Cox And Moszna Adventures

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Nefarem »

Szymiew wrote:
Nie ma problemu założę drugi internet
Amerykanom się to nie spodoba ;)
Może z Koreańskiego korzystaj. Tam nawet google nie ma xD
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 462
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Szulce »

Creative wrote:Mod jest mój. Ale przebieg akcji jest 15darkmaster oraz dialogi i jego historia więc nie do mnie to.
Zaraz, zaraz, to nie miałeś żadnej ingerencji w fabułę moda? W takim razie co tam jest Twojego? Kody napisane przez innych, fabuła napisana przez innych, nazwa moda wybrana przez innych, mapy z kampanii.. Pewnie, jak ludziom fabuła się nie podoba, to najlepiej zrzucić to na kogoś innego, bo przecież nie ma się tyle rozumu, żeby to wcześniej przeczytać i zgłosić poprawki. Na miejscu Darkmaster' a, to za takie załatwianie sprawy bym podziękował za "współpracę" i dał sobie spokój z tym czymś. :amsick:
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Creative »

Szulce wrote:
Creative wrote:Mod jest mój. Ale przebieg akcji jest 15darkmaster oraz dialogi i jego historia więc nie do mnie to.
Zaraz, zaraz, to nie miałeś żadnej ingerencji w fabułę moda? W takim razie co tam jest Twojego? Kody napisane przez innych, fabuła napisana przez innych, nazwa moda wybrana przez innych, mapy z kampanii.. Pewnie, jak ludziom fabuła się nie podoba, to najlepiej zrzucić to na kogoś innego, bo przecież nie ma się tyle rozumu, żeby to wcześniej przeczytać i zgłosić poprawki. Na miejscu Darkmaster' a, to za takie załatwianie sprawy bym podziękował za "współpracę" i dał sobie spokój z tym czymś. :amsick:
Gdzie napisałem że nie miałem żadnej ingerencji? Ja zrobiłem 10 misję i kontynuację będę kontynuował ja. Moje są kody i przerabiane mapki. Co do fabuły to jest wyraźnie napisane że to pisał darkmaster. A ja na twoim miejscu bym dał sobie spokój z trolowaniem mnie bo to nic nie da. Sam byś zrobił moda a nie narzekasz na forach :|
Wszystkie misje robiłem ja a dark pisał dialogi tylko.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Xander »

Creative wrote:Ja zrobiłem 10 misję i kontynuację będę kontynuował ja.
Creative wrote: Moje są kody i przerabiane mapki
Creative wrote: Wszystkie misje robiłem ja

HAHAHAHAHAHHAAHHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
HHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
HHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHHA, O KUR*A! Creative pobije siebie, zawsze XDDD cokolwiek zrobi, on potem pobije samego siebie, mistrz normalnie!

Creative w kapsułce:
Spoiler:
Image
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Creative »

Xander wrote:
Creative wrote:Ja zrobiłem 10 misję i kontynuację będę kontynuował ja.
Creative wrote: Moje są kody i przerabiane mapki
Creative wrote: Wszystkie misje robiłem ja

HAHAHAHAHAHHAAHHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
HHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
HHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHHA, O KUR*A! Creative pobije siebie, zawsze XDDD cokolwiek zrobi, on potem pobije samego siebie, mistrz normalnie!

Creative w kapsułce:
Spoiler:
Image
Powiem ci tak:
Ja zrobiłem 9 misji a darkmaster tylko jedną misje, a on tylko napisał mi dialogi.

Przypominam że jeśli ktoś chce testować moda, proszę napisać na pw.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Creative »

Bartek Sz. wrote:Zacytuję klasyka, jak blackmen widzi tworzenie moda przez siebie:
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Czyli, dajecie mu gotowce, od sobie je wkleja, uznaje to wklejanie za napisane przez siebie, voila - mamy mod podpisany jako Creative. Ch*j, że wszystko wyciąga od Was, jak mu się żywnie podoba. Każdy mu tylko daje gotowce. Karmicie wiecznie tego trolla, a potem płacz, że tworzy mody. Jakby tak miał przysiąść do tego sam, to by już dawno zdechł. A to, o co nie pyta na forum, pyta ludzi na Steamie, z tego co mi wiadomo... Lepiej sobie blackmenie kiśnij dalej, a nie bierzesz się za coś, co do dnia dzisiejszego nie umiesz. Aha, nie chce mi się prywatnie odpowiadać na Twoje PW:
Creative wrote:Tytuł: Cox and Moszna Adventures - Beta testy
Bartek Sz. wrote:Nefarem, ale po co mu Google? On nawet z tego nie korzysta. Pisze tylko na forum, że mamy mu dać gotowy kod. Nawet nie umie użyć wyszukiwarki na forum, by znaleźć sobie już te gotowce :D
chcesz na beta testy?
Tak?
Sklejek? Roflt jeśli dla ciebie jest ważniejsze co jest w sailu niż gra to pozdro.
Ja tylko potrzebowałem pomocy przy kodach.

