[Zapowiedz] Survival Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Gelwe »

MasterKiller wrote: Fri May 04, 2018 1:44 pm przeciez nie mozna w ten sposob wszystkiego rozstrzygac. Np. jak ktos zrobi sobie arabski dzwig uzywajac ruskiego modelu to ma dozywotni patent na to?
Nigdzie nie napisałem że patent z komorą jest zastrzeżony. Fajnie żę autor Survival Moda potrafii zaadaptować ciekawe pomysły na swój sposób, dopóki nie powiela pomysłów 1:1 jestem za. :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

Update 4:

[BUG] Za mało skrzyń (po 2 godzinach wszystkie skrzynie były tylko u wroga)
[FIX] Czyszczenie strefy zrzutu

[BUG] Za duży losowy atak (po 3 godzinach zeżarł mnie szturm 60 arabów i 15 czołgów z miotaczami ognia :) )
[FIX] Usunąłem mnożnik z pętli.

[FEATURE] Polepszony arabski radar
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

Update 5:

[BUG] Pieprzone skrzynie
[FIX] nowy event - złodzieje skrzyń

[BUG] Dezerterzy za słabi i jacyś tacy bez sensu
[FIX] Usunąłem tymczasowo event dezerterów

[BUG] Za dużo ropy
[FIX/TBD] Zmniejszę wydobycie

[FEATURE] Arabska ciężarówka ma tylko połowę pojemności
[FEATURE] Ciężarówka jest budowalna w fabryce (bez rozbudowy)
[FEATURE/InPro] Gracz startuje z początkowymi zasobami (ciężarówka sobie odjeżdża :) )

[IDEA] Handel/Najemnictwo


Robię sobie tydzień przerwy, żeby się nie porzygać Original War'em.
Obecny rekord: 6h na jednej mapie, zakończone, gdy awaria elektrowni wylaczyla wiezyczki w srodku ataku gatlingowo rakietowego.

Krótki lore, dla tych co potrzebują:
Po wydarzeniach opisanych w głównych wątkach gry, przyszłość miała rysować się w jasnych barwach. Rozwiązano problemy energetyczne, co miało przynieść rozwój i dostatność całemu światu.

Jak to zwykle bywa, tak się nie stało. Bardzo szybko okazało się, że zastosowanie syberytu w kolejnych technologiach wymaga ciągłych nakładów kryształu - co spowodowało, że świat znów stanął w ogniu wojny. Potencjał energetyczny syberytu doskonale sprawdził się przy wzbogacaniu nuklearnych pocisków międzykontynentalnych.

Gdy świat powoli staczał się w otchłań, naukowcy odkryli, że EON wcale nie jest uszkodzony. Przystosowali automatyczną składnicę wojskową do wysyłania skrzyń w przeszłość i ogłosili w świat jego istnienie. Ludzie zaczęli en masse uciekać w przeszłość. Tam nazwali się budowniczymi i zdecydowali się odbudowywać świat 2 miliony lat wcześniej. Udało im się zablokować odkrycie syberytu i EONa.

Tak jak poprzednie przybycie Amerykanów stworzyło alt-Rosjan, tak schowanie EONa stworzyło kolejny alt-świat, w którym wiadomym faktem historycznym jest technicznej cywilizacji w przeszłości. EON odkryto oczywiście ponownie i wysłano kolejną wyprawę w przeszłość, w celu zniszczenia ukrywającego przed XXI wiekiem syberyt państwa. Zbudowali potężne ośrodki wojskowo-badawcze, które teraz nękają dopiero co przybywających Budowniczych.

Bądź budowniczym. Ocal przyeszłość.

Dodatkowe informacje:

- zawirowania czasoprzestrzenne bardzo wpłynęły na małpoludów, dlatego ci sami potrafią zdobyć broń i używać pojazdów. Nie boją się już ludzi, a ich gromady napadają nawet zorganizowane konwoje
- - - spodziewaj się ataków uzbrojonych małpoludów
- - - małpoludy mają swoje ciężarówki, którymi kradną skrzynie, by się uzbrajać

- w tej linii czasowej, ludzie polujący na Budowniczych niejako '''nadpisali''' swoje odpowiedniki z poprzednich linii czasowych.
- - - oczekuj walk w znajomych miejscach
- - - oczekuj znajomych przeciwników

- Twoi przeciwnicy dużo lepiej kontrolują EON niż poprzednicy.
- - - Przybyli przed tobą i czekają okopani na twoje przybycie
- - - wszyscy, którzy przybyli po tobie są twoimi przyjaciółmi, więc mogą szybko zginąć od kuli
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

Po przerwie wracam do cienszgih prac. Najbliższy feature: wybór mapki z poziomu mapki, bo jestem leniwy i nie chce mi się robić main menu ^_^
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Nefarem »

A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Gelwe »

Nefarem wrote: Sat May 19, 2018 7:09 pm A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?
Nie ten mod
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

Nefarem wrote: Sat May 19, 2018 7:09 pm A kiedy jakieś wieści o dodaniu samolocików ?
Pierwsze o czym pomyślałem to manipulacja fog of war że niby cień samolotu lecącego :)
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Serpent »

ziame wrote: Sun May 20, 2018 3:33 pm potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S
Chcesz użyć czegoś o czym nie wiesz do czego służy? :?:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

Serpent wrote: Sun May 20, 2018 4:32 pm
ziame wrote: Sun May 20, 2018 3:33 pm potrzebuję użyć debuglog ale nic mnie to nie loguje. ktoś coś? :S
Chcesz użyć czegoś o czym nie wiesz do czego służy? :?:

Po przyjmowanym parametrze (variable) zakładam, że zrzuca wartość zmiennej gdzieś do logu. Opisane nigdzie nie jest, więc tak sobie zgaduję.

Jest lepsza opcja? Chcę podejrzeć zawartość lokalnej zmiennej.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Serpent »

W trakcie testowania gry:
display_strings := zmienna;

Zapisywanie do logu:
enable_addtolog := true; // ustawiasz gdzieś w kodzie
AddToLog(zmienna); // zapisujesz wartość zmiennej do pliku w folderze mapy
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
ziame
Soldier level 1
Soldier level 1
San Marino
Posts: 15
Joined: Sun Apr 29, 2018 9:22 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by ziame »

Serpent wrote: Sun May 20, 2018 9:54 pm W trakcie testowania gry:
display_strings := zmienna;

Zapisywanie do logu:
enable_addtolog := true; // ustawiasz gdzieś w kodzie
AddToLog(zmienna); // zapisujesz wartość zmiennej do pliku w folderze mapy


Display stringi juz mam, ale tego bym nie dojrzał.

Add to log -- super, dzięki!
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Gelwe »

Jakis update? Czy cytujac klasyka "mod upadł"?
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Don Hard »

Kolejna ofiara palącego się dysku widać. Autor tematu ostatnio aktywny w maju, więc.. :roll:
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Zapowiedz] Survival Mod

Post by Nefarem »

Image
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Post Reply