Niezniszczalni
- yamasznikow
- Soldier level 3
- Posts: 79
- Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
mod ma wiele niedociągnięć ale miło się grało
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Po tym zdaniu w pierwszym poście:
boję się w ogóle pobrać tego moda.
Scoot w raz z braćmi Rayanem i Alcatrazem, są zmuszeni być wysłani w przeszłość którą muszą odmienić.
boję się w ogóle pobrać tego moda.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Zmieniony został opis, więc możesz śmiało pobierać modaGorki16 wrote:Po tym zdaniu w pierwszym poście:
Scoot w raz z braćmi Rayanem i Alcatrazem, są zmuszeni być wysłani w przeszłość którą muszą odmienić.
boję się w ogóle pobrać tego moda.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Image](http://ssf6.files.wordpress.com/2013/08/ow-player.png)
-
- Soldier level 6
- Posts: 313
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa
Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonejMarkok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywaMoże lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze
![Laughing :amlol:](./images/smilies/ow_am_lol.gif)
![Image](http://ssf6.files.wordpress.com/2013/08/ow-player.png)
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Misja 6:
- Skoro to zwiad to czemu 4 ludzi na piechotę tyra?
- Świetnie że skrzynie spadają na całej mapie.
- Specjalnie to się nie napracowałeś przy tej mapie bo nawet rozmieszczenie budynków jest takie same xD.
- Wróg ma 8 lvl a ja moi 3-5.
- O medal za straty nie muszę mówić.
Misja 7:
- Dotarłem do bazy Beta i nic się nie dzieje.
W opisie jest napisane że modyfikacja ma 11 misji, w edytorze jest 10.
- Skoro to zwiad to czemu 4 ludzi na piechotę tyra?
- Świetnie że skrzynie spadają na całej mapie.
- Specjalnie to się nie napracowałeś przy tej mapie bo nawet rozmieszczenie budynków jest takie same xD.
- Wróg ma 8 lvl a ja moi 3-5.
- O medal za straty nie muszę mówić.
Misja 7:
- Dotarłem do bazy Beta i nic się nie dzieje.
W opisie jest napisane że modyfikacja ma 11 misji, w edytorze jest 10.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 313
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Weszłem! Jestem Hardkorem! Bo kilku ciężkich bojach mogę się podzielić rozważaniami.
1.Misja
- Mogłeś zrobić, że druga to cont a nie osobno..
2.Misja
-Ruscy znaleźli Powella na mapie i strzelali do niego, a ja głupi myślałem że to jeden z naszych i ciężko było ale się do niego dostałem po iluś razach, ale uciek do lasu..
-Niema zaznaczonej arei gdzie trzeba iść, doszłem na północ w kilku miejscach do końca mapy i nic
3.Misja
-Skąd się wzieli Alcatraz i Rayan (powinno być Ryan jak z Szeregowca Ryana)
-Gamma to Alfa ?
-wielki atak złożony z 3,4 rusków ?
-kolejna misja < 5 minut
4.Misja
-Zbuduj bazę, ale z czego ?
-Mogłeś trawą te dziury po usuniętych budynkach zakryć
-Powell znowu na mapie, nawet nie ukryty, jak to lubisz robić..
-Kurt Schmidt dołączył do ruskich ?
-Fioletowe bunkry nie strzelają do mnie, zresztą nie wiem po co tam są..
-Beria i Kirow same bunkry i zbrojownie, gdzie te czołgi mają opracować i zbudować ?
-Kto tym lekkim działem przyjechał ? Powell aka Paul Terenzo ?
-Nie ma ropy ani w Omikronie ani w Kaganowiczu (tak dla jasności)
-Atak pojawia się zaraz koło bazy jak skrzynki (czołgiem wjechali do EON-a ?)
-Ruscy mają tzw. karmasze, a my już lekkie działo ?
5.Misja
-Poco Powell oddał dowództwo, skoro dalej tam stoi ? Popatrzeć jak my dowodzimy ?
-Misja chyba całkowicie skopiowana z oryginału z MacMillanem
6.Misja
-Wcześniej były gatlingi czy nawet lekkie działa, a teraz liche karabiny maszynowe ?
-Misja skopiowana z oryginału budynek w budynek (żadnej innowacyjności jak wcześniej Gamma)
-Powell znowu na mapie, tyle że enemy. (za co jest zły, że przejęliśmy dowodzenie w Gammie ?)
7.Misja
-Beta w Kappie ?
-Karabiny z poprzedniej misji zmutowały w lekkie i podwójne działa tak jak podwozie ?
-Naukowcy z laba nie przechodzą na moją stronę
-Dwa rozszerzenia fabryki nie przechodzą na moją stronę
-W fabryce siedzą mechanicy ale ani nie przechodzą na moją stronę, ani nie wychodzą z mojej fabryki..(wyszli kiedyś tam w końcu jednak..)
