Artykuł dla Dzikiej Bandy
Artykuł dla Dzikiej Bandy
Jak w tytule noszę się z zamiarem napisania o OW dla portalu Dzika Banda. Oprócz wrażeń z gry i zachwytów nad mechaniką, fabułą, spolszczeniem itd. chciałbym wtrącić kilka słów o tutejszym forum oraz modach. Szczególnie na tym ostatnim kompletnie się nie znam. Może ktoś chciałby wspomóc?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
Uderzaj do Prażanina i Nefarem'a w sprawie modów. Warto też zapytać Szymiewa i zoNE.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
Możesz ogarnąć tak:
Sand of Siberia jako przykład rozbudowanego moda dodającego potyczki (coś, czego brakowało w OW).
(mimo, że to w sosie to i tak nie są potyczki, a scenariusze singleplayer ;D )
powyższy mod + ArCamp + Arabian History Gravitra jako mody pokazujące wizje graczy na temat Arabskiej Kampanii (znów, coś czego brakowało w OW)
Absolute Dominion Nefarema jako rozbudowany mod z własną fabułą.
The Mystery Future jako krótki mod z własną fabułą.
PabloMod chyba był też spoko, ale grałem w niego jakieś 10 lat temu, więc mogę się mylić
RED jako porąbany mod zrobiony dla beki.
Apocalyptic War + Dymitr Sacharow, jako mody rozbudowane i za****ste, ale nie dokończone, za co twórcom należy się wpierdziel.
Sand of Siberia jako przykład rozbudowanego moda dodającego potyczki (coś, czego brakowało w OW).
(mimo, że to w sosie to i tak nie są potyczki, a scenariusze singleplayer ;D )
powyższy mod + ArCamp + Arabian History Gravitra jako mody pokazujące wizje graczy na temat Arabskiej Kampanii (znów, coś czego brakowało w OW)
Absolute Dominion Nefarema jako rozbudowany mod z własną fabułą.
The Mystery Future jako krótki mod z własną fabułą.
PabloMod chyba był też spoko, ale grałem w niego jakieś 10 lat temu, więc mogę się mylić

RED jako porąbany mod zrobiony dla beki.
Apocalyptic War + Dymitr Sacharow, jako mody rozbudowane i za****ste, ale nie dokończone, za co twórcom należy się wpierdziel.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
Zgadzam się z przedmówcą. Oprócz tego polecam Wszyscy Jesteśmy Żołnierzami autorstwa MasterKillera. Mod, który zawiera elementy wspólne z fabułą główną OW (np. Syberyt, przeniesienie w czasie itp.), ale z nowymi postaciami oraz ciekawą fabułą.
A co do moich modów... no cóż:
- Efekt Komuny (znany w naszych kręgach także jako Efekt Cebuli) to specyficzny mod, inspirowany nieco Rosyjskim Elitarnym Dowódcą (w skrócie RED, to dosyć szalony i jajcarski mod). Zawsze pragnąłem zrobić coś nowego, coś, czego nie zrobił dotąd nikt. Stąd na przykład w modzie pojawiają się Asari z uniwersum Mass Effecta.
Generalnie modyfikacja nie dzieje się w uniwersum OW (tak naprawdę jest to połączenie wielu uniwersów z gier, toteż pojawiają się różnie postacie z nich) ale pojawiają się (a właściwie mają pojawić, jak już skończę robienie moda) także postacie z głównej fabuły, ale w innych rolach. Mod zawiera nową nację - kosmitów (przerobieni Arabowie), jak również nowe bronie, rodzaje podwozia itp. Jako jeden z niewielu modów posiada własny dubbing (inna sprawa, że to w większości syntezator mowy). Niestety przez moje niskie zdolności tworzenia map do OW, nie mają one tekstur...
- Eksportowa, która premierę oficjalną miała 2 kwietnia. To już beka totalna, mod powstał z inspiracji rosyjskimi (i nie tylko) meme modami do Stalkera. Generalnie nic w tym modzie nie ma sensu, jest przejaskrawione, pejoratywne i nie mające związku z niczym. Ale do pośmiania się jest dobre. Mod zawiera cutscenki oraz dubbing.
Co do pozostałych modów - mocno polecam Sand of Siberia (autorstwa Serpenta, język SAIL ma w małym palcu) jak również i Absolute Dominion (autorstwa Nefarema). Do tego The Mystery Future autorstwa ph3noma (niestety strasznie krótki, ale zawiera najlepsze po SoSie AI przeciwnika oraz kilka ficzerów nieobecnych w innych modach), resztę wymienił już Szymiew.
Apropo naszego forum - w modyfikacji Polska Kompania (albo Polska Kampania, bo mod się dorobił przypadkiem dwóch nazw) autorstwa Serpenta (jak i jego remaster autorstwa Nefarema) pojawiają się użytkownicy z naszego forum.
Aha, są jeszcze mody Creativa (vel Blackmen). Niezniszczalni, Sniper Mod, Cox and Moszna Adventures oraz Soldiers(albo Solders) of Honor. To jednak jest już ewenement i klasa sama w sobie. Musiałbyś w nie zagrać aby to zrozumieć

