Page 71 of 111

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 12:44 pm
by filazaf
Ja mam tylko w paru misjach audio. Ale burłaka bym wywalił, bo płakać się chce.

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 2:29 pm
by MrSvP
Przepraszam Serpent, miałem pisać ci o szumach ale byłem zajęty :D Na początku pomagało wychodzenie z gry potem już nic a teraz po pewnym czasie samo przechodzi :D Pierwszy raz miałem szumy jak zagrałem w Omikron (Na razie zagrałem tylko w tą potyczkę) po godzinie gry. Co do IA to sobie chwalę, nie mogę bez karnie atakować bazy wroga bo zaczyna atakować moją :D

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 3:25 pm
by Serpent
kolega48 wrote:działają ale po pewnym czasie gry robi się szum nie wiem dlaczego
Jaki szum? Oo

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 4:06 pm
by Mart
Te szumy to chyba wina samego OW, w swoim modzie podmienilem dzwięki wybuchów min i czasami występują trzaski w dźwięku czy przerwania podczas ich detonacji. Podobnie się dzieję gdy na mapie porusza się duża ilość pojazdów, coś takiego można było zaobserwować chyba w jednym ze strimów Szymiewa.

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 5:23 pm
by kolega48
taki szum sie robi jak w telewizji gdy kończy się program xd

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 5:48 pm
by filazaf
W którym miejscu i misji macie te szumy?

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 10:24 pm
by kolega48
szczególnie w potyczce omikron

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 28, 2015 11:11 pm
by Serpent
Kolega48 spróbuj jakoś nagrać ten szum i zgłoś to do Stukacza, to na 99% wina silnika gry.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 29, 2015 12:04 am
by Don Mateo
Dam w spoilerze, bo może ktoś nie grał

Wrażenia i błędy:
Spoiler:
Blue River
- dziwna sprawa, bo gra gdy jest zatrzymana (pauza) działa, a nie na pauzie się zatrzymuje,
- lekka przesada z poziomem małp, które mają lepsze umiejętności niż ludzie w bazie. Można ewentualnie co fale zwiększać ich poziom, ale i tak bez przesady,
- Jak jakaś osoba ma kwestie dla kilku postaci, to można byłoby jakimś programem z modulować głos,
- Nefarem ma hmm trochę nie wyraźny głos, więc nie dawajcie mu dłuższych dialogów, bo przy krótkich jeszcze to ujdzie np. tych które są przed każdym atakiem.
===============================================
Catch Vehicle # Kill Animal
- zagrałem z dwa razy i dałem sobie spokój. Może na multi miałoby to większy sens, ale i tak raczej byłoby tym małe zainteresowanie.
===============================================
Convoy
- Czasami miny wybuchają mimo tego, że wszyscy w pobliżu zostali wybici,
- Gdy postać jest jakaś ranna i krzyczy „Potrzebuję medyka” to często krzyczy to postać, która go nie potrzebuję,
- Na zdjęciach oznaczyłem punkty gdzie konwój postanowił sobie skrócić drogę. No chyba, że tak miało być,
Image

Image
- medale nie działają, ale to akurat bardzo częsty problem w tych potyczkach.

Misję z konwojem mógłbyś nawet rozszerzyć. Pierw eskorta do bazy, obrona bazy i ewentualnie atak albo na multi taki tryb, że jeden gracz broni bazy z ograniczonymi zasobami, a drugi eskortuje taki konwój i później pomaga w obronie. Tylko w takim wypadku osoba z konwojem powinna mieć trochę łatwiej i powinno być więcej komór z zasobami.
===============================================
Desert Strom
- medale nie działają,

U mnie zdarzyła się taka sytuacja, że chyba jeden atak nie zadziałał tzn. nie dostałem o tym informacji i prawdopodobnie zablokował się w rogu mapy. Później nie dostarczyłem syberytu dla Rosjan i wrąbali się na ten poprzedni atak (chyba bo słyszałem, że do czegoś strzelali). Dodatkowo po kilku sekundach informacja, że nadchodzą przydupasy Heike.

Wyszła taka sytuacja:
Z jeden strony araby, a z drugiej Rosjanie.
Było to do obronienia, ale jak by wcześniej był ten jeden atak, to mogłoby być aż za wesoło.

Moim zdaniem przydałaby się zmiana fabuły, bo raczej po jednym takim ataku rozmowy by się zakończyły i zaczęto by jak najszybciej uciekać.
Może obrona laboratorium i czekanie aż skończą badania?
Czekanie na posiłki, ponieważ są odcięci od reszty i co chwile informacja jak są daleko albo że mają problemy jakieś i będą trochę później?
Mają jakiegoś ważnego jeńca i też czekają na jakieś posiłki, które go przetransportują?
===============================================
Gamma
Jak już daliście pełny dubbing dla postaci, to też można było go dać przy tym, gdy się „klika/zaznacza postać”.
===============================================
Omicron
- Sikorski nic nie mówi, gdy się go „zaznacza”,
- Araby powinny raczej dać większy wpierdziel Rosjanom,
- Ten naukowiec na bagnach jest za daleko albo dać go od razu grywalnego, gdy się pojawi. Tak na dobrą sprawę znalazłem go dopiero wtedy, gdy wykonałem dodatkowe zadanie, które oczywiście zrobiłem dopiero po zakończeniu głównego.
===============================================
Race car
Pfffff zagrałem raz i dla mnie totalnie do bani. Nie da się prawie kogoś wyprzedzić i nawet tutaj multi by nie pomogło.
===============================================
Winter
Jak na razie grałem bez „wydarzeń”
- Wybór koloru nie działa tzn. chce niebieski i ten niebieski dostaje wróg, a nie ja,
- Prawie nieograniczone zasoby dla wroga,
- Dodać możliwość czy nowe jednostki mają się pojawiać,
- Dać więcej wrogów (stron) i w coopa ten tryb wyglądałby lepiej.
===============================================
Snow Crystal # Invasion
Jeszcze nie grałem.
===============================================
Vulcano
Jakaś grubsza misja, więc później się wypowiem
===============================================
Po każdej potyczce jest opcja „następna misja” i czy da rade ją usunąć albo zrobić tak by po kliknięciu wracało do menu? Z przyzwyczajenia zdarza mi się to kliknąć, a później wyskakuje błąd.

