OW TCG - Dyskusja ogólna
- Backero
- Community Veteran
- Posts: 556
- Joined: Thu Oct 18, 2007 5:36 pm
- Location: Rzeszów/Rudnik nad Sanem/Chalupki
- Contact:
Re: [PL] OW TCG - Dyskusja ogólna
Nigdzie i nigdy nie pisałem, że nie będzie. A jedynie nie będzie, póki nie przebuduję ich mechaniki. A to kiedy to nastąpi nie jestem w stanie powiedzieć. Nie zamierzam już więcej nic obiecywać, więc jeżeli już karty się pojawią, to będzie to miało miejsce znienacka, a wtedy dam znać.
Re: OW TCG - Dyskusja ogólna
Całość jest nieźle zaprojektowana, ale moim zdaniem trochę za mało OW w tym OW TCG.
Mam tutaj na myśli to, że gdyby podmienić nazwy kart to równie dobrze mogłaby to być gra z warhammera czy nawet herosów (Z tego co widziałem sam wspomniałeś, że jest podobna do Inwazji i faktycznie jest).
Original War wyróżnia się na tle innych RTSów między innymi tym, że każdy żołnierz jest unikalny i nigdy nie wraca po śmierci, dlatego trochę brakuje mi tutaj kart postaci (Burłaka, Joan, czy MacMillana), którzy różniliby się swoimi umiejętnościami walki/naukowymi/mechaniki/inżynierii. Technologie mógłby natomiast wymagać przydzielenia odpowiedniej liczby postaci do laboratorium w celu ich opracowania, tymczasem zostały sprowadzone do roli "zaklęć".
Oczywiście zdaje sobie sprawę ile czasu musiałeś poświęcić aby wymyśleć te wszystkie zasady/ karty a potem je opisać, więc jakakolwiek zmiana zasad/mechaniki gry mijałaby się z celem, ale cóż taka jest moja opinia.
Ga jest dobrze zaprojektowana ale brakuje jej tożsamości.
Mam tutaj na myśli to, że gdyby podmienić nazwy kart to równie dobrze mogłaby to być gra z warhammera czy nawet herosów (Z tego co widziałem sam wspomniałeś, że jest podobna do Inwazji i faktycznie jest).
Original War wyróżnia się na tle innych RTSów między innymi tym, że każdy żołnierz jest unikalny i nigdy nie wraca po śmierci, dlatego trochę brakuje mi tutaj kart postaci (Burłaka, Joan, czy MacMillana), którzy różniliby się swoimi umiejętnościami walki/naukowymi/mechaniki/inżynierii. Technologie mógłby natomiast wymagać przydzielenia odpowiedniej liczby postaci do laboratorium w celu ich opracowania, tymczasem zostały sprowadzone do roli "zaklęć".
Oczywiście zdaje sobie sprawę ile czasu musiałeś poświęcić aby wymyśleć te wszystkie zasady/ karty a potem je opisać, więc jakakolwiek zmiana zasad/mechaniki gry mijałaby się z celem, ale cóż taka jest moja opinia.
Ga jest dobrze zaprojektowana ale brakuje jej tożsamości.