SAIL - Kończenie misji po dojściu do arei
SAIL - Kończenie misji po dojściu do arei
Tak jak w temacie mam pytanie co zrobić, aby po dojściu do arei kończyła się misja? Wiem, jaki będzie kod, chodzi mi tylko o taką rzecz, że aby na mini mapce wyświetlała się takie czerwone pole (ale na czarnym tle) mniej, więcej jak w pierwszej misji USA.
Boże... tyle razy było to wałkowane :/
area - to nazwa arei, a 1 to rodzaj ukazania arei, ja korzystam tylko z 1 więc nie mam pewności jak wyglądają pozostałe.
Code: Select all
SetAreaMapShow(area,1);
area - to nazwa arei, a 1 to rodzaj ukazania arei, ja korzystam tylko z 1 więc nie mam pewności jak wyglądają pozostałe.
Postać xD
A jak zrobić, żeby był medal za odnalezienie postaci? (Postać jest na mapie kiedy i żyje, a kiedy do niej podchodzimy przyłącza się do nas, a potem dostajemy z nią medal.)
To juz bylo chyba z tysiac razy.
Chyba wszystko jasne
Code: Select all
if GetSide(ziomek)=nr_twojego_koloru then
AddMedal(...);
Zdarzenie
A jak zrobić, aby po jakimś zdarzeniu aktywowała się area. Polega to na tym, że do poki czegoś tam nie zniszczymy to wchodząc do danej nic się nie dzieje.
Boze, trace cierpliwosc xD
Przeciez w every mozesz ustalic kiedy moze sie wykonac np.
Przeciez w every mozesz ustalic kiedy moze sie wykonac np.
Code: Select all
every 0$1 trigger IsDead(Radzio) and IsInArea(OWN,Michaeilo) do
begin
YouLost('Nie ma znikad pomocy');
end;