Stránka 8 z 111
Re: Sand of Siberia
Napsal: pát pro 05, 2014 11:58 pm
od Serpent
Tym razem już na moim kanale.
Re: Sand of Siberia
Napsal: sob pro 06, 2014 8:21 am
od Szymiew
Będzie też Amerykańska kampania, czy logo pójdzie w niebyt przed wydaniem?
Bohater będzie miał chociaż czas na wydanie tych 200.000 baksów? W przeszłości to się nimi raczej będzie mógł tylko podetrzeć, a drogi powrotnej nie stwierdzono.
A może jednak stwierdzono?
Re: Sand of Siberia
Napsal: sob pro 06, 2014 11:24 am
od Serpent
Tak wiem że jest literówka, intro było robione przed euro 2012 ale jakoś nie miałem ochoty tego poprawiać ;d
Szymiew wszystko się wyjaśni ;D
Re: Sand of Siberia
Napsal: stř pro 10, 2014 1:33 pm
od be6he6mo6th
GL w robieniu moda, trzymam kciuki aby zostalo to dopracowane do samego konca. Malo troche szczegolow znamy, jednakze poki co zapowiada sie ze bedzie lepsiejsze od oficjalnej kampanii arabskiej, (te nowe technologie ahh). Jednakze trzeba wytrwac do konca.
Bardzo spodobal mi sie projekt i chcialbym w nim wziac udzial, oferuje pomoc jako tester
- poziom angielskiego na poziomie B1-B2
- charyzmatyczny glos (doczytalem sie ze dubbingujecie kampanie),
- spostrzegawczy wzrok
- chodzacy slownik jezyka polskiego
- wysoka krytyka/ocena podniesienie standardow moda do granic mozliwosci (psychicznych autora)
- kupa czasu
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 21, 2014 3:44 pm
od Serpent
Niestety coś blokuje moje ip w pisaniu postów przez co nie mogę aktualizować tematu. Jednak nie oznacza to że nic się przy modzie nie dzieję ;p
@be6he6mo6th
Potrzebny mi translator czyli ktoś kto przetłumaczyłby wszystkie polskie teksty na angielski. Jest to dość sporo roboty i nie mam na to czasu, poza tym orłem z angielskiego nie jestem
Co do dubbingu kampanii, póki co nagrywamy kwestie do map potyczek gdyż jest to mniej roboty i nie wymaga wielu osób. Liczę na to że Siwson znajdzie jeszcze kilka chętnych osób, wtedy nic nie stanie na przeszkodzie by zdubbingować całego moda.
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 21, 2014 9:19 pm
od Serpent
Hack w akcji:
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 21, 2014 9:26 pm
od Maliu
3:12 maleńka literówka xd
Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 21, 2014 9:40 pm
od Szymiew
hax too imba,. alliance op!, plox nerf ploxoxox !!1!1oneone1!
- dzień po wydaniu Sand of Siberia multiplayer
Misja fajna, ale długa to ona nie była.
Komp mógłby kontrować te haxy spamem jakichś słabych pojazdów bez broni, gdyby miał mózg.

Re: Sand of Siberia
Napsal: ned pro 21, 2014 10:33 pm
od Backero
Za każdym razem, gdy obejrzę cokolwiek, co pokaże Serpent, nachodzi mnie ochota na modowanie i nie inaczej jest w tej chwili
Hack mi się strasznie podoba, ale mam pytanie. Zgaduję, że będzie on dostępny tylko na pojazdach, ale czy będzie można go montować na średnich i lekkich podwoziach?
Re: Sand of Siberia
Napsal: pon pro 22, 2014 1:05 am
od Serpent
Backero píše:Za każdym razem, gdy obejrzę cokolwiek, co pokaże Serpent, nachodzi mnie ochota na modowanie i nie inaczej jest w tej chwili
Ciesze się ;D
Hack dostępny jest tylko na ciężkim podwoziu z tego względu iż poza komputerem sterującym posiada drugi większy komputer oraz inny sprzęt służący do przejmowania wrogich maszyn.
Szymiew píše:
dzień po wydaniu Sand of Siberia multiplayer
Nie będzie map na multi, poza tym tryb mp jest wyłączony bo i tak nikt by w to nie grał.
Szymiew píše:
Komp mógłby kontrować te haxy spamem jakichś słabych pojazdów bez broni, gdyby miał mózg.
Spokojnie, to pierwsze użycie tej broni o której Amerykanie nie mają pojęcia

