tunnel.
You can send any unit which fits into gate immediately to other gate and it works in both ways.
Gates also connects depots so they can use each others power sources.
Becouse the gate creates continuous tunnel, they don't need to charge after each teleportation.
4. Type
Teleport gate can't use exit marks.
You can teleport between gates.
You can teleport anything including the buildings.
Units which fits in are teleported as usual, with quick charging between teleports.
For other objects, gate has to charge up energy and then the object is teleported. The bigger the object is, the more energy the gate has to accumulate.
When the gate starts to accumulate energy, it can't be used until it's finished.