Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Moderator: ArCamp Developer
- zoNE
- The Great Uniter & Site Administrator
- Posts: 2082
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
- Location: Poland
- Contact:
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Czuję, że dzięki temu sposobowi ArCamp szybciej doczeka się tekstur na wszystkich mapach.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Trochę feedbacku po dotarciu do 8 misji:
Plot sam w sobie jest dość dobrzy. Poszczególne misje fajnie się łączą z kampaniami, a motywacje (np. dlaczego powstał Legion) przekonywujące.
Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe Ja wiem, że to mod i nikt się nie spodziewa poruszających dialogów, ale raz, że jej charakter odbiega od pokazanego w kampanii (w kampanii agresywna psycho, szczerze mówiąc), a dwa, że jest niespójny w samym modzie (na początku była robiona na trochę agresywniejszą, a potem ją wykastrowano).
Dajcie jej jakiś charakter. McMillan był żołnierzem, mało gadał i nie lubił swoich przełożonych - wystarczy. Burłak był jak typowy inżynier zza Kaukazu - co mu każą, to robią i nie dyskutuje za dużo. Też wystarczyło. Heike zaś jest totalnie nijaka. McMillan czy Burłak mają "tę jedną" cechę, która ich wyróżnia. Heike nie ma żadnej.
Konstrukcja misji jest w porządku. Fajnie, że autorzy eksperymentowali, przez co przynajmniej na razie są różnorodne i ciekawe. Od strony kodu na ten moment się nie mam do czego przyczepić.
Z innych rzeczy: początek 1 misji jest tragiczny. Błagam, zlitujcie się na tym biednym grającym i nie każcie mu oglądać przez minutę/dwie czołgania się w żółwim tempie. Zróbcie cięcie już do akcji, jak są podczołgani we właściwe miejsca...
Plot sam w sobie jest dość dobrzy. Poszczególne misje fajnie się łączą z kampaniami, a motywacje (np. dlaczego powstał Legion) przekonywujące.
Jedyne co, to dialogi Heike to jest czysty cringe Ja wiem, że to mod i nikt się nie spodziewa poruszających dialogów, ale raz, że jej charakter odbiega od pokazanego w kampanii (w kampanii agresywna psycho, szczerze mówiąc), a dwa, że jest niespójny w samym modzie (na początku była robiona na trochę agresywniejszą, a potem ją wykastrowano).
Dajcie jej jakiś charakter. McMillan był żołnierzem, mało gadał i nie lubił swoich przełożonych - wystarczy. Burłak był jak typowy inżynier zza Kaukazu - co mu każą, to robią i nie dyskutuje za dużo. Też wystarczyło. Heike zaś jest totalnie nijaka. McMillan czy Burłak mają "tę jedną" cechę, która ich wyróżnia. Heike nie ma żadnej.
Konstrukcja misji jest w porządku. Fajnie, że autorzy eksperymentowali, przez co przynajmniej na razie są różnorodne i ciekawe. Od strony kodu na ten moment się nie mam do czego przyczepić.
Z innych rzeczy: początek 1 misji jest tragiczny. Błagam, zlitujcie się na tym biednym grającym i nie każcie mu oglądać przez minutę/dwie czołgania się w żółwim tempie. Zróbcie cięcie już do akcji, jak są podczołgani we właściwe miejsca...
Last edited by Liam on Sat Jan 11, 2020 11:26 pm, edited 3 times in total.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
To się lepiej przygotuj na więcej .
Te dialogi to dość dyskusyjna kwestia. Raz że w innych kampaniach nie pokazano jej zbyt wiele, nie wiadomo np jak rozmawia ze sowimi przełożonymi/podwładnymi/przyjaciółmi, więc nie ma co się tym w 100% kierować. Dwa, ona przez całą kampanie przechodzi pewną przemianę, na czym skupiają się tekstowe przerywniki i to też jest duża część jej osoby. Trzy, "ta jedna" cecha to raczej domena drugoplanowych postaci, a JMM i Burłak wcale nie są tylko ludźmi którzy mało gadają. Myślę że trzymanie się bezwzględnie jednej cechy w każdej sytuacji tylko spłyca główną postać.
A w ogóle to dialogi były pisane i poprawiane po sobie przez wiele osób i dlatego tak wyglądają. Pierwsze cztery misje były napisane jeszcze przez altar, i to pewnie stąd ta różnica w dialogach Heike.
Intro trochę skróciłem. Jest na bitbucket, niedługo powinno być na steamie.
Do it!