-Gdy Scoot stoi w pewnej arei, co chwilę się załącza dialog przybyliśmy i następuje ruski atak..
-Wystarczy kierować się prosto na bazę wroga i zniszczyć niebroniony skład od góry
8.Misja
-Elitarni naukowcy = [x,x,7,2]..
-To był ten atak arabów ? i koniec ? przecież nawet myszką nie trzeba było ruszać
9.Misja
-Posiłki jadą prosto w paszczę lwa i tak z trzy razy, dopóki Cayn powie że już więcej nie ma.. wow..
-Zamiast Scoota postawiłbym tam MacMillana i miałbym misję łeb w łeb z oryginału
10.Misja
-Again kopia kopii
-Zasadzka to pojedyncze postacie kierujące się do wieżyczek poza bazą, a ja w bazie sobie siedzę..
-Gdy Scoot jest przy składzie, cały czas zasadzka się aktywuje i kolejne postacie próbują się dostać do zajętych wieżyczek
-Rozwalam skład, niszczę wieżyczki, ciągle w bazie arabów buduję arabską wyrzutnię rakiet i rozwalam okopanych arabusów w zbrojowni = win
11.Misja
-Kolejna kopia
-Rozwalam dwa ruskie magazyny, nawet nie zbliżając się do arabów(którzy podobno mieli być słabi, ale wieżyczkę na wieżyczce to mają) i wygrywam
-Po wygranej puszcza się filmik z MacMillanem "mamy święta"
Oprócz tego :
-nigdzie nie ma szybkiego wznowienia wstawionego
-ten powell dobija, po kiego ch..ama go wstawiać do każdej misji na mapę a i tak jego kwestie odgrywać SayRadio... pewnie jest na absolutnie każdej mapie, ale nie chce mi się go specjalnie szukać
-poziomy postaci, pisane ręcznie pod każdą misję + nieznajomość Randów
Także jest wiele do poprawy, ja Nefarem nic o medalach nie piszę bo nigdzie nie straciłem ludzi, w przeciwieństwie do Ciebie hehe, chociaż w plikach tekstowych są Medale + i -, tyle że pewnie nie ma IF'a, który by tym sterował na koniec misji..
Skopiować bazy wroga, wstawić paru żołnierzy i kazać rozwalić skład raczej potrafią nawet ci, co myślą że nie potrafią..
Mod jest jaki jest, liczy się że jest, heh. Grunt że da się go przejść, a totalna rozwałka w niektórych misjach nie jest zła..
1.Misja
- Mogłeś zrobić, że druga to cont a nie osobno..
2.Misja
-Ruscy znaleźli Powella na mapie i strzelali do niego, a ja głupi myślałem że to jeden z naszych i ciężko było ale się do niego dostałem po iluś razach, ale uciek do lasu..
-Niema zaznaczonej arei gdzie trzeba iść, doszłem na północ w kilku miejscach do końca mapy i nic
3.Misja
-Skąd się wzieli Alcatraz i Rayan (powinno być Ryan jak z Szeregowca Ryana)
-Gamma to Alfa ?
-wielki atak złożony z 3,4 rusków ?
-kolejna misja < 5 minut
4.Misja
-Zbuduj bazę, ale z czego ?
-Mogłeś trawą te dziury po usuniętych budynkach zakryć
-Powell znowu na mapie, nawet nie ukryty, jak to lubisz robić..
-Kurt Schmidt dołączył do ruskich ?
-Fioletowe bunkry nie strzelają do mnie, zresztą nie wiem po co tam są..
-Beria i Kirow same bunkry i zbrojownie, gdzie te czołgi mają opracować i zbudować ?
-Kto tym lekkim działem przyjechał ? Powell aka Paul Terenzo ?
-Nie ma ropy ani w Omikronie ani w Kaganowiczu (tak dla jasności)
-Atak pojawia się zaraz koło bazy jak skrzynki (czołgiem wjechali do EON-a ?)
-Ruscy mają tzw. karmasze, a my już lekkie działo ?
5.Misja
-Poco Powell oddał dowództwo, skoro dalej tam stoi ? Popatrzeć jak my dowodzimy ?
-Misja chyba całkowicie skopiowana z oryginału z MacMillanem
6.Misja
-Wcześniej były gatlingi czy nawet lekkie działa, a teraz liche karabiny maszynowe ?
-Misja skopiowana z oryginału budynek w budynek (żadnej innowacyjności jak wcześniej Gamma)
-Powell znowu na mapie, tyle że enemy. (za co jest zły, że przejęliśmy dowodzenie w Gammie ?)
7.Misja
-Beta w Kappie ?
