Strona 8 z 26

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 2:10 pm
autor: Serpent
Na forum?

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 4:07 pm
autor: Anarchy
W edytorze?

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 5:05 pm
autor: Nefarem
W kampanii?

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 5:27 pm
autor: Creative
Nefarem pisze:W kampanii?
Z kampanii są jedne i te same mapy a z czyiś modów mogę wyciągać?

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 5:33 pm
autor: Nefarem
Jak ci autorzy pozwolą.

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 5:41 pm
autor: Creative
Nefarem pisze:Jak ci autorzy pozwolą.
No to w tym problem, jedynie z AM/RU mogę brać mapy, a z AR?
Gdzieś tu widziałem darmowe mapy do pobrania tylko nie pamiętam gdzie dokładnie... :roll:

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 6:13 pm
autor: zoNE
Creative pisze:
Nefarem pisze:Jak ci autorzy pozwolą.
No to w tym problem, jedynie z AM/RU mogę brać mapy, a z AR?
Gdzieś tu widziałem darmowe mapy do pobrania tylko nie pamiętam gdzie dokładnie... :roll:
@Creative

a) Wyszukiwanie zawsze pomoże:
viewtopic.php?f=18&t=2981

b) Proponuję skończyć stosować etykiety "darmowe", "płatne", "darmowe", gdyż wszystkie rzeczy, które tu są, są darmowe jeżeli ktoś je udostępnia szerzej... Jeżeli nie udostępnia do użytku w innych modach, to nie są w ogóle do użycia przez Ciebie. Przy wszystkich modach masz nick autora, starczy napisać do niego na PW z pytaniem, czy Ci udostępni mapę - oczywiście nie zaspamowywać teraz każdego masą PW z pytaniem, czy nie udostępni Ci, zanim nie sprawdzisz, czy w rzeczywistości Ci się przyda.

Jeżeli byś mówił o muzyce, konkretnych grafikach itd., to inna sprawa. W tym wypadku jednak wszystko jest do ugadania z autorami. Na OW nie ma płatnych modów i wątpię, aby takie kiedyś wyszły. Jak się nie spytasz, to się nie dowiesz, bo mało kto wystawia takie rzeczy dla ogółu.

Są na forum też osoby, które czasami wykonują mapy, jeżeli ktoś chce.

W naszym dziale download masz mody:
https://original-war.net/files.php?c=15

A poniżej znajduje się lista modyfikacji:
viewtopic.php?f=28&t=3852
Oraz jej starsza wersja:
viewtopic.php?f=6&t=502

Inne mody masz na forum, starczy włączyć, zobaczyć co w nim jest i spytać autora, czy możesz użyć.

c) Możecie tworzyć nowe tematy z takimi pytaniami.

d) Osoby wprowadzające ludzi w błąd są proszone o zaprzestanie. Teksty typu "on będzie wydawał moda za pieniądze", "jego mod będzie do kupienia za €10", wprowadzają ludzi w błąd i prowadzą do powstawania takich pytań.

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: ndz cze 14, 2015 9:01 pm
autor: Gravitr
Some more maps by Morphid (it's uploaded in International Forums only):
viewtopic.php?f=48&t=2971
(direct link)

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: pn cze 15, 2015 1:04 pm
autor: Creative
Da się zrobić by postaci się życie powoli regenerowało albo coś podobnego?

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: pn cze 15, 2015 1:25 pm
autor: Night
Da się zrobić by postaci się życie powoli regenerowało albo coś podobnego?

Kod: Zaznacz cały

Every 0$1 do
var a;
begin
enable;
a:=GetLives(un)+25;
SetLives(un, a);
end;
Oczywiście wartości ustawiasz tak jak Ci pasują. Szybciej wolniej, więcej mniej.

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: pn cze 15, 2015 2:01 pm
autor: Creative
Co znaczą skróty un i a?

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: pn cze 15, 2015 2:38 pm
autor: Night
No to już powinieneś dawno wiedzieć.

var wyznacza zmienną lokalną, to czy będzie to "a" czy "cycek", nie ma znaczenia. To tylko zmienna na potrzeby kodu.

Pod un wstawiasz jednostkę na jaką chcesz, aby kod działał.

Z tym, że zapomniałem o jednym, bo powyżej 1000hp będzie wywalać błąd.

Kod: Zaznacz cały

Every 0$1 do
var a;
begin
enable;
a:=GetLives(un)+25;
SetLives(un, a);
If a >= 900 then
disable;
end;

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: pn cze 15, 2015 5:24 pm
autor: Serpent
Nie będzie wywalać błędu, po prostu gra zinterpretuje to działanie następująco: 1000 + 25 = 1000.

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: wt cze 16, 2015 1:18 pm
autor: Creative
Jest błąd:

Obrazek

Re: Niezniszczalni/Sniper mod - Wątek roboczy

: wt cze 16, 2015 1:42 pm
autor: Nefarem
No to daj warunek gdy postać ma 900 + HP to wtedy pętle zostaje przerwana.