A co do moich modów... no cóż:
- Efekt Komuny (znany w naszych kręgach także jako Efekt Cebuli) to specyficzny mod, inspirowany nieco Rosyjskim Elitarnym Dowódcą (w skrócie RED, to dosyć szalony i jajcarski mod). Zawsze pragnąłem zrobić coś nowego, coś, czego nie zrobił dotąd nikt. Stąd na przykład w modzie pojawiają się Asari z uniwersum Mass Effecta.
Generalnie modyfikacja nie dzieje się w uniwersum OW (tak naprawdę jest to połączenie wielu uniwersów z gier, toteż pojawiają się różnie postacie z nich) ale pojawiają się (a właściwie mają pojawić, jak już skończę robienie moda) także postacie z głównej fabuły, ale w innych rolach. Mod zawiera nową nację - kosmitów (przerobieni Arabowie), jak również nowe bronie, rodzaje podwozia itp. Jako jeden z niewielu modów posiada własny dubbing (inna sprawa, że to w większości syntezator mowy). Niestety przez moje niskie zdolności tworzenia map do OW, nie mają one tekstur...
- Eksportowa, która premierę oficjalną miała 2 kwietnia. To już beka totalna, mod powstał z inspiracji rosyjskimi (i nie tylko) meme modami do Stalkera. Generalnie nic w tym modzie nie ma sensu, jest przejaskrawione, pejoratywne i nie mające związku z niczym. Ale do pośmiania się jest dobre. Mod zawiera cutscenki oraz dubbing.
Co do pozostałych modów - mocno polecam Sand of Siberia (autorstwa Serpenta, język SAIL ma w małym palcu) jak również i Absolute Dominion (autorstwa Nefarema). Do tego The Mystery Future autorstwa ph3noma (niestety strasznie krótki, ale zawiera najlepsze po SoSie AI przeciwnika oraz kilka ficzerów nieobecnych w innych modach), resztę wymienił już Szymiew.
Apropo naszego forum - w modyfikacji Polska Kompania (albo Polska Kampania, bo mod się dorobił przypadkiem dwóch nazw) autorstwa Serpenta (jak i jego remaster autorstwa Nefarema) pojawiają się użytkownicy z naszego forum.
Aha, są jeszcze mody Creativa (vel Blackmen). Niezniszczalni, Sniper Mod, Cox and Moszna Adventures oraz Soldiers(albo Solders) of Honor. To jednak jest już ewenement i klasa sama w sobie. Musiałbyś w nie zagrać aby to zrozumieć

Wiesz, że jak będziesz bił Marta to wcale nie zrobi drugiego epizodu AW szybciej?

Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
Apocalyptic War ma ukończony 1 epizod, oficjalnie wydany i sobie wypraszam

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
Mart, stałeś się ofiarą fabryki kłamstwa

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
no dobra, to pół wpierdzielu

https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4169
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Artykuł dla Dzikiej Bandy
I jak tam artykuł?
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodzeKontakt PW.