
Premiera Apocalyptic War Episode One
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Mówiłem ci już chyba ze 20 razy że jak potrzebujesz czegoś to wal śmiało 

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
U mnie w ogóle dzieją się różne dziwne rzeczy.
31 grudnia z dnia na dzień nagle OW przestało działaći prosiło niby o płytę.
Zainstalowałem jeszcze raz, w innym folderze i mam powielone.
I np te same pliki moda potrafią dawać inną zupełnie wersje w jednej grze, a inną w drugiej xD
Aha, czyli jednak z tym przechodzeniem na żółtym pasku to nie tak miało być xD A już myślałem że misja celowo miała być aż tak trudna
Wydaje mi się, że nawet przy zielonym pasku jednak trudno by z tego było zrobić "szybką akcję", a właśnie taka powinna być, by fabularnie uzasadnić brak wsparcia u ruskich itd.
31 grudnia z dnia na dzień nagle OW przestało działaći prosiło niby o płytę.
Zainstalowałem jeszcze raz, w innym folderze i mam powielone.
I np te same pliki moda potrafią dawać inną zupełnie wersje w jednej grze, a inną w drugiej xD
Aha, czyli jednak z tym przechodzeniem na żółtym pasku to nie tak miało być xD A już myślałem że misja celowo miała być aż tak trudna

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Dlatego, najpierw trzeba było zerwać łączność


Ale dość spoilowania!!!

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Wiem, że dzieją się równocześnie, ale z tym żółtym paskiem to trochę trwało 
Samo naprawienie wszystkich pojazdów (raz potrzebne rakiety, raz gatling, a czasem działo) i dopchanie ich do fabryki trochę trwa.
Ale racja, zapomniałem o tej łączności.
Choć jakby się czepiać, to pomijając brak patroli, ale nie ma już zrzutów skrzynek, w bazie jest główna fabryka rakiet, więc powinny co chwilę przyjeżdżać jakieś konwoje ze skrzynkami
po za tym w przypadku wykrycia zerwania łączności powinni jednak wzmocnić obronę, wysłać jakieś patrole zwiadowcze dookoła bazy.
No ale to już byłoby czepialstwo
Co do misji 5, spróbuję tak, choć wolałem to wszystko przejąć, zwłaszcza wobec braku możliwości budowy
To jest trochę minus tego moda, że jest zbyt duża liniowość w kontekście sposobów przejścia misji.

Samo naprawienie wszystkich pojazdów (raz potrzebne rakiety, raz gatling, a czasem działo) i dopchanie ich do fabryki trochę trwa.
Ale racja, zapomniałem o tej łączności.
Choć jakby się czepiać, to pomijając brak patroli, ale nie ma już zrzutów skrzynek, w bazie jest główna fabryka rakiet, więc powinny co chwilę przyjeżdżać jakieś konwoje ze skrzynkami

po za tym w przypadku wykrycia zerwania łączności powinni jednak wzmocnić obronę, wysłać jakieś patrole zwiadowcze dookoła bazy.
No ale to już byłoby czepialstwo

Co do misji 5, spróbuję tak, choć wolałem to wszystko przejąć, zwłaszcza wobec braku możliwości budowy

To jest trochę minus tego moda, że jest zbyt duża liniowość w kontekście sposobów przejścia misji.
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Wyjaśniła się kwestia misji 5. Po prostu zajmowanie innego magazynu, bliżej bazy Lambda również uruchamiało skrypt.
Natomiast w 4 misji dalej dostaję seryjkę i życie na żółto.
Podrzucam save'a z tuż przed zajecia magazynu.
https://www.sendspace.com/file/9gk59k
Natomiast w 4 misji dalej dostaję seryjkę i życie na żółto.
Podrzucam save'a z tuż przed zajecia magazynu.
https://www.sendspace.com/file/9gk59k
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
U mnie działa prawidłowo 

