Dialogi...

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Dialogi...

Post by Don Hard »

Witam ponownie.
Po tym jak rozwiązałem problemy z edytorem zacząłem trochę skubać przy kodzie i oczywiście moje dialogi nie działają, a moje nazwy misji też nie działają(po prostu są takie jak z oryginału). :roll:
Wiem, że było już sto takich tematów, ale chciałbym, aby ktoś mi na chłopski rozum to wytłumaczył. :roll:

Kod misji '01':
Spoiler:
EXPORT unit,nau1,nau2,dowodca; \\ blackmen i apeman1 stworzeni w edytorze

STARTING
begin

resetfog;
uc_side := 4;
hc_class := 1;
unit := CreateHuman;
PlaceHumanInUnit(unit,B1);


uc_side := 4;
hc_class := 4;
hc_skills := [0,1,0,3];
nau1 := CreateHuman;
PlaceUnitArea(nau1,AreaNau1,false);

uc_side := 4;
hc_class := 4;
hc_skills := [0,0,1,2];
nau2 := CreateHuman;
PlaceHumanInUnit(nau2,lab1);

hc_name := ('Brett Davidson');
hc_class := 1;
uc_side := 4;
hc_skills := [7,4,5,2];
dowodca := CreateHuman;
PlaceUnitArea(dowodca,AreaDowodca,false);

ComTurnUnit(nau1,dowodca);
ComTurnUnit(dowodca,nau1);
CenterOnUnits(dowodca);

InGameOn;
DialogueOn;
Say(nau1,'N1-1');
Say(dowodca,'D1-1');
Say(nau1,'N1-2');
CenterOnUnits(apeman1);
Wait(0$2);
CenterOnUnits(dowodca);
Say(dowodca,'D1-2');
Say(nau1,'N1-3');
Say(dowodca,'D1-3');
Say(nau1,'N1-4');
Say(nau1,'N1-5');
Say(apeman1,'A1-1');
DialogueOff;
InGameOff;
ChangeMissionObjectives('CEL1');
SaveForQuickRestart;
end;

every 0$1 trigger IsInArea(blackmen,AreaBaza) do
begin
ChangeMissionObjectives('CEL1W');
DialogueOn;
Say(blackmen,'B1-1');
Say(dowodca,'D1-4');
Say(nau1,'N1-6');
DialogueOff;
ChangeMissionObjectives('CEL2');
SetAreaMapShow(AreaEON,true);
end;

every 0$1 trigger IsInArea(blackmen,AreaEON) and IsInArea(apeman1,AreaEON) do
begin
SetAreaMapShow(AreaEON,false);
DialogueOn;
SayRadio(nau1,'N1-7');
DialogueOff;
ChangeMap('1','%_cont');
end;
Plik Txt01.wri (Pliki skopiowane z Sniper Mod)
Spoiler:
$ N1-1
- Sir! Pracę nad bazą uważam za zakończone!
$ D1-1
- A gdzie nasze cele badawcze?
$ N1-2
- Za panem. Ten jest dość spokojny.
$ D1-2
- A gdzie jest druga małpa?
$ N1-3
- Ten dzikus?! Narobił bałaganu w laboratorium i uciekł!
$ D1-3
- Dobrze. Powiedz "jemu" aby go przyprowadził.
$ N1-4
- Tak jest, sir!
$ N1-5
- Ty przyprowadzić drugą małpa.
$ A1-1
- U-u-a-a!

$ B1-1
- U-u-a-a-u-u-a!
$ D1-4
- Każ im teraz pójść do EoN'a.
$ N1-6
- Wy pójść do EoN. Już.

$ N1-7
- Teraz wejść.

^ MAIN

*medal1
+ Małpy żyją.
-
*

* medal2
+ Małpy żyją.
-
*

* medal3
+ Małpy żyją.
-

# CEL1
Add Main baza
- Przyprowadź Blackmen'a do bazy.
#

# CEL1W
Out baza
#

# CEL2
Add Main eon
- Podejdź małpoludami do EoN'a.
#

# CEL3
Add Main wyjscie
- Wspólnie ucieknijcie z terenu. \\ cel misji _cont
#

| małpydead
- Jedna z małp nie żyje!
mission.dat
Spoiler:
CAMPAIGN "American campaign"
MISSION 0
NAME "Kampania Bestii"
NEXT 1
MISSION 1
MAP 01
NAME "Eksperyment"
SUBCAMP 1
PREV 0
END_OF_CAMPAIGN
Myślę, że kod i pliki zrobiłem dobrze, ale jak coś skopałem to cóż, przeoczenie. :D
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

Post by Serpent »

Na 99% nie ustawiłeś numeru misji i kampanii w map preferences :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Dialogi...

Post by Don Hard »

Serpent wrote:Na 99% nie ustawiłeś numeru misji i kampanii w map preferences :D
Mam ustawione tak opcje. :) w 01_cont tak samo.

Dodatkowo zauważyłem, że jeśli któraś małpa zginie pojawi się napis:

"@ Surprise Party! Przegrałeś!"

:shock:

Kod na przegrane mam taki:
Spoiler:
every 0$1 trigger IsDead(blackmen) do
begin
YouLost('małpydead');
end;

every 0$1 trigger IsDead(apeman) do
begin
YouLost('małpydead');
end;
Attachments
Map Preferences.png
Map Preferences.png (16.06 KiB) Viewed 2228 times
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

Post by Serpent »

Zła nazwa folderu kampanii albo zła ścieżka.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Dialogi...

Post by Don Hard »

Serpent wrote:Zła nazwa folderu kampanii albo zła ścieżka.
Ehh, już nie wiem. Nazwę sprawdziłem, pliki wszędzie powsadzałem i... dalej nic.
Może ktoś by spojrzał co zrobiłem nie tak? :x
Attachments
Mod.rar
(217.76 KiB) Downloaded 85 times
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

Post by Serpent »

Masz folder nazwany _AM, powinno być __AM lub __am.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Dialogi...

Post by Don Hard »

Serpent wrote:Masz folder nazwany _AM, powinno być __AM lub __am.
Dalej nic. :evil:
Albo mam coś skopane z grą. :evil:
Serpent, sprawdzałeś czy u ciebie działają dialogi? :roll:
User avatar
SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: Dialogi...

Post by SW94 »

Spróbuj przetestować w grze, a nie w edytorze.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Dialogi...

Post by Don Hard »

SW94 wrote:Spróbuj przetestować w grze, a nie w edytorze.
Nie ma dalej dialogów co gorsza, włącza się intro. :evil:
Wiedziałem, że modowanie nie będzie łatwe, ale żeby te dialogi tak skopać? :evil:
User avatar
Gravitr
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 238
Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
Location: CZ Prague
Contact:

Re: Dialogi...

Post by Gravitr »

Rename your _AM (or __AM) folder to just AM.
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download

[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download

[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Dialogi...

Post by Don Hard »

Gravitr wrote:Rename your _AM (or __AM) folder to just AM.
That little trick helped me, thank you, genius. :D
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Dialogi...

Post by Serpent »

Fakt, posrały mi się nazwy z folderu Missions ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply