Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

To, co nie pasuje do pozostałych kategorii, ma swoje miejsce tutaj.
Post Reply
User avatar
Nicollo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 37
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:36 pm

Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Nicollo »

Witam, po kilku latach biernego obserwowania forum postanowiłem się tu udzielić :D
Chciałbym wyjaśnić kilka rzeczy, które nie dają mi spokoju, dotyczących kampanii naszej kochanej gry. Oto one:

1. W kodzie ostatniej misji amerykańskiej "Odliczanie" jest wzmianka na temat Wsjewołoda Gorkiego(dialog i chyba atak jakichś czołgów). Przechodziłem tę misję wiele razy (na PP i Dowódcy) i ani razu on się nie pojawił. Wspomnę też, że ukończyłem ją również bez niszczenia bazy Rosjan w 14Am.

2. W SAIL-u finałowej misji Przymierza natrafiłem na fragment dotyczący szejka Omara Ali'ego(tak się odmienia? :) ). Owszem, stoi on tam, skąd atakują Arabowie w 15Am, ale nic nie robi. Można go zabić i dalej nic.

3. Folder Ru01_cont po rozpakowaniu zawiera dokument Rus.doc. Oto jego początek:
0.

Burlak: hard working, man of his word, reliable, works for Russian and expects everybody else to feel the same. Does not shy away from problems, respects authority as a part of the system he knows and trust. He is not afraid to have his own opinions and he thinks about his situation, but he carries out his orders, even if he cannot understand their meaning or doubts it.

m1 killing Americans, Gladstone nothing
m2 manufacturing vehicles, superiority un-upgraded base
m3 wipe out / intro Arabians gatling
m4 defends base, great retreat, news guns, heavy chassis
m5 meander, siberit – scientists thrilled by the amount of s. for research Apeman
m6 American m. 9, fight for sib. Deposit, brother, nobody will come AI, sib. power
m7 stasis at the start stasis, auto-teleport
m8 building of Trotsky
m9 spec. bazookers
m10 teleport
m11 time lapser, behemoth
m12
m13
m14
m15
m16 Alliance, meeting with Gladstone if he survived m. 1


Czy to jedynie pierwsze pomysły na grę, czy jednak dzieje się coś z Gladstone'm jeśli go nie zabijemy w 01Ru?

Z góry dziękuję za odpowiedź :D
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Anarchy »

1. W którym pliku jest wzmianka na temat Gorkiego? Pojawia się on w misji 15, jeśli zostawimy bazę z poprzedniej misji w spokoju, ale nie słyszałem o jego obecności w poprzedniej,2
2. Gra była wydawana, gry studio Altar było na krawędzi bankructwa. Pewnie mieli jakiś plan co do tego szejka, ale z braku czasu nie wykończyli misji,
3. Pewnie to samo, co w 2 punkcie, ale jeśli cię to interesuje, przeszukaj kod SAILa z tej misji.
User avatar
Nicollo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 37
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:36 pm

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Nicollo »

Anarchy wrote:1. W którym pliku jest wzmianka na temat Gorkiego? Pojawia się on w misji 15, jeśli zostawimy bazę z poprzedniej misji w spokoju, ale nie słyszałem o jego obecności w poprzedniej
Chodziło mi właśnie o misję 15, jednak mimo, że nie zniszczyłem bazy Rosjan w misji 14 to go i tak nie było.
User avatar
Backero
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 556
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
Contact:

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Backero »

W sumie też to kiedyś zauważyłem, ale nie przywiązywałem do tego uwagi. Mimo wszystko ciekawe. Ciekaw jestem co jeszcze zrobiłby Altar, gdyby miał więcej środków do ukończenia gry (oprócz kampanii Arabskiej). Najbardziej interesuje mnie ten Gladstone. Nie wiem właśnie, czy pojawiał się czy nie w ostatniej misji Przymierza, ale nie wydaje mi się, żeby go potem wgl wykorzystano.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Anarchy »

Ah, źle przeczytałem. W każdym razie kojarzę, że w ostatniej misji pojawia się brat Gorkiego (w czerwonym kolorze), wyskakuje z jakimś tekstem o Joan, MacMillan się wkurza i koniec dialogu.
User avatar
Nicollo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 37
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:36 pm

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Nicollo »

Mam jeszcze jedno pytanie:

Czy w ostatniej misji Przymierza Amerykanie lub Rosjanie wogóle opracowywują bombę syberytową? Jeszcze nigdy, kiedy grałem nie opracowali i nie skonstruowali niczego, czy więc cel misji jest tylko przykrywką, by nie pisać "Pokonaj wszystkich"? ;)
Last edited by Nicollo on Sat Jan 04, 2014 2:48 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Nefarem »

Aby Wsiewołod pojawił się w 15AM, w 14Am musi zginąć Joan i musi być zniszczona cała baza.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by SW94 »

Backero wrote: Najbardziej interesuje mnie ten Gladstone. Nie wiem właśnie, czy pojawiał się czy nie w ostatniej misji Przymierza, ale nie wydaje mi się, żeby go potem wgl wykorzystano.
Jeśli przeżył w pierwszej misji, pojawia się też w 13. misji przymierza, jeśli zbyt wielu Rosjan w poprzedniej misji zginęło. Niestety, nie mam screena z 15. misji przymierza.
nefarem wrote:Aby Wsiewołod pojawił się w 15AM, w 14Am musi zginąć Joan i musi być zniszczona cała baza.
Raz miałem wszystkie 3 medale w 14. misji, ale Sewi (Wsiewołod) się pojawiał w 15. misji (chyba z powodu zniszczonej amerykańskiej bazy w 14. misji).
Attachments
Gladstone_w_Przymierzu.jpg
(400.46 KiB) Not downloaded yet
Last edited by SW94 on Sat Jan 04, 2014 3:13 pm, edited 1 time in total.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Anarchy »

