Jest to program, który znacznie ułatwi życie ludziom, którzy tworzą mody. Za pomocą jednego programu będą w stanie stworzyć/zmienić około 350 plików tekstowych w grze, takich jak np.: start.txt, pliki językowe czy pliki odpowiedzialne za poszczególne misje. Mam wiele pomysłów jak poszerzyć działanie programu, ale najpierw skupmy się na głównym celu: obsłudze 338 najważniejszych i najczęściej wykorzystywanych plików.
OWMS jest w bardzo wczesnym stadium. Poniżej jest lista co już jest zrobione, a co jest w kolejce do zaimplementowania:
Udoskonalanie działania:
start.txt
Ukończone:
Spoiler:
Spoiler:
Zamierzam pisać o najważniejszych postępach w pracy. Również będę potrzebował testerów w późniejszych etapach pracy nad programem. Postanowiłem, że OWMS będzie idiotoodporne: nie można wpisać niczego, co gra nie będzie w stanie obsłużyć, co przełoży się na mniejsze pole do szukania błędów w modach. To jest kolejny z powodów dlaczego będę potrzebował pomocy społeczności: musimy się dowiedzieć co może zawierać każdy plik tekstowy dostępny w grze. O tym więcej w innym tematach (na każdy plik będzie poświęcony oddzielny temat.
Zachęcam wszystkich do wyrażenia swoich myśli, pomysłów czy konstruktywnej krytyki o OWMS. Zawsze jest to szansa, żeby pozytywnie wpłynąć na rozwój OW. Pamiętajcie: łatwiejszy i szybszy proces tworzenia modów przekłada się na więcej modów.