Jak znajdziesz ten kod na forum podany przez inną osobę to przyznam ci rację jeśli nie to jesteś id**tą.

To dam ci przykładowy kawałek kodu z misji i powiedz mi czy ten kod skopiowałem z forum:
Spoiler:
starting
begin
resetfog;
comenterunit([in1],NSwit);
comenterunit(cz,b);
comenterunit(cz1,b1);
comenterunit([cz2,cz3,cz7],z);
comenterunit([cz4,cz5],z1);
comenterunit([lek,lek1],arlab);
comenterunit(lek2,arlab1);
Ingameon;
centeronunits(Ken);
Say(Ken,'Ken1');
Dialogueoff;
wait(0$4);
comagressivemove([SK],138,37);
Say(SK,'Kuman1');
Say(Ken,'Ken2');
Say(SK,'Kuman2');
comagressivemove([SK],134,40);
wait(0$3);
comagressivemove([SK],10,6);
comagressivemove([sol1],10,6);
comagressivemove([sol2],10,6);
comagressivemove([sol3],10,6);
comagressivemove([sol4],10,6);
wait(0$3);
comagressivemove([D],124,42);
comagressivemove([MO],124,42);
centeronunits(D);
Say(D,'Demi1');
centeronunits(D);
Say(MO,'Mona1');
centeronunits(D);
Say(D,'Demi2');
centeronunits(D);
Say(MO,'Mona2');
centeronunits(D);
Say(D,'Demi3');
centeronunits(D);
wait(0$3);
centeronunits(D);
end;
Image
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Anarchy »

Nie, zdecydowanie nie skopiowałeś. Nie sądzę, żeby którykolwiek z użytkowników forum był w stanie stworzyć tak prymitywny kod.
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Xander »

Co dominuje w kodzie Creative?
Spoiler:
starting
begin
ComEnterUnit(Blackmen, internet);
resetfog;
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Creative »

Bez spamu proszę, rozmawiajmy tutaj o moim modzie.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Creative »

Bartek Sz. wrote:No przecież rozmawiamy. Wszystkie posty dotyczą Twojego moda. Chyba każdy się tutaj ze mną zgodzi... Jeśli ja jestem id**tą, to wolę już nie wiedzieć kim jesteś Ty koleżko. Właściwie, napisałbym, jeśli mamy się bawić w grę słowną, ale po prostu mój szacunek do samego siebie i kultura osobista tego nie pozwala ;)
Zamiast zachowywać się jak człowiek zachowujesz się jak zwierzę :|
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Xander »

Cretive 21 lat, a kurde z wykształcenia i zachowania widać, że gimnazjum nie zdał xDD
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2526
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Antitheus »

Dobra, ograniczyć heheszki i flejm w tym temacie, bo zaczniemy w końcu za to nagradzać (nawet posty wstecz). Każdy post ma odnosić się stricte do moda i kwestii nieodzownie z nim związanych. Jeżeli chcecie porozmawiać o umiejętnościach modderskich Blackmena - załóżcie topic w General Discussion.
User avatar
Zireael
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Thu Dec 10, 2015 5:05 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Beta testy

Post by Zireael »

Nawet rycerz z Cintry tak nie straszny jak Blackmena modzik własny.
W każdym momencie, w każdej chwili, w każdym zdarzeniu kryją się przeszłość, przyszłość i teraźniejszość. W każdej chwili kryje się wieczność. Każde odejście jest zarazem powrotem, każde pożegnanie powitaniem, każdy powrót rozstaniem. Wszystko jest jednocześnie początkiem i końcem.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1242
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Creative »

Pięć beta testerów dostali CAMA Betę, beta testy skończą się wtedy gdy wszyscy zgłoszą błędy w modzie.
Image
User avatar
Beholder
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 15
Joined: Wed Dec 02, 2015 6:44 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Beholder »

Z calym szacunkiem ale...
Spoiler:
Jest to najbardziej poje**ny mod jaki przyszlo mi testowac a autor tego mod powinien wsadzic go sobie w dupe. ... tyle w temacie. Zaluje ze zapisalem sie na te beta testy
Image Omnomn nom nom
Image
Post Reply