Dialog z Gorkim:
1. Jeśli Joan żyła w 14 misji:
$ D10nB-JMM-1
- Mój Boże, kto to jest? Kim jesteś?!
$ D10nB-Vse-1
- Przyjaciele mówią do mówią do mnie Sewi, dla was mogę być towarzyszem Gorkim.
$ D10nB-Vse-1a
- Miałem brata, nazywali go Burłak... a ty, kim jesteś?
$ D10nB-JMM-2
- John Macmillan, dowódca sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych.
$ D10nB-Vse-2
- Ach, słyszeliśmy to nazwisko tak wiele razy, gdy ta ślicznotka na próżno wzywała twojej pomocy.
$ D10nB-JMM-3
- Joan?
$ D10nB-Vse-3
- Tak, ona. Była bardzo ładna. Była...
$ D10nB-JMM-4
- su****ynu, zapłacisz mi za to!
2. Jeśli Joan zginęła przed 14 misją (a Lisa żyje)
$ D10nB-Vse-4
- Znam to nazwisko. Ta dzika kobieta wzywała twojej pomocy. Jakże srodze się na tobie zawiodła.
$ D10nB-JMM-5
- Lisa? Ty su****ynu! Zabije cię!
$ D10nB-Vse-5
- Wiem kim jesteś. Ta mała dużo o tobie mówiła. Teraz już nic nie powie.
3. Jeśli obie kobiety zginęły przed 14 misją:
$ D10nB-Vse-5a
- Znam cię, a wkrótce ty poznasz mnie!
$ D10nB-JMM-6
- cho**ra! Zostawiłem Kappę w rękach Rusków. Sam jestem sobie winny.
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Antitheus »

Anarchy wrote:Ah, źle przeczytałem. W każdym razie kojarzę, że w ostatniej misji pojawia się brat Gorkiego (w czerwonym kolorze), wyskakuje z jakimś tekstem o Joan, MacMillan się wkurza i koniec dialogu.
Srsly pojawia się w ostatniej misji? Jak tylko pamiętam radzieckie posiłki są pod jego kontrolą - purpurowe czołgi. Musiałbym brata zapytać - on się z tym męczył i może wie lepiej - ja ciągle przechodze grę z 3 medalami to nie pamiętam niektórych kwestii ;<
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Nefarem »

A tutaj dialog omara, którego nie spodkałem.
$ DOmar-Omar-1
- Nie strzelać. Chcę się widzieć z waszym dowódcą.
$ DOmar-JMM-1
- Czego do diabła chcesz?
$ DOmar-Bur-1
- Czego tu szukasz?
$ DOmar-Omar-2
- Pamiętacie Nowy Kaab, bazę, którą zniszczyliście po drodze?
$ DOmar-JMM-2
- Co z nią?
$ DOmar-Bur-2
- Naturalnie.
$ DOmar-Omar-3
- Byłem tam i słyszałem waszą ofertę zamiany Artefaktu na surowce i wynalazki. Wtedy przekonałem się, że wasze zamiary są poważne.
$ DOmar-JMM-3
- Nie mamy czasu na gierki słowne...
$ DOmar-Bur-3
- I co z tego?
$ DOmar-Omar-4
- Więc postanowiłem się do was przyłączyć. Jestem sam, reszta dołączyła do Legionu. W tej chwili jesteście jedynym godnym sojusznikiem.
$ DQrAccept#1-Bur-1
- Witamy w Przymierzu, szejku Omarze.
$ DQrAccept#1-JMM-1
- Witaj na pokładzie, Omar!
$ DQrAccept#2-Bur-1
- Przyszedłeś tu by zniszczyć Syberyt! Nie pozwolę ci na to. Wynoś się stąd!
$ DQrAccept#2-JMM-1
- Chyba żartujesz. Jesteś tu by zniszczyć Syberyt. Lepiej zobacz, czy nie ma cię gdzie indziej, Omar.
$ DOmarContam-Bur-1
- O co chodzi temu szejkowi?
$ DOmarContam-JMM-1
- Co ten szejk wyprawia?
$ DOmarContam-Omar-1
- Syberyt musi zostać zniszczony. Ludzie nie są godni by go posiadać. Robię to w trosce o przyszłość.
$ DOmarContam-Bur-2
- Ty już nie masz przyszłości! Zatrzymać go za nim nas wszystkich pozabija!
$ DOmarContam-JMM-2
- Ty już nie masz przyszłości! Zatrzymać go za nim nas wszystkich pozabija!
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Serpent »

Jakie detektywy ;D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Zidek
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 112
Joined: Wed Aug 04, 2010 9:25 pm

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Zidek »

Ehh, detektywy. Sewi pojawia się, jeśli w 14a zniszczony zostaje magazyn AM. Z tego co pamiętam możemy go nawet sami zniszczyć i też zadziała.
A ten Omar to mnie zawsze zastanawiał. Po prostu tam stał bez słowa. Ten dialog jest dla mnie sporym zaskoczeniem :)
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Anarchy »

Niekoniecznie. W dialogu jest przecież wspomniane, że Joan zginęła, a przecież można ją wziąć ze sobą, jak ci zniszczą skład. Przejrzę to w plikach gry:P
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Kilka niejasnych spraw związanych z kampanią

Post by Antitheus »

OW, wbrew pozorom, jest całkiem rozbudowaną grą.
Post Reply