A więc tak
Ten twój kod jest dobry i działa.
1. Chciałem wiedzieć bo gdybym nie znał tej funkcji z budynkiem to możnaby było ją zastąpić z X i Y budynku, ale teraz jest już ok
2. mam ustawione w ustawieniach kampanie amer i misję 01
A kod mam taki mniej wiecej
Code: Select all
every 0$3 trigger (cos tam musi zostac spelnione) do
begin
addmedal (tzn poszczegolne medale)
GiveMedals('Main');
RewardPeople(FilterAllUnits([[f_alive,],[f_side,1],[f_type,unit_human]]));
youwin;
(itd)
No i po spełnieniu tego warunku pojawiają sie medale, no i pozniej to menu z przydzielaniem doswiadczenia i pisze
zdobyłeś 0 doswiadczenia na kazda postac
3. Chodzi o taki jak np. amerykanski to wprowadzenie do kampanii lub przynajmniej cos podobnego do tego
4. Przez to co napisałeś rozumiem, ze jesli dialog w pliku texts.txt ma nazwe
ktosmowi
to przy nazywaniu pliku muz tego dialogu mam mu dac taka nazwe
01osmowi.wav
gdzie 01 jesli to jest pierwsza misja, czyz tak??
A i ja mam te dialoi w tym pliku texts.txt nazwane d1,d2,d3 tzn. ze mam zmienic nazwy na dluzsze??
No i pojawilo sie kolejne pytanie.
Zrobilem juz calego moda i jak go odpalam w editorze wszystko fajnie, ladnie, a jak odpalam w launcherze to wlacza mi sie oryginalna amerykanska kampania.
Zalezy to chyba gl od pliku mission.dat w katalogu campaigns. A tam mam raczej wszystko dobrze. Wiec w czym moze lezec problem??
EDIT:
Radzio wyslalem. Odbierz i obcykaj.