Revenge and Crusade

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Czego najbardziej oczekujesz w tym modzie ?

Nieliniowej rozgrywki
11
29%
Dobrej fabuły
11
29%
Możliwości dyplomatycznych
4
11%
Ładnych map
2
5%
Wysokiego poziomu trudności
0
No votes
Rozbudowanych misji
10
26%
 
Total votes: 38

User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Revenge and Crusade

Post by Jeanks »

Przede wszystkim witam użytkowników forum po bardzo długiej przerwie. Chciałbym wam przedstawić mojego moda którego porzuciłem niemal równo 2 lata temu i teraz do niego wróciłem by zakończyć to co zacząłem.

Revenge and Crusade - To modyfikacja która pozwoli nam się wcielić w grupkę ludzi zesłanych na odległą misję jak się okazuję po pewną śmierć. Major Hodgetts pozbywa się najbardziej wpływowych ludzi i zsyła ich na bezsensowne misję pod zasieki wrogów by w ten sposób mieć łatwiejszą drogę do zyskania władzy w armii. Porucznik David Fisher jest jednym z takich ludzi z racji umiejętności dowodzenia oraz swojego dobrego nastawienia do ludzi zyskuje przychylność oraz przyjaźń wielu osobistości. Tereny na które wysyła ów ludzi Hodgetts jeszcze w trakcie pierwszej wojny uważane były za nie zamieszkane. Dziś wiadomo, że główną siłą tych sektorów są wojska Legionu jednak to nie ten sam Legion znany z poprzedniej wojny. Hodgetts opłaca wojska Legionu kosztownym w tamtym miejscu syberytem (którego jest tutaj na lekarstwo) po to by za ich pomocą zabili wszystkich jego wrogów i tych którzy mogli by mu się przeciwstawić w objęciu władzy. W ten sposób wszelkie podjerzenia nie padły by na niego. Naszym celem jest więc przetrwać, wybudować nowe bazy by kolejni "zesłani" mogli do nas trafić oraz zemścić się na Hodgettsie.

CECHY MODA:
- Nieliniowa rozgrywka dająca możliwość podejmowania decyzji mających wpływ na dalsze misje,
- Brak misji sztucznie napychających ich ilość w modzie typu znajdź dwóch ludzi i ucieknij w róg mapy,
- Trzy w pełni napisane poziomy trudności o dużej różnorodności,
- Mnóstwo losowych ataków AI (więcej w spoilerze),
- Obrona bazy przez AI (naprawa budynków, sterowanie pojazdami),
- Dyplomacja,
- Misję oraz zadania w nich są zróżnicowane za każdym razem gra poprowadzona
jest inaczej,
- Niektórzy z naszych postaci (nie główne) mogą zginąć ale są wówczas zastąpieni słabszymi w kolejnych misjach,
- I wiele innych (spoiler),

WAŻNIEJSZE POSTACIE:
Spoiler:
Steve Hodgetts - Major armii amerykańskiej. Główny czarny charakter w modyfikacji stojący za zamachem na
najważniejsze osoby w armii w tym główno dowodzącego Generała Wildera.
Podczas wojny na froncie przeciwko
rosjanom nieumyślnie wysyła poza linię frontu w większości na samobójcze misji najważniejsze osoby w armii
w tym Porucznika Davida Fishera który miał spore poparcie u Wildera przez co miał sporo poddanych mu ludzi.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Dyktatura, Bezkompromisowość

David Fisher - Jeden z głównych oficerów armii USA dowodzący mniej znaczącymi bazami. Z uwagi na umiejętność
zarządzania zespołem zyskał wielu przyjaciół w armii. Znany z podejmowania trudnych ale słusznych decyzji
które niejednokrotnie zaważyły na przebiegu nie jednej misji.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Dowodzenie, Waleczność

Irina Smother - Główno dowodząca armii Legionu na południu kontynentu. Podczas poprzedniej wojny część wojsk Legionu uciekła od wojny by spokojnie kontynuować badania nad syberytem. Irina była wówczas malutkim dzieckiem. Juz jako nastolatka wykazywała skłonności przywódcze i objęła dowodzenie nad Legionem który urósł w siłę. Pokaz swojej charyzmy pokazała m.in w rozmowach z Fisherem.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Odwaga, Charyzma

Rose Stevens - Najlepszy mechanik w spódnicy w całej armii USA. Ponieważ Rose służyła w tym samym sektorze co Fisher bardzo szybko sie zaprzyjaźnili. Nic więc dziwnego, że w raz z Fisherem również ona została zesłana po pewną śmierć.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Mechanika pojazdów, Ostrożność

Gilbert Brown - Kolejny świetny mechanik który towarzyszy Fisherowi z tych samych powodów co Rose. Instalacja
różnego rodzaju uzbrojenia w pojazdach to nic trudnego dla niego. Wdraża mnóstwo pomysłów Paxtona oraz swoich przełożonych czerpiąc z tego olbrzymią radość.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Mechanika pojazdów, Opanowanie

Alex Howard - Facet którego można by podpiąc pod Skyneta i niebyło by różnicy. Wszelkie radary czy mapy satelitarne
to wszystko to co nie jest mu obce. Potrafi wyśledzić każdego i wszędzie i na bieżąco monitorować poczynania różnych
ludzi. Fisher bardzo często korzysta z jego pomocy dzięki czemu ułatwia mu to sprawę w różnych zadaniach. Można z uwagi na jego przydatność nazwać go prawą ręką Fishera mimo iż zwykle ma inne zajęcia do roboty niż wykonywanie bezpośrednich jego poleceń.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Nawigator, Łączność

Peter Paxton - Nikt nie wie o syberycie tyle co on ... oczywiście w miejscu w którym się znajdujemy. Jest bardzo
opanowanym człowiekiem zawsze spokojnie wypowiadając się na różne tematy choć nie mówi zbyt wiele. Daję często pomysły odnośnie tego co jest możliwe w danej chwili do wykonania. Wpada na pomysł zastosowania nowych rodzajów uzbrojenia.

CECHY/UMIEJĘTNOŚCI: Technik Naukowy, Opanowanie
SKRYPTY W MODZIE (UWAGA SPOILER !!!) - Wchodząc możesz popsuć sobie rozgrywkę, ZIELONY - skrypt ukończony
Spoiler:
- Randomowe ataki składające się z różnych pojazdów i różnej ich ilości. Ponadto
ataki mogą nastąpić z różnych stron oraz z różnych nacji.
- W jednej z misji możemy naruszyć jedną z baz ale nie musimy ma to jednak wpływ
na to co wydarzy się w kolejnych misjach,
- Wchodząc w pakt dyplomatyczny w jednej z misji mamy możliwość opóźnienia oraz
osłabienia ataku wroga,
- Część naszych ludzi gdy zginie zostanie zastąpiona słabszymi do końca kampanii,
- W jednej z misji można całkowicie olać wątek ratowania ludzi na rzecz szybszego zakończenia misji (bezpośredni atak na główną bazę wroga),
- Możliwość zatrudnienia najemników jednak trzeba tą opcję odblokować,
- Ilość ocalałych ludzi w jednej z misji ma wpływ na to jakim oddziałem będziemy dowodzić w ostatnich misjach w modzie i może decydować o powodzeniu,
- W jednej z misji przed zbadaniem technologii syberytowej będzie nam wybuchać
kopalnia syberytu z uwagi na brak doświadczenia zaplecza,
- W jednej z misji mnóstwo czynników zależeć będzie od tego czy nowo przybyli odnajdą naszą bazę czy wpadną w sidła wroga. Cały kod jest generowany losowo a my możemy
jedną z wartości podnieść rozbudowując nasze bazy i powiększając zajmowany obszar mapy,

- Wszystkie nasze poczynania zostaną zweryfikowane w przed ostatniej misji która
zadecyduję o tym z jakimi siłami i sprzymierzeńcami staniemy do ostatecznej bitwy,
- Ostatnia misja jest najbardziej nieliniową misją ze wszystkich z uwagi na mnóstwo czynników które decydować będą o jej przebiegu,

STRONA MODA (Filmy, ssy): http://www.moddb.com/mods/revenge-and-crusade

SCREENY DLA LENIWYCH:
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Pracę nad modem obecnie przebiegają dobrze prawie codziennie coś robię więc jest szansa na pozytywne zakończenie. Pracę nad modem można śledzić na stronie powyżej klikając opcję "Track this mod" będziecie na bieżąco z aktualizacjami. Post ten będzie często aktualizowany. Zapraszam do dyskusji.

UWAGA: Pilnie poszukuję testera posiadającego komunikator głosowy ts3 lub skype najlepiej ts3. Przydałoby się też profesjonalne tłumaczenie na język angielski
Last edited by Jeanks on Sun Mar 12, 2017 2:05 pm, edited 6 times in total.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Revenge and Crusade

Post by Markok »

Witaj mój mentorze dzięki któremu narodziła się pokraka (na szczęście nie dla wszystkich.. chyba) - pięciomisjowy mod Na Tropie Macmillana. Gdzie byłeś jak Cię nie było, handel tak dobrze szedł nawet w zimie ? Jako Twój wielki dłużnik (tutki) czuję się zobowiązany pomóc przy tworzeniu moda. Co do niego samego, ma bardzo interesujący feature list, więc i szansę na dołączenie do kanonu legendarnych modów OW - tj. wszystkie dzieła Creativa (już ich nie potrafię zliczyć, ale wiem że im nowsze tym miodniejsze), no i SoSa, niestety nie oferuje on tak obszernej zawartości jak w.w. "kolekcja klasyki", ale za to ma te parę linijek kodu więcej.. w jednej misji.. od całej "kolekcji klasyki".. Wracając do RaC'y, właśnie do nazwy, tak jak Revenge pasuje idealnie sądząc po zarysie fabuły, tak Crusade nieco mniej, rozumiem że chodzi o wojnę z Legionem, ale czy będzie w niej aż tak widoczny wątek religijny, by opierać na tym nazwę moda ? Dzięki że wróciłeś, nie mogę się doczekać tutków o tworzeniu tych zaawansowanych algorytmów użytych w RaC'y! :)
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Revenge and Crusade

Post by Jeanks »

No witam Ciebie zdaje się też długo nie było. Oczywiście jest szansa na tutki z niektórych skryptów o ile publika będzie ich chciała i o ile wcześniej nikt nic podobnego nie zrobił. Co do liczby misji będzie ich na pewno więcej planuje około 7-10 misji obecnie prawie szósta jest już gotowa. Co do słowa "Crusade" chodzi tutaj nie tyle o wątek religijny co o grę słów. Zaczynamy bowiem moda daleko od linii frontu i przemierzamy kolejne mapy stąd słowo "Krucjata - wyprawa wojenna" różnica taka że nie prowadzi tej Krucjaty chrześcijaństwo ;].

Co do mojej nieobecności cóż handel od końca marca do końca grudnia idzie dobrze ale oprócz tego doszła przeprowadzka, remonty czy zakup dwóch-trzech aut także pomoc przy remoncie u siostry czy rodziców i inne problemy związane z działalnością czy sklepem który miałem. Chęci powrotu były od roku ale brakło czasu a nie sztuka wrócić i przerwać po tygodniu heh.


Co do Twojej pomocy jeżeli jesteś chętny zapraszam do kontaktu GG 3521054
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Revenge and Crusade

Post by Serpent »

Wszystko fajnie, szkoda że to tylko zapowiedzi. Dobrze byłoby to poprzeć jakimś demkiem czy trailerem bo samo napisanie postu niczym się nie wyróżnia spośród dziesiątków innych zapowiedzi.

Oczywiście trzymam kciuki ale znając realia nie zdziwię się jak projekt odejdzie w zapomnienie po miesiącu.