Jak na razie najlepiej mi się grało w Gamma, Omicron i Convoy.

Gorzej w Catch Vehicle i Kill Animal.

Najgorzej Race car.

W resztę, którą grałem to tak średnio, ale może w coopie z kimś lepiej by się grało.

Jeśli będziesz miał zamiar wydawać kolejne potyczki, to napewno już nie obronne, ewentualnie obronne połączone z czymś.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 29, 2015 1:23 am
by Serpent
Dzięki za opinię, oto mi chodziło :D
dziwna sprawa, bo gra gdy jest zatrzymana (pauza) działa, a nie na pauzie się zatrzymuje,
Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
Jak jakaś osoba ma kwestie dla kilku postaci, to można byłoby jakimś programem z modulować głos,
Trudno jest skłonić ludzi do nagrywania dialogów, jest ich mało bo przecież nikogo do tego nie zmuszę. Jakość też nie jest najlepsza ale to wszystko powstaje w warunkach domowych.
- zagrałem z dwa razy i dałem sobie spokój. Może na multi miałoby to większy sens, ale i tak raczej byłoby tym małe zainteresowanie.
To takie mini-gierki do odstresowania, raczej nie przywiązywałbym się do nich ;)
Gdy postać jest jakaś ranna i krzyczy „Potrzebuję medyka” to często krzyczy to postać, która go nie potrzebuję,
Często zdarza się że obok żołnierzy biegają naukowcy i zanim człowiek wypowie dialog to już jest uleczony.
Czasami miny wybuchają mimo tego, że wszyscy w pobliżu zostali wybici,
Zasięg odpalania min jest dość spory w porównaniu do wielkości mapy.
Na zdjęciach oznaczyłem punkty gdzie konwój postanowił sobie skrócić drogę. No chyba, że tak miało być,
Drzewa generowane są losowo przez funkcję SAILa, więc niewykluczone że zdarzają się takie "dziury".
medale nie działają, ale to akurat bardzo częsty problem w tych potyczkach.
Medali nie ma w potyczkach, to tylko wiadomość dla gracza że wygrał misję.
Misję z konwojem mógłbyś nawet rozszerzyć. Pierw eskorta do bazy, obrona bazy i ewentualnie atak albo na multi taki tryb, że jeden gracz broni bazy z ograniczonymi zasobami, a drugi eskortuje taki konwój i później pomaga w obronie. Tylko w takim wypadku osoba z konwojem powinna mieć trochę łatwiej i powinno być więcej komór z zasobami.
Coś się wykmini ;)
Desert Strom
Misja ta w całości opiera się na losowości więc może się zdarzyć tak że będzie 1 atak albo i 3 w tym samym momencie.
Jak już daliście pełny dubbing dla postaci, to też można było go dać przy tym, gdy się „klika/zaznacza postać”.
Tak jak wyżej, ciężko skłonić ludzi do nagrywania.
Sikorski nic nie mówi, gdy się go „zaznacza”,
Sikorski ma nagrane bardzo mało okrzyków.
Araby powinny raczej dać większy wpierdziel Rosjanom,
Specjalnie zostali osłabieni, bo wcześniej Arabowie rozwalali Ruskich przez co resztę czasu gracz siedział na du**e i nie miał nic do roboty.
Wybór koloru nie działa tzn. chce niebieski i ten niebieski dostaje wróg, a nie ja,
To dziwne, bo działało :o
Po każdej potyczce jest opcja „następna misja” i czy da rade ją usunąć albo zrobić tak by po kliknięciu wracało do menu? Z przyzwyczajenia zdarza mi się to kliknąć, a później wyskakuje błąd.
Nic nie mogę na to poradzić, Stukacz od wieków obiecuje specjalny tryb dla potyczek.
Pfffff zagrałem raz i dla mnie totalnie do bani. Nie da się prawie kogoś wyprzedzić i nawet tutaj multi by nie pomogło.
Mapa dla beki, podobnie jak polowania.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 29, 2015 11:29 am
by Mart
dziwna sprawa, bo gra gdy jest zatrzymana (pauza) działa, a nie na pauzie się zatrzymuje,
Też się z takim czymś już spotkałem, ale w innym modzie. Reset pomaga, to chyba kolejny błąd silnika gry.

EDIT: Chyba to nawet kampania była, ale z tego co pamiętam grałem wtedy jeszcze na wcześniejszym patchu.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 29, 2015 11:58 am
by filazaf
Przeszedł ktoś vulcano amerykanami na najcięższym poziomie?

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 30, 2015 4:41 pm
by Gelwe
filazaf wrote:Przeszedł ktoś vulcano amerykanami na najcięższym poziomie?
tak

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 30, 2015 11:25 pm
by filazaf
Jak zająłeś baze, jeśli można wiedzieć? Nie da się ani mikrować, ani odciągnąć pojedynczej jednostki wroga

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 30, 2015 11:34 pm
by Krotos
filazaf wrote:Jak zająłeś baze, jeśli można wiedzieć? Nie da się ani mikrować, ani odciągnąć pojedynczej jednostki wroga
Z tego, co pamiętam, możesz sobie ustawić wszystkich na snajperów - w efekcie możesz bawić się w kotka i myszkę. :P