-Karabiny z poprzedniej misji zmutowały w lekkie i podwójne działa tak jak podwozie ?
-Naukowcy z laba nie przechodzą na moją stronę
-Dwa rozszerzenia fabryki nie przechodzą na moją stronę
-W fabryce siedzą mechanicy ale ani nie przechodzą na moją stronę, ani nie wychodzą z mojej fabryki..(wyszli kiedyś tam w końcu jednak..)
-Gdy Scoot stoi w pewnej arei, co chwilę się załącza dialog przybyliśmy i następuje ruski atak..
-Wystarczy kierować się prosto na bazę wroga i zniszczyć niebroniony skład od góry
8.Misja
-Elitarni naukowcy = [x,x,7,2]..
-To był ten atak arabów ? i koniec ? przecież nawet myszką nie trzeba było ruszać
9.Misja
-Posiłki jadą prosto w paszczę lwa i tak z trzy razy, dopóki Cayn powie że już więcej nie ma.. wow..
-Zamiast Scoota postawiłbym tam MacMillana i miałbym misję łeb w łeb z oryginału
10.Misja
-Again kopia kopii
-Zasadzka to pojedyncze postacie kierujące się do wieżyczek poza bazą, a ja w bazie sobie siedzę..
-Gdy Scoot jest przy składzie, cały czas zasadzka się aktywuje i kolejne postacie próbują się dostać do zajętych wieżyczek
-Rozwalam skład, niszczę wieżyczki, ciągle w bazie arabów buduję arabską wyrzutnię rakiet i rozwalam okopanych arabusów w zbrojowni = win
11.Misja
-Kolejna kopia
-Rozwalam dwa ruskie magazyny, nawet nie zbliżając się do arabów(którzy podobno mieli być słabi, ale wieżyczkę na wieżyczce to mają) i wygrywam
-Po wygranej puszcza się filmik z MacMillanem "mamy święta"
Oprócz tego :
-nigdzie nie ma szybkiego wznowienia wstawionego
-ten powell dobija, po kiego ch..ama go wstawiać do każdej misji na mapę a i tak jego kwestie odgrywać SayRadio... pewnie jest na absolutnie każdej mapie, ale nie chce mi się go specjalnie szukać
-poziomy postaci, pisane ręcznie pod każdą misję + nieznajomość Randów
Także jest wiele do poprawy, ja Nefarem nic o medalach nie piszę bo nigdzie nie straciłem ludzi, w przeciwieństwie do Ciebie hehe, chociaż w plikach tekstowych są Medale + i -, tyle że pewnie nie ma IF'a, który by tym sterował na koniec misji..
Skopiować bazy wroga, wstawić paru żołnierzy i kazać rozwalić skład raczej potrafią nawet ci, co myślą że nie potrafią..
Mod jest jaki jest, liczy się że jest, heh. Grunt że da się go przejść, a totalna rozwałka w niektórych misjach nie jest zła..
Last edited by Markok on Sat May 09, 2015 5:55 pm, edited 4 times in total.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Wgrałem małe poprawki do moda, z ostatnich recenzji, mod jest w wersji 1.01 do pobrania link w 1 stronie, reszta w następnych wersjach moda. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Image](http://ssf6.files.wordpress.com/2013/08/ow-player.png)
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01
A co poprawiłeś? Czy 7 misja już działa?
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01
Poprawki map. Misja już działa.Nefarem wrote:A co poprawiłeś? Czy 7 misja już działa?
Poprawki względem wzgledem finalnej wersji moda:
Code: Select all
- dodałem szybkie wznowienie
- brak niepotrzebnych postaci na mapie zaznaczoną aree w 2 misji
- poprawione kody ataku
- dodatkowe budynki w 4 misji
- kosmetyczne zmiany na mapie
- mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
- optymalizacja kodu SAIL
Last edited by Creative on Sun May 17, 2015 9:00 am, edited 1 time in total.
![Image](http://ssf6.files.wordpress.com/2013/08/ow-player.png)
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Zrób DLCCreative wrote:Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonejMarkok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywaMoże lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
![]()
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01
Co skasowałeś z moda?Creative wrote: - mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Ok, ale nie teraz.Terminat wrote:Zrób DLCCreative wrote:Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonejMarkok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywaMoże lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
![]()
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze
Nic, sam się zdziwiłem, że mniej zajmuje mod, bo jeszcze raz zapakowałem pakvievem.Nefarem wrote:Co skasowałeś z moda?Creative wrote: - mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
Edit:17-05-2015
W wersji 1.03.5 będą nowe ekrany ładowania,oraz 12 misje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit:25:05-2015
Wersja 1.1 będzie wersją ostatnią, ostatnie poprawki, tło ładowania itd.
![Image](http://ssf6.files.wordpress.com/2013/08/ow-player.png)