[PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Dział poświęcony projektowi Arabian Campaign

Moderátor: ArCamp Developer

Používateľov profilový obrázok
McBenn
ArCamp Developer
Príspevky: 509
Dátum registrácie: Ut Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa McBenn »

Ar03 + Ar08 issues - I'm on it.

Ar01 sounds: Do you have the folder Sound\Dialogs\Ar\01? It should be Sound\Dialogs\Ar\01_old now.
// naah my fault - I didn't remove old version and pasted new package into ArCamp folder
Používateľov profilový obrázok
0dd1
ArCamp Developer
Príspevky: 332
Dátum registrácie: Ut Júl 01, 2014 3:01 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa 0dd1 »

I remember bringing up some Ar08 cargo issues on owsupport few months ago. As I recall, the "sensing" (the Force is strong in the cargo) of the crates was meant to prevent the player from too easily destroying it - just by placing a crate south of base and waiting for the cargo or apes to come and get killed. Be careful not make that issue arise again.
Do it!
Používateľov profilový obrázok
McBenn
ArCamp Developer
Príspevky: 509
Dátum registrácie: Ut Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa McBenn »

I can see I made it more intelligent than that. The AI detects which crates the player intentionally drops to lure out cargo bays/apemen and simply ignores them.
Používateľov profilový obrázok
0dd1
ArCamp Developer
Príspevky: 332
Dátum registrácie: Ut Júl 01, 2014 3:01 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa 0dd1 »

Does it also check for player presence near the spawned crates? That would be more than just a matter of looks if it was to run when encountering hostiles or not approaching at all, as destroying the cargo is of some benefit to the player.
Do it!
Používateľov profilový obrázok
McBenn
ArCamp Developer
Príspevky: 509
Dátum registrácie: Ut Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa McBenn »

Not as such. Both the cargo bay and apemen engineers pull back to the base if they are damaged/hurt. Doing an actual check for enemy units would be far more complicated.
Používateľov profilový obrázok
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Príspevky: 2526
Dátum registrácie: Št Jan 04, 2007 9:45 pm
Bydlisko: Gorzów Wlkp.
Kontaktovať používateľa:

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa Antitheus »

Hmm. is it possible to replace the lab "exclamation mark" icon in 4th mission with this one?
Obrázok
Fits well in a radio-diplomacy role.
vanimpe
Soldier level 4
Soldier level 4
Príspevky: 110
Dátum registrácie: Št Aug 14, 2014 4:02 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa vanimpe »

I really do not like new textures of mission 4. Older were better - https://www.youtube.com/watch?v=iwkjGajLyhU
Používateľov profilový obrázok
McBenn
ArCamp Developer
Príspevky: 509
Dátum registrácie: Ut Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa McBenn »

@Antitheus
Sure would be nice. How to get your hands on it?

@vanimpe
That's almost a year ago that GBI was updated. I like it better. What's bad about it?
vanimpe
Soldier level 4
Soldier level 4
Príspevky: 110
Dátum registrácie: Št Aug 14, 2014 4:02 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa vanimpe »

Don't like this textures, because they look plastic. In Original War we can't see similar to this. Generally, this map has so pastel colors. Too much contrast on it. I like older more.
Používateľov profilový obrázok
McBenn
ArCamp Developer
Príspevky: 509
Dátum registrácie: Ut Sep 04, 2012 4:30 pm

Re: [PL] Misje 1-7 | Błędy i sugestie ;)

Príspevok od používateľa McBenn »

Hm you may have a point there. The map color configuration can do a lot about that though. Would you mind playing around with those settings and send me a suggestion you think looks better?
Napísať odpoveď