Poprawki do Zasad CB

Wszystko o graniu w OW w sieci.

Jaki preferujesz Build Up Time w zasadach CB?

15 min. było by dobre
4
25%
10 min. jak do tej pory
5
31%
Nie mam zdania, dostosuje się
1
6%
13 min. Było by najlepszym rozwiązaniem.
6
38%
 
Total votes: 16

User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

Poprawki do Zasad CB

Post by NaDoL »

Jak w tytule według mnie przydało by się wprowadzić trochę poprawek do zasad CB min:
- 2 złoża sybu (co daje większe szanse ruskim)
- oraz 15 min build, według mnie jest to chyba najlepsza opcja która również pomoże Rosjanom, bo przy buildzie 10 to ruskami na tych ust nie idzie sie nawet dobrze okopać, 3-4 hg USA zaraz po buildzie wystarczą aby zniszczyć ruskich, prócz tego gra ma pokazywać kto jest lepszy czyli, potrafi się bronić atakować etc ale trzeba mieć czym, a przy buildzie 10 min trzeba wybierać - robić obrone czy robić czołgi, bo te 2 rzeczy są praktycznie nie możliwe do połączenia, co prawda można ale wtedy i obrona będzie do dupy i te pojazdy również...
A wielu ludzi którzy grali HG rush właśnie robią czołgi, i ta gra mimo zmniejszenia ilości i tak zatraca sens...
Dlatego jestem za oficjalnym buildem 15 min, lub 10 min build i dodatkowo 5 min no rush...
Last edited by NaDoL on Mon May 07, 2007 5:35 pm, edited 6 times in total.
Image
User avatar
ajdem
Community Veteran
Community Veteran
Germany
Posts: 136
Joined: Sat Dec 16, 2006 5:51 pm
Location: Germany
Contact:

Post by ajdem »

dobry pomysł z tym bulidem ja bym był za 15 a co do sybu to dobry gracz poradzi sobie np. na ab z jednym złorzem :D
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

Co do tych dwoch zloz sybu to bylo myslane zeby zrobic, bo Rosjanami szybciej idzie sie na syb przestawic tyle ze kto zabroni USA tez przejsc na dwa syby? Tak czy inaczej beda mieli przewage, bo maja elektrownie sloneczne. Niby te dwa syby ciutke wyrownaja szanse, ale dalej USA ma przewage.

Najlepszym wyjsciem byloby zrobic tego balans moda i obnizyc ZSRR zapotrzebowanie na rope i na syb.

A co do builda 15 minut: w sumie nie wiem, nie uwazasz ze za dlugo bedzie? Wtedy z kolei gry dosyc dlugie beda. Choc faktycznie Rosjanie beda mieli troche wiecej czasu, jednak wiesz USA tez proznowac nie bedzie. Ogolnie jak sie te 15 minut skonczy to albo bedzie hg rush gotowy albo obrona nie do przebicia, i lej sie tu tak teraz. Wg. mnie juz teraz USA jest mocne na buildzie 10min a na 15min to by juz troche tragiczne bylo, ciekawszy pomysl to by byl obnizyc koszta rosjanom na lekkie dziala i ulepszyc je przeciwko pojazdom. Wtedy Rosjanie mieliby cos szybkiego i taniego na obrone przeciw rushowi.

Co o tym myslicie?
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Niby tam na OWS robimy jakiegos moda, ale zadnych konkretow nie ma. Jest tylko pomysl na to, zeby zmienic AB: wywalic te podwyzszenia na srodku mapy i dac przejscia miedzy bazami ( w tych wzgorzach ). Wiec tak mysle ze moze lepiej tu cos wymyslic konkretnego, bo same zmiany to nie problem. BTW, zapotrzebowania sybku na silnik syb. dla rosjan nie mozna zmienic bo w plikach konf. jest on wspolny dla obu nacji, najwyzej mozna zmienic te zapotrzebowanie dla elektrowni na syb. No i mozna by obcenic podwozia xD
User avatar
Lesio
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 425
Joined: Wed Apr 12, 2006 2:47 pm
Location: Zielona Góra
Contact:

Post by Lesio »

Ja tam jestem za tym zeby build pozostal 10 min przy 15 bedzie to za dlugie
Image
Image
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

A właśnie ja pisze o USA z tym rozdwojeniem taktyki, a ruscy to tylko dodatkowy argument. Bo jak dla mnie jest za mało i nadal jest tak że przewage ma ten kto zrobi więcej HG, co prowadzi do wyścigu ''kto więcej'' przez co nie buduje sie obrony...lub wprowadzić pośrednie rozwiązanie z nowym patchem ok 13min no rush, to by było chyba najlepsze, bo wyrównuje szanse i ruskich i ludzie zaczna budować defe...
Image
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

Radzio w sumie ja mialem pomysl juz dawno temu jak tylko Stu wprowadzil mozliwosc robienia modow do gry zeby zrobic balance moda, tyle ze za duzo z tego nie wyszlo jak widac. No i chodzilo mi oczywiscie o elektrownie, bo oni nie maja slonecznej. Tak wiec zmniejszyc cene do takiej szczatkowej, np. 5 sybu i 10 skrzyn i tyle.

Przy okazji mozna i zrobic to co dawno chcialem zrobic, czyli zniszczyc efektywnosc HG przeciw ludziom i budynkom. Zeby tylko przeciw pojazdom byly dobre. I ogolnie zbalansowac bron tak zeby wszystko bylo przydatne.
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

No wlasnie myslalem, zeby nawet wzmocnic rosyjskie rakiety (nie wyrzutnie), bo aktualnie sa one albo za slabe albo za wolne. A i wogole warto by zmodyfikowac takie parametry rowniez w calej grze (w kampanii tez), bo roznice w latwosci grania dana nacja sa bardzo widoczne i wydaje mi sie, ze arabowie wyszli na tym najgorzej.

[ Dodano: 23.04.2007 16:13 ]
Moglbym sie zajac tym "wyrownywaniem szans", ale potrzebuje konkretnych pomyslow: co ulepszyc, co pogorszyc?
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

Masz MSNa?
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Tak...
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

No to wez moze zapodaj :P Jak nie chcesz w publike to na PW.
Image
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Z racji podzielonych głosów na ten temat dodałem opcje pośrednią - 13min. Build Up Time, sądzę że jest to opcja optymalna dla tych co są za 15 i dla tych co są za 10.
Image
User avatar
Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 375
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

:P

Post by Blashix »

Mi wystarcza 10 minut bo gram ameryką i ide w hg... co innego w laserki xD
Co do rosjan to nimi jest ciężko wiec dla nich jest dobry build 15 :)

NaDoL: Czyli jesteś zwykły HG rusher, szkoła SP - norma
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF
User avatar
Olied
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 56
Joined: Sun Dec 17, 2006 3:08 pm
Location: ^^

Post by Olied »

Ja jestem za 13min bo to by bylo korzystne dla dwoch stron i by byly rowne szanse...
Image
Image
Image
User avatar
ajdem
Community Veteran
Community Veteran
Germany
Posts: 136
Joined: Sat Dec 16, 2006 5:51 pm
Location: Germany
Contact:

Post by ajdem »

tak pośrednio by bylo najlepiej tak 13 bo to daje większe szanse obu stroną
Post Reply