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
A ja mam kolejny kwiatek.
Początek misji 7, arabowie muszą o tym, że trzeba iść wdłuż drogi, pojawia sie na dole napis "Cel nieosiągalny", dialog się kończy i wszyscy sobie beztrosko stoją, a ja nie mam kontroli xD
To jakieś fatum
Ale misja 6 była faktycznie bardzo fajna, choć znowu ten brak możliwości budowy składu
EDIT: za drugim razem poszło, może przez to, że tym razem przewinąłem dialogi.
Początek misji 7, arabowie muszą o tym, że trzeba iść wdłuż drogi, pojawia sie na dole napis "Cel nieosiągalny", dialog się kończy i wszyscy sobie beztrosko stoją, a ja nie mam kontroli xD
To jakieś fatum

Ale misja 6 była faktycznie bardzo fajna, choć znowu ten brak możliwości budowy składu

EDIT: za drugim razem poszło, może przez to, że tym razem przewinąłem dialogi.
Last edited by darek8600 on Thu Jan 04, 2018 12:38 am, edited 1 time in total.
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Pathfinding w OW jest taki jest trzeba im krok po kroku pokazać jak mają iść.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
To jest PathPierdoling

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Po misji 7 mi się odechciało 
Skończyło mi się paliwo w rakietach syberytowych, nie mam jak pokonać ostatnich koszar przed wejściem do tunelu, a nie chce mi się przechodzić misji od nowa. Trochę irytujące, bo dookoła leży mnóstwo beczek z ropą, ale nie mam żadnego inżyniera, a mechanik nie może podnieść beczki, czy zatankować pchając pojazd pod samą beczkę
Rozumiem, że pewnie chodziło o to, żeby nie było za łatwo, ale kompletnie nie kupuję takiego sposobu utrudnienia, bo jest nielogiczne i się nie trzyma kupy. Zarówno to, ze przez mechanikę gry nie można użyć baryłek, jak i to, że Legion nie pomyślał w ogóle o logistyce? Po raz kolejny brak możliwości zajęcia, czy budowania budynków.
Fabuła mnie zaciekawiła, więc obejrzę sobie YT, a do moda może kiedy wrócę.
Póki co spróbuję się pouczyć modowania.

Skończyło mi się paliwo w rakietach syberytowych, nie mam jak pokonać ostatnich koszar przed wejściem do tunelu, a nie chce mi się przechodzić misji od nowa. Trochę irytujące, bo dookoła leży mnóstwo beczek z ropą, ale nie mam żadnego inżyniera, a mechanik nie może podnieść beczki, czy zatankować pchając pojazd pod samą beczkę

Rozumiem, że pewnie chodziło o to, żeby nie było za łatwo, ale kompletnie nie kupuję takiego sposobu utrudnienia, bo jest nielogiczne i się nie trzyma kupy. Zarówno to, ze przez mechanikę gry nie można użyć baryłek, jak i to, że Legion nie pomyślał w ogóle o logistyce? Po raz kolejny brak możliwości zajęcia, czy budowania budynków.
Fabuła mnie zaciekawiła, więc obejrzę sobie YT, a do moda może kiedy wrócę.
Póki co spróbuję się pouczyć modowania.
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Imo, to jest najłatwiejsza misja w całym modzie trzeba tylko z głową atakować budynki wroga żeby oszczędzać ropę w rakietach. W końcu była okazja się zemścić z użyciem tych rakiet
.

Last edited by Nefarem on Thu Jan 04, 2018 11:31 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Wiem, ale zasugerowałem się tym, że trzeba zniszczyć arabską część bazy i nie myślałem że potem będą jeszcze do niszczenia koszary, tak to bym od razu zaatakował tamtą część. Póki co po prostu nie chce mi się tej misji przechodzić od nowa. Pewnie wrócę do niej za jakiś czas.
Chociaż jak oglądnąłem na YT jakie ataki czekają w następnej misji, to nie wiem
Brakuje zróżnicowania poziomu, żeby można też bardziej na luzie pograć. Myślałem, że właśnie ta misja 7 będzie nieco luźniejsza.
Chociaż jak oglądnąłem na YT jakie ataki czekają w następnej misji, to nie wiem

Brakuje zróżnicowania poziomu, żeby można też bardziej na luzie pograć. Myślałem, że właśnie ta misja 7 będzie nieco luźniejsza.
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
W nowej wersji ataki są poprawione i nie powinny sprawić problemów

