- Czy na prędkość przeprowadzania badań ma wpływ poziom bądź liczba naukowców?
- Czy rodzaj podwozia ma wpływ na jakieś cechy pojazdu poza wytrzymałością? (przestrzeń magazynowa, obrażenia)
- Czy możemy zwiększyć obrażenia/zasięg pojazdów umieszczając w nich wyższych stopniem mechaników bądź żołnierzy?
- Czy częściowa niewidzialność może się przydać do czegoś poza znikaniem, gdy jednostka otrzyma zbyt wiele obrażeń?
- Do czego służy rozbudowa magazynu?
- Czy macie jakieś rady dotyczące mechaniki samej gry, które ciężko odkryć samemu, a mogą mieć wpływ na przejście piętnastej misji?
Pytania o tajniki gry
Pytania o tajniki gry
Dwa miesiące temu zakochałem się w Original War. Z braku czasu gram mocno casualowo, ale gra sprawia mi olbrzymią frajdę. Obecnie od dwóch dni tkwię na ostatniej misji Amerykanów. Mądrzejszym od siebie chciałbym zadać parę pytań, które (mam nadzieję) pozwolą mi lepiej poprowadzić rozgrywkę i wreszcie ją przejść
Last edited by Skarga on Sat Jan 20, 2018 2:02 pm, edited 1 time in total.
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Pytania o tajniki gry
Takie pytania w 2017???! :O swiat sie konczy! xD
1. Tak, ma wpływ i to i to. Nie zauważyłeś?
2. Generalnie nie, jedynie pojazdy gąsienicowe mogą podjeżdzać pod bardziej strome górki.
3. Niestety nie. Jedyna broń chyba która ma zwiekszony zasieg to wyrzutnia rakiet po zbadaniu bodaj Rozwiniecia Uzbrojenia 2.
4. Taka jednostka może służyć za żywy radar A tak serio, to raczej nie jest zbyt przydatne badanie, taka ciekawostka i czasem można uratować człowieka który sie zagubił daleko od bazy.
5. Zwiększa okrąg w którym możesz budować budynki.
6. Przed przybyciem Stevensa(moge sie mylić) opracuj jak najwiecej technologii potrzebnych do produkcji syberytówki(rakieta, silnik na syberyt, rozw. syb 3). Po za tym postaraj sie zrobić troche wyrzutni rakiet i rozwalić legion(już po smierci Powella), bo jest niezbyt poteznym przeciwnikiem i szybko buduje bombę. Syberytówką warto walnąć w przymierze, ale nie w centrum, żeby nie zabić Rotha(chyba że nie chcesz medalu). Do tego warto oszczędzić ruskie koszary, bo da się w nich zmienić w bazookerów mimo braku takiej technologii . Jak masz bazooki to rozwalenie rusków to pryszcz.
1. Tak, ma wpływ i to i to. Nie zauważyłeś?
2. Generalnie nie, jedynie pojazdy gąsienicowe mogą podjeżdzać pod bardziej strome górki.
3. Niestety nie. Jedyna broń chyba która ma zwiekszony zasieg to wyrzutnia rakiet po zbadaniu bodaj Rozwiniecia Uzbrojenia 2.
4. Taka jednostka może służyć za żywy radar A tak serio, to raczej nie jest zbyt przydatne badanie, taka ciekawostka i czasem można uratować człowieka który sie zagubił daleko od bazy.
5. Zwiększa okrąg w którym możesz budować budynki.
6. Przed przybyciem Stevensa(moge sie mylić) opracuj jak najwiecej technologii potrzebnych do produkcji syberytówki(rakieta, silnik na syberyt, rozw. syb 3). Po za tym postaraj sie zrobić troche wyrzutni rakiet i rozwalić legion(już po smierci Powella), bo jest niezbyt poteznym przeciwnikiem i szybko buduje bombę. Syberytówką warto walnąć w przymierze, ale nie w centrum, żeby nie zabić Rotha(chyba że nie chcesz medalu). Do tego warto oszczędzić ruskie koszary, bo da się w nich zmienić w bazookerów mimo braku takiej technologii . Jak masz bazooki to rozwalenie rusków to pryszcz.
Re: Pytania o tajniki gry
A nawet w 2018 Co zrobić, że nie znajduję odpowiedzi, gdyby nie ten serwis i gry-online, o tej grze nie byłoby wzmianki w polskich internetach.
1. Właśnie nie zauważyłem, bo tu by było trzeba robić analizy z minutnikiem. Czyli żeby przyspieszyć wykrycie syberytu trzeba wepchnąć 6 jak najwyższych rangą naukowców do laboratorium. Głównym problemem jest dla mnie właśnie długie tępo odkrywania technologii, a potem wybudowania bomby.
6. Dokładnie tak działam, zastanawiam się tylko czy potrzebne trzecie laboratorium, ale raczej tak. 2 rozwijają uzbrojenie (podwójnie), syberyt (wiadomo), komputery (głównie dla podwozia i aut. wieżyczek) i trzecie dla optyki (głównie dla radaru)
1. Właśnie nie zauważyłem, bo tu by było trzeba robić analizy z minutnikiem. Czyli żeby przyspieszyć wykrycie syberytu trzeba wepchnąć 6 jak najwyższych rangą naukowców do laboratorium. Głównym problemem jest dla mnie właśnie długie tępo odkrywania technologii, a potem wybudowania bomby.
6. Dokładnie tak działam, zastanawiam się tylko czy potrzebne trzecie laboratorium, ale raczej tak. 2 rozwijają uzbrojenie (podwójnie), syberyt (wiadomo), komputery (głównie dla podwozia i aut. wieżyczek) i trzecie dla optyki (głównie dla radaru)
Last edited by Skarga on Sat Jan 20, 2018 3:23 pm, edited 1 time in total.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Pytania o tajniki gry
Jeżeli grałeś kampanie to powinieneś znać odpowiedź na 90% tych pytań. Dziwne ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
- Szymiew
- Soldier level 7
- Posts: 713
- Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
- Location: Królestwo Polskie
- Contact:
Re: Pytania o tajniki gry
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.