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Wiesz co, niby spłyca, ale powiedzmy sobie uczciwie, postacie w OW to nigdy nie byli Szekspirowscy herosi Nie byli specjalnie głębocy, nie musieli zresztą być. Ot, ludzie w trudnej sytuacji. Miało to urok.0dd1 wrote: ↑Sun Jan 12, 2020 4:15 pmTo się lepiej przygotuj na więcej .
Te dialogi to dość dyskusyjna kwestia. Raz że w innych kampaniach nie pokazano jej zbyt wiele, nie wiadomo np jak rozmawia ze sowimi przełożonymi/podwładnymi/przyjaciółmi, więc nie ma co się tym w 100% kierować. Dwa, ona przez całą kampanie przechodzi pewną przemianę, na czym skupiają się tekstowe przerywniki i to też jest duża część jej osoby. Trzy, "ta jedna" cecha to raczej domena drugoplanowych postaci, a JMM i Burłak wcale nie są tylko ludźmi którzy mało gadają. Myślę że trzymanie się bezwzględnie jednej cechy w każdej sytuacji tylko spłyca główną postać.
A w ogóle to dialogi były pisane i poprawiane po sobie przez wiele osób i dlatego tak wyglądają. Pierwsze cztery misje były napisane jeszcze przez altar, i to pewnie stąd ta różnica w dialogach Heike.
Intro trochę skróciłem. Jest na bitbucket, niedługo powinno być na steamie.
Z dobrych rzeczy natomiast to kod misji. Po modzie można odnieść wrażenie, że miał/ma dobrych programistów. Chodzi mi o to, że misje są dość rozbudowane skryptowo, dużo bardziej niż kampania, szczerze mówiąc. Np. misja 09. To jest akurat fajne i jeden z największych plusów moda; misje są różnorodne.
Co do feedbacku: dotychczas miałem problem głównie z misją 08. Jeśli mogę coś zasugerować: dajcie timer do przybycia odsieczy i jak wybije 00:00 to niech się dzieje epilog misji. Timer to mała pierdoła, bez której trochę czułem się przytłoczony brakiem sprecyzowanego celu. Czeka, czekam i tak trochę nie wiedziałem, na co czekam. Gdyby był timer, to nie byłoby tego problemu. Np. żeby pojawiał się po pierwszych komunikatach, że coś długo go nie ma.
Last edited by Liam on Mon Jan 13, 2020 12:10 am, edited 1 time in total.
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Właśnie to że nie wiadomo za dużo sprawia że jest to tak subiektywne i nie da się tego prosto rozwiązać. Im mniej informacji zawartych w grze tym więcej ludzie sobie dopowiedzą, każdy po swojemu, i zawsze znajdzie się ktoś kto nie "czuje" danej postaci.
Większość kodu do kampanii napisał McBenn. Też byłem pod wrażeniem wykonania.
Użycie timerów jest trochę sztuczne i raczej staraliśmy się ich unikać. W zamyśle to dialogi powinny oddawać przebieg misji. Jeśli to konieczne to wolałbym tu coś dodać żeby nie było zbyt wielkich odstępów pomiędzy dialogami.
Większość kodu do kampanii napisał McBenn. Też byłem pod wrażeniem wykonania.
Użycie timerów jest trochę sztuczne i raczej staraliśmy się ich unikać. W zamyśle to dialogi powinny oddawać przebieg misji. Jeśli to konieczne to wolałbym tu coś dodać żeby nie było zbyt wielkich odstępów pomiędzy dialogami.
Do it!
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Thank you for the new update of this epic mode I'm glad you're still working on it!
a few of my observations:
In the third mission, the image begins to shake and the game must be turned off and on.
Some dialogues are not translated into Czech but are in English. I have a version 2021-01-06. When can we expect a complete Czech translation?
a few of my observations:
In the third mission, the image begins to shake and the game must be turned off and on.
Some dialogues are not translated into Czech but are in English. I have a version 2021-01-06. When can we expect a complete Czech translation?
-
- Soldier level 0
- Posts: 3
- Joined: Sun Jun 09, 2024 5:46 pm
Re: Feedback after the stream from the Arabian Campaign / Feedback po streamie z Arabskiej Kampanii
Siema, widzę, wątek ma już dobre parę lat i chciałem się zapytać czy pola minowe z 14 misji legionu i luki w brakach tekstur w 14 i 15 misji PRO-Arabskiej zostaną naprawione i załatane. Tak samo czy balans zostanie doprowadzony do porządku bo tego moda na trudnym poziomie trudności tylko masochiści potrafią przejść.
Pozdrawiam, Krzysztof Dżdżownica
Pozdrawiam, Krzysztof Dżdżownica