Jest jeszcze parę innych rzeczy które można ulepszyć, choć nie są tak naprawdę bugami.
W misji Ru11 Dołgow, Kowaliuk i Karamazow zawsze mają zginąć atakując betę razem z Jaszinem, chociaż w późniejszych misjach zawsze próbuje się ich wczytać, i mają nawet swoje kwestie na końcu ostatniej misji.
W 12 przymierza naukowcy Gosudarowa są wybierani tylko przez obecną klasę, więc mogą nimi zostać np. Biełkow albo Gniewko jeśli tylko są zapisani jako naukowcy na końcu misji 11.
W ostatniej misji Rosjan i przymierza drugorzędne postacie nie są nawet wczytywane, w odróżnieniu od ostatniej misji Amerykanów.
W kodzie do 3 misji Ru miało być tak, że jeśli zaatakuje się żołnierzy szukających Scholtza, to z Omikronu miał wyjechać pojazd żeby im pomóc. Przez bug zostaje to tak opóźnione że pojazd pojawia się dopiero jak już niszczymy Omikron. Niby bug, ale gdyby to teraz naprawić to było by jak dodanie czegoś nowego.
Nowy patch - nowe bugi
Re: Nowy patch - nowe bugi
Do it!
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Zawsze mnie zastanawiało czemu giną postacie drugoplanowe. Moim zdaniem warto to przerobić - tak żeby ginęli tylko i wyłącznie oficerowie oraz randomy.
Tutaj naukowcami powinny być z góry zdefiniowane postaci - bez względu na to jaką klasę posiadają.
Na pewno byliby to:
- Petrosjan
- Dołogov
- Kapitsova
- Kirilienkowa
- Scholtze
Oraz ewentualnie losowo wygenerowane postacie.
Do poprawy.
Również przydałoby się to naprawić, obecnie ratowanie Scholtza jest dziecinnie proste.0dd1 wrote: ↑Sat Jan 11, 2020 7:53 pm W kodzie do 3 misji Ru miało być tak, że jeśli zaatakuje się żołnierzy szukających Scholtza, to z Omikronu miał wyjechać pojazd żeby im pomóc. Przez bug zostaje to tak opóźnione że pojazd pojawia się dopiero jak już niszczymy Omikron. Niby bug, ale gdyby to teraz naprawić to było by jak dodanie czegoś nowego.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Nowy patch - nowe bugi
W multiplayer wywala grę podczas zaznaczania opcji czy gra ma być punktowana czy nie.
Spoiler:
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2061
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Zgloszone.
Re: Nowy patch - nowe bugi
Podczas wczytywania mapy Sector Kappa czasami jest crash.
Animacja napisu nie działa tak jak powinna, próbuje się przewijać, ale nie może.
Fajnie jakby był animowany napis również w menu wybierania.
Napis wychodzi poza ramkę.
Ramka wokół portretu postaci która wypowiada dialog mogłaby fajnie wyglądać (osobna dla każdej nacji).
Są plany na budynek muru dla amerykanów i arabów?
Spoiler:
Fajnie jakby był animowany napis również w menu wybierania.
Napis wychodzi poza ramkę.
Ramka wokół portretu postaci która wypowiada dialog mogłaby fajnie wyglądać (osobna dla każdej nacji).
Są plany na budynek muru dla amerykanów i arabów?
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2061
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Błąd zgłoszony. Odnośnie napisów, to nie wszystkie elementy tekstowe interfejsu są już skończone i mają zaimplementowane przewijanie, dlatego niektóre mogą wychodzić poza ramkę. Co do ściany, to plan był, ale sama ściana jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie alpha, więc jest to dopiero prototyp - w następnym patchu będzie usunięta z kampanii nawet u RU.
Last edited by zoNE on Tue Jan 14, 2020 10:21 pm, edited 3 times in total.
Re: Nowy patch - nowe bugi
Zwiecha gry przy wczytywaniu panelu wyboru postaci (odpaliłem starą ścieżkę misji).
Spoiler:
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2061
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Możesz podać link do save przy którym masz ten błąd?
Re: Nowy patch - nowe bugi
Podczas odpalania moda.
Spoiler:
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Zaktualizuj grę do najnowszej wersji i sprawdź czy to rozwiąże problem.
https://owsupport.com/files/snapshot/Ow ... -03-31.rar
https://owsupport.com/files/snapshot/Ow ... -03-31.rar
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Nowy patch - nowe bugi
Nadal wywala błąd.
Spoiler:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Zakładając, że błąd ten wyrzuca ci tylko przy modyfikacji Absolute Dominion, nasuwa się pytanie kluczowe: czy usunąłeś folder "lua" z katalogu głównego moda? Ma to duże znaczenie, gdyż pliki w tym folderze (pozostałość z czasów, kiedy SGUI nie było jeszcze w pełni gotowe) kolidują z najnowszymi plikami SGUI samej gry, co będzie generować liczne błędy.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4166
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Nowy patch - nowe bugi
Pobierz paczkę:
viewtopic.php?f=28&t=4580&p=56746#p56746
viewtopic.php?f=28&t=4580&p=56746#p56746
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Nowy patch - nowe bugi
Mod odpala, ale nie można grać w pojedyncze misje (kampania działa).