Witam kiedys gdyz przeszedłem gre zaczalołem bawic sie nia poprzez edytownie saveow, odało mi sie zrobić niezły trick grzebiąć w układach heksodecymentalnych
ze cały czas ma sie 255 skrzynek fajna sparawa heh
fajny mod - 255 skrzyn non stop
-
- Soldier level 0
- Posts: 7
- Joined: Mon Mar 19, 2007 3:36 pm
- Location: Gliwice
Robiłem to przez dos navigator, wpisując na sztywno wartość FF = 255 bo tyle mozna zapisac w jednym bicie, na początek trzeba zapisać ile ma sie skrzynek w save i te wartośc przeliczyc na hex, pozniej poszukac tej wartości w savie, otwierając go szesnastkowo, niestey takich wartości jest bardzo dużo wiec, musiałem pare razy szukac tej konkretnej wartośc, aż znalazłem linie gdzie jest zapisywana taka informacja, wtedy mozna tam wpisac pożądana wartość, podobnie mozna edytowac inne parametry gry
Radzio wrote:Ale co ma save do skrzynek w skladziku? Save przechowuje jedynie dane zapisane z poprzednich misji. Jest w formacie OWP, a dane w nim przechowywane sa zwyklymi plikami tekstowymi, wiec nie dotycza ich wartosci heksadecymalne, ani binarne.
mylisz sie wszystko mozna otworzyc za pomoca ukłądu hex, gdyz tak naprawde wszystko w komputerze oparte jest na układzie szesnastkowym (kazdy notatnik mozna otworzyc szesnastkowo) który jest niejako uproszczeniem układ binarnego,
- YuriStriatov
- Site Administrator
- Posts: 1395
- Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
- Contact:
Future, nie jestem taki glupi, zeby o tym nie wiedziec. Chodzilo mi o to, ze nie ma sensu edytowac plikow tekstowych korzystajac z ukladu heksadecymalnego.
Ale Yuri ma racje, jesli chodzi o save bezposrednio z gry (zrobiony przez uzytkownika, z konkretnego momentu jakiejs misji etc.), to to, co robisz ma sens, gdyz taki plik bardzo rozni sie od zapisu "postepu przejscia" kampanii. Na pewno przechowuje takie dane jak ilosc skrzyn w skladziku etc.
Mam tylko jedno pytanie (a wlasciwie prosbe): czy moglbys zamiescic taki save? Chodzi mi konkretnie o plik w dwoch wersjach: przed i po edycji.
Ale Yuri ma racje, jesli chodzi o save bezposrednio z gry (zrobiony przez uzytkownika, z konkretnego momentu jakiejs misji etc.), to to, co robisz ma sens, gdyz taki plik bardzo rozni sie od zapisu "postepu przejscia" kampanii. Na pewno przechowuje takie dane jak ilosc skrzyn w skladziku etc.
Mam tylko jedno pytanie (a wlasciwie prosbe): czy moglbys zamiescic taki save? Chodzi mi konkretnie o plik w dwoch wersjach: przed i po edycji.
jak będe miał chwilę czasu to zrobie to jeszcze raz i wrzuce.Radzio wrote:Future, nie jestem taki glupi, zeby o tym nie wiedziec. Chodzilo mi o to, ze nie ma sensu edytowac plikow tekstowych korzystajac z ukladu heksadecymalnego.
Ale Yuri ma racje, jesli chodzi o save bezposrednio z gry (zrobiony przez uzytkownika, z konkretnego momentu jakiejs misji etc.), to to, co robisz ma sens, gdyz taki plik bardzo rozni sie od zapisu "postepu przejscia" kampanii. Na pewno przechowuje takie dane jak ilosc skrzyn w skladziku etc.
Mam tylko jedno pytanie (a wlasciwie prosbe): czy moglbys zamiescic taki save? Chodzi mi konkretnie o plik w dwoch wersjach: przed i po edycji.