Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: Sand of Siberia

Post by MrMentor »

JakMaszPisacBezPrzecinkowIKropekToNiePiszWogole
krys123
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Thu Jan 19, 2012 2:51 pm

Re: Sand of Siberia

Post by krys123 »

Czego się czepiasz jak będę chciał przecinki stawiać to w stawie
User avatar
MrMentor
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 80
Joined: Thu Aug 28, 2014 1:13 pm
Location: Poland

Re: Sand of Siberia

Post by MrMentor »

@krys123 Ciężko się czyta twoje posty. Można popełniać małe błędy, każdemu się zdarza, ale pisać jakby się z polskim miało do czynienia tylko z przymusu jest po prostu smutne.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Polska
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

On wcześniej pisał o tłumaczeniu SoSa na niemiecki, może to nie Polak?
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
krys123
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Thu Jan 19, 2012 2:51 pm

Re: Sand of Siberia

Post by krys123 »

Ja jestem Polakiem tylko teraz po prostu nie pisze tych przeciwników wiem że wyjde na głupka no zapomniał się. I mieszkam już za granicą prawie 2 lata więc troszeczke zapomniał em czasami jak mówię język mi się plącze
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Pierwsza próba "wstawienia" nowego modelu fortu do SoSa
Spoiler:
Image
Pracuje nad odpowiednim cieniem.


EDIT:
Próba druga z cieniem:
Spoiler:
Image
Proszę o opinie.
Last edited by Gelwe on Mon Oct 26, 2015 4:29 pm, edited 2 times in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Polska
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Brzydkie jak noc. Ale sam fakt, że ci się udało wrzucić model do OW - szacun! :)

btw: Dlaczego jest w takiej niebieskiej poświacie?
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Szymiew wrote: btw: Dlaczego jest w takiej niebieskiej poświacie?
Nie mam pojęcia, gra koloruje model po swojemu mimo dobrania nowej palety.
Albo po prostu źle ją dobieram.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4169
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Well, dobrze że udało się to ustrojstwo wrzucić. Nie ma co się rzucać jeśli chodzi o wygląd bo to na razie próby dodania jakiegokolwiek budynku do gry.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

MarkedOne wrote:Zgodzę się z Szymiewem, paskudne w cho**rę, ale wielkie brawa za wrzucenie tego do ow. :D
Model sam robiłeś czy z internetów?
Wrzucenie nie było takie trudne. Mówicie że jest do dupy, ale co dokładnie w tym modelu nie pasuje (wiem że kolorystycznie i stylistycznie nie pasuje do OW oraz cień nie jest taki jak byc powinien).
Co do modelu jest to gotowy model, który zedytowałem.
Na ten moment należy zastanowić się jak prawidłowo dodawać poszczególne obiekty do gry w taki sposób aby GM_editor tego drastycznie nie zmieniał.
Last edited by Gelwe on Mon Oct 26, 2015 5:04 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 214
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Terminat »

Ten model bardzo przypomina mi modele z Fallouta lub Baldur's gate. Wzorowałeś się na nich? Ewentualnie seria Commandos. :D
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Terminat wrote:Ten model bardzo przypomina mi modele z Fallouta lub Baldur's gate. Wzorowałeś się na nich? Ewentualnie seria Commandos. :D
Fajnie by było zobaczyć coś takiego w OW, jednak w porównaniu do budynków innych nacji nie będzie to pasowało.
Tak, ponieważ ten styl jest prostszy do narysowania.

Zastanawiam się nad nałożeniem odpowiedniego renderu na obiekt dzięki czemu przypominał by on stylistykę oryginalnych budynków OW.

EDIT: Odkryłem że niebieska poświata jest spowodowana ustawieniami kolorów na mapie w 1 misji SoSa, na innych mapach model posiada normalne kolory :D
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 462
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Sand of Siberia

Post by Szulce »

Znając dzisiejsze czasy i możliwości, jakie dają programy graficzne, nawet te cegiełki nie muszą być problemem, gdyż myślę, że łatwo można by je czymś zastąpić.
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Polska
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Mógłbyś zrobić wideoporadnik, jak cały ten proces się odbywa. Czy np. dałoby się zrobić coś w Blenderze i jak to potem wrzucić do OW. ;) Zrobienie czegoś w stylu OW to nie byłby problem, jakbyśmy się przyłożyli.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Szymiew wrote:Mógłbyś zrobić wideoporadnik, jak cały ten proces się odbywa. Czy np. dałoby się zrobić coś w Blenderze i jak to potem wrzucić do OW. ;) Zrobienie czegoś w stylu OW to nie byłby problem, jakbyśmy się przyłożyli.
Nie ma w tym dużej filozofii. Wystarczy zrobić model, odpowiednio ustawić kamerę, następnie przeskalować dany obraz aby nadawał się do GM_editora.
Szymiew wrote:jakbyśmy się przyłożyli
Czekam ;)
Last edited by Gelwe on Mon Oct 26, 2015 8:26 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply