Władza Absolutna
Re: Władza Absolutna
To odświeżaj aż uwierzysz .
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- 15DarkMaster1987
- Soldier level 5
- Posts: 168
- Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm
Re: Władza Absolutna
Zasysam i tylko upajam się kwintesencją tegoż też pacha
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
- " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
Re: Władza Absolutna
Proponuję zainstalować tego patcha do OW: http://www.owsupport.com/files/Release_ ... 30_RC4.rar , poprawia on dosyć irytujący błąd związany z pojazdami i wieżyczkami w grze.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Władza Absolutna
Fabuły na razie nie będę komentować, bo mało jej widziałem z powodu błędu, który uniemożliwia kontynuowanie gry.
Kilka błędów, które wyłapałem w kampanii rosyjskiej:
- na podjęcie jednej takiej decyzji niby nasza postać ma 24h, a mija kilka tygodni ,
- literówki w dialogach,
- typek który ma z nami zagadać, to po trafieniu na kolizję w postaci budynku i ludzi idzie na około, zamiast od razu, to zrobić,
- gdy prawdopodobnie główny bohater pyta co za typ z nimi zagadał, to sama sobie odpowiada na pytanie, ale to pewnie przez tą wódkę,
- kilka osób ma problemy pięknie ustawić się w szeregu,
- po wejściu do "czapy" nasza postać cudownie zamienia się w mechanika i po spotkaniu z jankesem kończy swój żywot.
Ogólnie jak kampania jest po polsku, to fajny by było, żeby tak samo było z prologiem. W dodatku ostatnia strona tego "pamiętnika" w prologu mogła by być bardziej czytelna.
Kilka błędów, które wyłapałem w kampanii rosyjskiej:
- na podjęcie jednej takiej decyzji niby nasza postać ma 24h, a mija kilka tygodni ,
- literówki w dialogach,
- typek który ma z nami zagadać, to po trafieniu na kolizję w postaci budynku i ludzi idzie na około, zamiast od razu, to zrobić,
- gdy prawdopodobnie główny bohater pyta co za typ z nimi zagadał, to sama sobie odpowiada na pytanie, ale to pewnie przez tą wódkę,
- kilka osób ma problemy pięknie ustawić się w szeregu,
- po wejściu do "czapy" nasza postać cudownie zamienia się w mechanika i po spotkaniu z jankesem kończy swój żywot.
Ogólnie jak kampania jest po polsku, to fajny by było, żeby tak samo było z prologiem. W dodatku ostatnia strona tego "pamiętnika" w prologu mogła by być bardziej czytelna.
Re: Władza Absolutna
Ten błąd z mechanikiem( hehe) został już naprawiony więc pobierz moda jeszcze raz.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Władza Absolutna
Kampania rosyjska - misja zemsta:
Jakoś prawie na początku misji, gdy główny bohater mówi "koniec dyskusji.... bla bla" to po tym po prostu crashuje grę. Program przestał odpowiadać i po grane.
Jakoś prawie na początku misji, gdy główny bohater mówi "koniec dyskusji.... bla bla" to po tym po prostu crashuje grę. Program przestał odpowiadać i po grane.
Re: Władza Absolutna
Czy wyskakuje Ci błąd "Out of memory" ? Ale to dziwne bo mi działa normalnie ta misja. Jak możesz wyślij save kampanii do tej misji.
Last edited by Nefarem on Sat Dec 09, 2017 7:50 pm, edited 2 times in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Władza Absolutna
Link do patcha :
https://dl.dropboxusercontent.com/s/t9t ... 3.zip?dl=0
Naprawia przede wszystkim crashowanie gry w 6 misji Rosyjskiej.
Zalecam też zainstalować tego patcha: http://www.owsupport.com/files/Release_ ... 31_RC5.rar poprawia on dziwne zachowanie broni oraz znikający przycisk kampanii Arabskiej.
https://dl.dropboxusercontent.com/s/t9t ... 3.zip?dl=0
Naprawia przede wszystkim crashowanie gry w 6 misji Rosyjskiej.
Zalecam też zainstalować tego patcha: http://www.owsupport.com/files/Release_ ... 31_RC5.rar poprawia on dziwne zachowanie broni oraz znikający przycisk kampanii Arabskiej.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Władza Absolutna
Jak już tak się bawicie to i ja dołożę swoje 50cent, otóż kampania arabska jest niegrywalna.
Przed wejściem do eona ostatni gościu się nie umie ustawić, dopiero kiedy sobie chodzi wokół swojej pozycji i nastąpi na żądany hex fabuła leci dalej, po przeniesieniu ukrywam się przed "karmaszem" i zaraz potem walę na wschód pod bazą prietivnika, kawałek za wzgórzem misja się kończy dostaję medal za znalezienie doktora, którego chyba znalazłem w swojej kieszeni najwyraźniej i w następnej misji po pogadance 5 metrów za nami pojawia się kolumna karmaszy i to jest chyba koniec kampanii czyż nie
PS. Typ misji z poustawianiem wszędzie dookoła napakowanych żołnierzy i kazaniem graczowi znaleźć między nimi lukę a tym samym restartować 20 razy minimum jest bardzo CREATIVNY
Przed wejściem do eona ostatni gościu się nie umie ustawić, dopiero kiedy sobie chodzi wokół swojej pozycji i nastąpi na żądany hex fabuła leci dalej, po przeniesieniu ukrywam się przed "karmaszem" i zaraz potem walę na wschód pod bazą prietivnika, kawałek za wzgórzem misja się kończy dostaję medal za znalezienie doktora, którego chyba znalazłem w swojej kieszeni najwyraźniej i w następnej misji po pogadance 5 metrów za nami pojawia się kolumna karmaszy i to jest chyba koniec kampanii czyż nie
PS. Typ misji z poustawianiem wszędzie dookoła napakowanych żołnierzy i kazaniem graczowi znaleźć między nimi lukę a tym samym restartować 20 razy minimum jest bardzo CREATIVNY
Re: Władza Absolutna
Tak się kończy olewanie celów dodatkowych a jeśli chodzi o to omijanie to i tak jest teraz o wiele łatwiej niż było kiedyś.
Patch #4 dodający do 3 misji mur (Ru01, Ru05, Ru10) (Nie wymaga wcześniejszej instalacji patch 1.3.3) oraz jakieś drobne poprawki:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/arv ... 4.zip?dl=0
Patch #5: https://dl.dropboxusercontent.com/s/16y ... 5.zip?dl=0
Patch #4 dodający do 3 misji mur (Ru01, Ru05, Ru10) (Nie wymaga wcześniejszej instalacji patch 1.3.3) oraz jakieś drobne poprawki:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/arv ... 4.zip?dl=0
Patch #5: https://dl.dropboxusercontent.com/s/16y ... 5.zip?dl=0
Last edited by Nefarem on Mon Dec 11, 2017 2:42 pm, edited 6 times in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Władza Absolutna
Także przewijanie dialogów przy powtarzaniu już ogranych momentów trochę psuje moda, np. jeszcze na początku arabów jak przyjeżdżamy jako agent do amerykańskiej bazy, przy przewijaniu gościu wysiada przy bunkrze z dala od bazy, chyba brak waitów w dialogach na przejścia/przejazdy postaci.
W misji z przejęciem konwoju dwa pojazdy przyjechały, trzeci został na respawnie, kierowca miał aż cały hex żeby uciec, medalu niet..
Misja z obroną złóż ropy na zbrojowniach banalnie prosta, po co się bawić w gatlingi/lekkie działa, na których zresztą nie ma szans bo znowu za trudno jak przyjedzie na raz z jednej strony 8 lekkich dział.. lepiej nastawiać zbrojowni i po nich skakać, w swoim modzie miałem patent na jedną zbrojownię i wyłączanie opcji budowy jak ją wykryto na mapie, bo są OP
W misji z przejęciem konwoju dwa pojazdy przyjechały, trzeci został na respawnie, kierowca miał aż cały hex żeby uciec, medalu niet..
Misja z obroną złóż ropy na zbrojowniach banalnie prosta, po co się bawić w gatlingi/lekkie działa, na których zresztą nie ma szans bo znowu za trudno jak przyjedzie na raz z jednej strony 8 lekkich dział.. lepiej nastawiać zbrojowni i po nich skakać, w swoim modzie miałem patent na jedną zbrojownię i wyłączanie opcji budowy jak ją wykryto na mapie, bo są OP
Re: Władza Absolutna
Kampania Rosyjska:
Misja 4:
- W sumie zapomniałem jakoś wspomnieć, ale w ogóle jest jakaś możliwość zniszczenia/przejęcia tego konwoju amerykanów? W obecnym stanie, to może tak, ale chyba przed dostaniem info o tym konwoju.
Misja 6:
- moim zdaniem trochę przegięcie z atakami amerykanów, a przynajmniej za dużo ludzi w nich uczestniczy. W dodatku atak Sikorskiego był jakiś biedny w porównaniu z późniejszymi, a powinno być odwrotnie,
- trochę przesadzona obrona wroga, a nie za duża ilość skrzyń na mapie nie pomaga w likwidacji tej obrony,
- misja lepiej jak będzie się kończyć, gdy wróg poniesie duże straty lub zniszczymy mu skład i dopiero wtedy zarządzi odwrót, a nie od razu po zniszczeniu składu.
Misja 7:
- małpy przemówiły,
- strasznie żydziłeś ze skrzynkami. Nawet grając na przyspieszeniu trzeba sporo poczekać, aż się wszystko wybuduje, aby osiągnąć cel główny.
Misja 8:
- na wstępie dialogi coś nie pykły. Raz to wyglądało jakby nasz bohater rozmawiał jednocześnie z trzema postaciami, a innym razem z dwoma i dialogi z kilkoma postaciami się nie pojawiły,
- gdy nasz doktorek od hacka będzie nam już nie potrzebny i chce wrócić z powrotem, to raz poszedł przez całą mapę, ale po drodze zginął, bo wieżyczki z bazy amerykańskiej go zabiły i misja przegrana. Prawdopodobnie powodem był postawiony przeze mnie budynek obok składu w miejscu gdzie doktorek chciał iść. Oczywiście pomogło rozmontowanie budynku, ale przydało by się, żeby doktorek znalazł inną drogę niż obok bazy amerykanów ,
- po jakimś czasie nasz sojusznik jak i amerykanie przestają produkować pojazdy, ale raczej z tego powodu, że po prostu przejazd z warsztatu zablokowali sobie pojazdami,
- czy przejęcie/likwidacja konwojów z zaopatrzeniem wroga powoduje przerwanie ataków z jego strony?
- przez obronę i ataki wroga, które po jakimś czasie akurat mi minęły, to misja robi się za długa, monotonna i frustrująca,
- podobnie jak w misji 6, to lepiej by było jak się skończy, gdy wróg poniesie duże straty/zabijemy wszystkich lub zniszczymy mu skład i dopiero wtedy zarządzi odwrót, a nie od razu po zniszczeniu składu.
Misja 9:
- crash
- na 1.3.6 działa
aha, jeszcze nie patrzyłem na nowym patchu
Misja 4:
- W sumie zapomniałem jakoś wspomnieć, ale w ogóle jest jakaś możliwość zniszczenia/przejęcia tego konwoju amerykanów? W obecnym stanie, to może tak, ale chyba przed dostaniem info o tym konwoju.
Misja 6:
- moim zdaniem trochę przegięcie z atakami amerykanów, a przynajmniej za dużo ludzi w nich uczestniczy. W dodatku atak Sikorskiego był jakiś biedny w porównaniu z późniejszymi, a powinno być odwrotnie,
- trochę przesadzona obrona wroga, a nie za duża ilość skrzyń na mapie nie pomaga w likwidacji tej obrony,
- misja lepiej jak będzie się kończyć, gdy wróg poniesie duże straty lub zniszczymy mu skład i dopiero wtedy zarządzi odwrót, a nie od razu po zniszczeniu składu.
Misja 7:
- małpy przemówiły,
- strasznie żydziłeś ze skrzynkami. Nawet grając na przyspieszeniu trzeba sporo poczekać, aż się wszystko wybuduje, aby osiągnąć cel główny.
Misja 8:
- na wstępie dialogi coś nie pykły. Raz to wyglądało jakby nasz bohater rozmawiał jednocześnie z trzema postaciami, a innym razem z dwoma i dialogi z kilkoma postaciami się nie pojawiły,
- gdy nasz doktorek od hacka będzie nam już nie potrzebny i chce wrócić z powrotem, to raz poszedł przez całą mapę, ale po drodze zginął, bo wieżyczki z bazy amerykańskiej go zabiły i misja przegrana. Prawdopodobnie powodem był postawiony przeze mnie budynek obok składu w miejscu gdzie doktorek chciał iść. Oczywiście pomogło rozmontowanie budynku, ale przydało by się, żeby doktorek znalazł inną drogę niż obok bazy amerykanów ,
- po jakimś czasie nasz sojusznik jak i amerykanie przestają produkować pojazdy, ale raczej z tego powodu, że po prostu przejazd z warsztatu zablokowali sobie pojazdami,
- czy przejęcie/likwidacja konwojów z zaopatrzeniem wroga powoduje przerwanie ataków z jego strony?
- przez obronę i ataki wroga, które po jakimś czasie akurat mi minęły, to misja robi się za długa, monotonna i frustrująca,
- podobnie jak w misji 6, to lepiej by było jak się skończy, gdy wróg poniesie duże straty/zabijemy wszystkich lub zniszczymy mu skład i dopiero wtedy zarządzi odwrót, a nie od razu po zniszczeniu składu.
Misja 9:
- crash
- na 1.3.6 działa
Spoiler:
Last edited by Don Mateo on Tue Dec 12, 2017 8:17 pm, edited 1 time in total.
Re: Władza Absolutna
Błąd w 9 misji naprawia najnowszy patch dostępny w 1 poście.
Przerwanie konwojów powoduje że wróg nie ma zaopatrzenia by budować kolejne czołgi.
Przerwanie konwojów powoduje że wróg nie ma zaopatrzenia by budować kolejne czołgi.
Last edited by Nefarem on Tue Dec 12, 2017 8:19 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Władza Absolutna
No to 9 misja i tak ma błędy. Jakoś około 10 minut przed "rozpoczęciem operacji" zaatakowałem bazę od północy. Wewnątrz bazy arabskiej było słychać strzały. Po kilku minutach okazało się, że Gossudarow odwalił wewnątrz bazy kilku arabów jak i zniszczył skład oraz laboratorium . Później wywiązał się jakiś dialog, a doktorek w międzyczasie odpalał kolejnych arabów. Trzy medale i koniec misji.