Re: Sand of Siberia
Napsal: pon pro 22, 2014 10:07 am
od Szymiew
Wiem, że nie będzie. Żartowałem tylko.
Jaki jest zasięg hakowania w stosunku do zasięgu dział czy laserów? Da się zdjąć wieżyczkę z hakiem zanim przejmie atakujące pojazdy?
I co będzie jak spotkają się dwa wrogie wobec siebie haki?

Re: Sand of Siberia
Napsal: pon pro 22, 2014 11:57 am
od zoNE
Ciekawe, tylko, czy ten hack nie jest zbyt szybki? Tj. czy nie przejmuje on zbyt szybko pojazdów na polu bitwy i czy ma jakieś ograniczenia co do ilości przejętych pojazdów za 1 razem (poza zasięgiem)? Bo jeżeli by zrobić kilka hacków (a nawet tylko 2) i by wroga z kilku stron otoczyli, to nawet byśmy go bić nie musieli - on nam zrobi pojazdy za darmo. Ewentualnie może jakaś blokada ilości posiadanych hacków, plus czas na odnowienie możliwości przejmowania by mogło być ciekawe - chyba, że już jest? Bo szczerze mówiąc nie śledziłem.
Re: Sand of Siberia
Napsal: pon pro 22, 2014 1:49 pm
od Szymiew
Chyba było, że jeden hax może kontrolować max 3 pojazdy. Przy okazji - fajnie by było, gdyby korelowało to z poziomem technologii komputerowej.
Re: Sand of Siberia
Napsal: pon pro 22, 2014 2:21 pm
od Backero
Serpent nie wspominał coś, że koreluje? Taką zależnośc da się zrobić bez problemu, więc skoro Serpentowi udało się zakodować działanie czegoś takiego jak Hax, to na to też na pewno wpadł

A przynajmniej myślę, że powinno tak być.
Re: Sand of Siberia
Napsal: pon pro 22, 2014 5:27 pm
od Serpent
Pisałem już wcześniej że hack przejmuje pojazdy w ilości zależnej od rozwinięcia komputerowego.
Szymiew píše:Wiem, że nie będzie. Żartowałem tylko.
Jaki jest zasięg hakowania w stosunku do zasięgu dział czy laserów? Da się zdjąć wieżyczkę z hakiem zanim przejmie atakujące pojazdy?
Jak widać na filmie trzeba bardzo blisko podjechać więc montowanie hacka na wieży jest bezcelowe.
I co będzie jak spotkają się dwa wrogie wobec siebie haki?
Nie przewiduję takiej sytuacji
zoNE píše:Ciekawe, tylko, czy ten hack nie jest zbyt szybki? Tj. czy nie przejmuje on zbyt szybko pojazdów na polu bitwy i czy ma jakieś ograniczenia co do ilości przejętych pojazdów za 1 razem (poza zasięgiem)? Bo jeżeli by zrobić kilka hacków (a nawet tylko 2) i by wzięli wroga z kilku stron otoczyli, to nawet byśmy go bić nie musieli - on nam zrobi pojazdy za darmo

. Ewentualnie może jakaś blokada ilości posiadanych hacków + czas na odnowienie możliwości przejmowania by mogło być ciekawe - chyba, że już jest? Bo nie śledziłem szczerze mówiąc.
Hack powstał na potrzebny fabularne kampanii Przymierza. Ma on wiele usprawnień np. badając 3 roz. kompowe. hack nie będzie już przejmował uszkodzonych pojazdów (czerwone hp). Jego cena i czas na produkcję uniemożliwia spam hackerski ;d
Jednak dopóki nie wydam moda zawsze można coś przy tym zmienić także jeżeli macie jakieś propozycje to walcie śmiało.