SAIL - Kończenie misji po dojściu do arei

Wszelkie pytania na temat SAIL'a i modowania OW.
Post Reply
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

SAIL - Kończenie misji po dojściu do arei

Post by Michaeilo »

Tak jak w temacie mam pytanie co zrobić, aby po dojściu do arei kończyła się misja? Wiem, jaki będzie kod, chodzi mi tylko o taką rzecz, że aby na mini mapce wyświetlała się takie czerwone pole (ale na czarnym tle) mniej, więcej jak w pierwszej misji USA.
User avatar
Odyseusz
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 180
Joined: Wed Jan 24, 2007 12:37 pm
Location: Wygwizdowo Dolne

Post by Odyseusz »

Boże... tyle razy było to wałkowane :/

Code: Select all

SetAreaMapShow(area,1);


area - to nazwa arei, a 1 to rodzaj ukazania arei, ja korzystam tylko z 1 więc nie mam pewności jak wyglądają pozostałe.
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Postać xD

Post by Michaeilo »

A jak zrobić, żeby był medal za odnalezienie postaci? (Postać jest na mapie kiedy i żyje, a kiedy do niej podchodzimy przyłącza się do nas, a potem dostajemy z nią medal.)
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

To juz bylo chyba z tysiac razy.

Code: Select all

if GetSide(ziomek)=nr_twojego_koloru then
AddMedal(...);
Chyba wszystko jasne :D
Michaeilo
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 343
Joined: Tue Aug 14, 2007 10:44 am
Location: Poland
Contact:

Zdarzenie

Post by Michaeilo »

A jak zrobić, aby po jakimś zdarzeniu aktywowała się area. Polega to na tym, że do poki czegoś tam nie zniszczymy to wchodząc do danej nic się nie dzieje. :?:
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Boze, trace cierpliwosc xD
Przeciez w every mozesz ustalic kiedy moze sie wykonac np.

Code: Select all

every 0$1 trigger IsDead(Radzio) and IsInArea(OWN,Michaeilo) do
begin
YouLost('Nie ma znikad pomocy');
end;
:P
Post Reply