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Premiera Apocalyptic War Episode One
Przysiadłem, pograłem i przeszedłem. Muszę przyznać że fabuła wciąga i właściwie tylko dlatego masz ochotę grać dalej mimo ilości wulgaryzmów rzuconych w trakcie wykonywanych misji.
Jeśli granie na polegać na zapisywaniu gry co chwilę, bo zaraz możesz przyjąć na klatę zmasowany atak rakiet mających zasięg na pół mapy to coś tu jest nie tak. Dopiero od momentu przyznania dostępu do laserów gdzieś tam ta przewaga się zaciera, ale nadal jest to męczące i przez krótką nieuwagę możesz stracić jednostkę co często kończy się na "GAME OVER" aka ALT+F4 aka nigdy więcej tego nie włączę:)
To wszystko co napisałem wcześniej jako minus jest jednocześnie plusem, bo zmusza gracza do myślenia, planowania, odpowiednim zarządzaniem czasu gry i niekiedy kreatywnością.
Jest to dzieło, które wzbudza szacunek, widać tam mnóstwo włożonego czasu i pracy.
Fabularnie dzieje się tam bardzo dużo, bywa dosyć zawile, ale i zabawnie.
Warto popracować nad kamerą podczas scenek. Kamera nie porusza się razem z postacią, a powinna. W przypadku scenek z poruszającymi się wieloma postaciami kamera raz pracuje, raz nie (albo mi się wydawało że pracowała kiedykolwiek).
Myślę że warto wprowadzić podział na poziom trudności. To może nie być proste do wykonania, bo mod nie może być zbyt łatwy, ale jakieś niewielkie różnice powinny się mimo wszystko pojawić.
Skoro w modzie są te same postacie może warto "zatrudnić aktorów". Celowo użyłem tego sformułowania, bo jest różnica między "czytaniem dialogów", a czytaniem dialogów. Chyba SoS się może pochwalić jakimś drewnem, przez który odechciewa Ci się w ogóle grać w daną potyczkę. #Sikorski
To oczywiście moja subiektywna opinia i choć irytowałem się regularnie to finalnie sądzę że fabuła jest na tyle mocna, że jestem w stanie Ci wybaczyć te rakiety:)
Czekam na epizod drugi.
Zdrówka.
Jeśli granie na polegać na zapisywaniu gry co chwilę, bo zaraz możesz przyjąć na klatę zmasowany atak rakiet mających zasięg na pół mapy to coś tu jest nie tak. Dopiero od momentu przyznania dostępu do laserów gdzieś tam ta przewaga się zaciera, ale nadal jest to męczące i przez krótką nieuwagę możesz stracić jednostkę co często kończy się na "GAME OVER" aka ALT+F4 aka nigdy więcej tego nie włączę:)
To wszystko co napisałem wcześniej jako minus jest jednocześnie plusem, bo zmusza gracza do myślenia, planowania, odpowiednim zarządzaniem czasu gry i niekiedy kreatywnością.
Jest to dzieło, które wzbudza szacunek, widać tam mnóstwo włożonego czasu i pracy.
Fabularnie dzieje się tam bardzo dużo, bywa dosyć zawile, ale i zabawnie.
Warto popracować nad kamerą podczas scenek. Kamera nie porusza się razem z postacią, a powinna. W przypadku scenek z poruszającymi się wieloma postaciami kamera raz pracuje, raz nie (albo mi się wydawało że pracowała kiedykolwiek).
Myślę że warto wprowadzić podział na poziom trudności. To może nie być proste do wykonania, bo mod nie może być zbyt łatwy, ale jakieś niewielkie różnice powinny się mimo wszystko pojawić.
Skoro w modzie są te same postacie może warto "zatrudnić aktorów". Celowo użyłem tego sformułowania, bo jest różnica między "czytaniem dialogów", a czytaniem dialogów. Chyba SoS się może pochwalić jakimś drewnem, przez który odechciewa Ci się w ogóle grać w daną potyczkę. #Sikorski

To oczywiście moja subiektywna opinia i choć irytowałem się regularnie to finalnie sądzę że fabuła jest na tyle mocna, że jestem w stanie Ci wybaczyć te rakiety:)
Czekam na epizod drugi.
Zdrówka.
Thanks, biacz.