@Markok
Czuje się zaszczycony tym że wymieniasz mojego moda z takimi legendami jakie są mody blackmenka.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Mart
Soldier level 6
Soldier level 6
Peru
Posts: 445
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:52 pm

Re: Revenge and Crusade

Post by Mart »

Dobrze, że się zapowiada. Porządnie się zapowiada, oby się na zapowiedzi nie skończyło. Choć premiery w tym roku się nie spodziewam :D
Apocalyptic War Episode One Wydany: link

Epizod drugi zostanie wydany kiedy będzie gotowy :)
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Revenge and Crusade

Post by Jeanks »

Serpent wrote:Wszystko fajnie, szkoda że to tylko zapowiedzi. Dobrze byłoby to poprzeć jakimś demkiem czy trailerem bo samo napisanie postu niczym się nie wyróżnia spośród dziesiątków innych zapowiedzi.

....

Myślałem że dośc dobrze widać i wyraźnie link do oficjalnej strony na MODDB.COM ? Pewnie połowy tematu nie przeczytałeś szkoda. Jasno napisałem że znajdują się tam filmiki i screeny z moda. Pozdrawiam.

PODSYŁAM RAZ JESZCZE
: http://www.moddb.com/mods/revenge-and-crusade
Pogrubiłem także link w pierwszym poście i mam nadzieje, że już teraz jest widoczne.

EDIT:// Dla najbardziej leniwych i nieczytających dodałem spoiler ze screenami z moda w pierwszym poście więcej na MODDB.COM
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Revenge and Crusade

Post by Serpent »

Jeanks wrote: filmiki i screeny
Tak, jest tam kilka skrinów i jakieś dwa filmiki. Jednak ciężko cokolwiek z nich wywnioskować. Pominę te skriny edytora z sailem.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Revenge and Crusade

Post by Jeanks »

Filmiki są trzy poza tym za dużo nie warto spoilerować i pokazywać wszystkie mapy i demka z nich bo nie o to chodzi. Screeny są wrzucane tam na bieżąco co 2-3 dni a Ty napisałeś w taki sposób jakby nic nie było tylko tekst na forum cytując "Wszystko fajnie, szkoda że to tylko zapowiedzi" oj oj nie ładnie xD bo to nie są tylko zapowiedzi a postęp prac można ciągle śledzić na MODDB więc nie są to puste słowa a pokazywać wszystko jest bezsensu nikt tak nie robi. Starczy to co jest demka z misji to zły pomysł. Pozdrawiam
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Revenge and Crusade

Post by Creative »

A będzie na steamie?
Image
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Revenge and Crusade

Post by Anarchy »

@Blackmen: ty byś się lepiej wziął za swój nowy mod, a nie grał w czyjeś...
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Revenge and Crusade

Post by kolega48 »

Czy jest przewidziana jakaś konkretna data wydania moda?
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: Revenge and Crusade

Post by Anarchy »

Tak, 1 kwietnia 20017 roku. Oczywiście, data wydania może się wydłużyć...
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Revenge and Crusade

Post by Jeanks »

Anarchy wrote:Tak, 1 kwietnia 20017 roku. Oczywiście, data wydania może się wydłużyć...

Kurde nawet ja nie wiedziałem o tej datacie xD A tak serio to nie da się przewidzieć ile potrwają pracę oraz testy. Biorąc pod uwagę tempo obecnych prac myślę, że wcześniej niż koniec Kwietnia nie da rady o ile nie dojdą w trakcie jakieś komplikacje. Obecnie idzie wszystko sprawnie bez problemów. Właśnie zaczynam zgodnie z planem kolejną mapę tworzyć.
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Revenge and Crusade

Post by 15DarkMaster1987 »

super :D
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Jeanks
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 305
Joined: Fri Feb 16, 2007 1:34 pm
Location: Grudziądz

Re: Revenge and Crusade

Post by Jeanks »

Mapka numer 7 skończona poszło całkiem sprawnie. Dziś lub jutro zaczynam skrypty do niej. Niedługo aktualizacja pierwszego postu o nowe info. Screen z mapy na moddb.com
Jeanks zgarnia wszystko ot co xD
Post Reply