Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1239
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Creative »

MrSvP wrote:Original War już nie będzie takie jak kiedyś :D
Ale będzie lepsze ;)
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

Pomaluj na taki beżowy kolor jak jest podwozie i będzie git malina.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Don Mateo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 51
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Don Mateo »

Łapaj kolejne uwagi, opinie, wrażenia i wydawaj coś nowego :D
Spoiler:
Snow Crystal
Brawo za balans (serio). Misja na łatwym była łatwa, a na trudnym - nawet trudna.

Na początku myślałem, że amerykanami będzie się grało łatwiej, a wyszło odwrotnie i to raczej przez liczbę zasobów, bo grając amerykanami było ich znacznie mniej.

Amerykanie
- Przydałby się jakiś atak naraz z dwóch stron. Oczywiście zbytnio nie przesadzając z liczbą atakujących jednostek.

Rosjanie
- po zajęciu bazy miało przybyć jakieś wsparcie. Nie przybyło,
- ataki amerykanów powinny skupić się atakowaniem bazy z syberytem, a nie tej którą wcześniej wybudowałem.

Po zdobyciu wymaganej liczby syberytu fajnie by było, gdyby misja nie kończyła się tak nagle. Wcześniej powinien być np. jakiś komunikat do dowódcy. Przed zakończeniem misji przydałby się cel, aby wyeliminować pozostaje jednostki wroga i wtedy koniec.
===============================================
Vulcano
Akurat grałem przymierzem i co mogę powiedzieć. Misja nudna, frustrująca, trudna i długa. Motyw z artefaktem powinien być jakoś lepiej wykorzystany.
===============================================
Winter
Tym razem grałem „z wydarzeniami”
- zbyt częste powtarzanie zdarzeń z pojawianiem się nowych wrogów i sabotażem w bazie,
- ci nowi wrogowie zawsze nadchodzą z tej samej strony i z tą samą ilością,
- obrona bazy wroga przydałaby się lepsza,
- czym dłuższa misja tym bardziej AI się buguje np. w dolnym przejeździe zostawił pustą komorę albo przestał produkować nowe pojazdy, ponieważ chyba pozostałe zagradzały mu przejazd i w ogóle przestaje atakować gracza,
- przydałoby się, aby tych wydarzeń było więcej i była pomiędzy nimi jakaś równowaga pod względem ilości jak i jakości. Czyli jakaś podobna ilość pozytywnych, negatywnych jak i neutralnych, i aby te wydarzenia nie zdarzały się w następującej kolejności jak to w moim przypadku miało miejsce: nowe jednostki wroga->sabotaż w bazie->nowe jednostki wroga->pojawił się dodatkowy człowiek (szkoda, że w centrum bazy wroga).

Co do nowych wydarzeń to takie luźne pomysły:
- odwiedziny arabów czy ogólnie kogoś z jakoś propozycją coś za coś,
- wrogi konwój z zasobami, które możemy przechwycić,
- sojuszniczy konwój z zasobami, który musimy eskortować,
- pojawienie się nowych jednostek, które są wrogie dla wszystkich,
- może jakiś wskaźnik morale. Niskie morale - dezercja i przechodzą nasze jednostki do wroga. Wysokie - podobna sytuacja tylko, że jednostki wroga dezerterują i przechodzą na naszą stronę.
===============================================
Invasion
- pierwsze trzy fale powinny być z góry jakieś łatwiejsze, a nie wszystkie są losowe,
- co np. 5 fal przydałaby się jakaś inna, specyficzna. Może coś w stylu syberytówki na 20 tylko na mniejszą skale,
- późniejsze fale wroga nie powinny kończyć się na jednym ataku tylko na dwóch i więcej,
- przydałby się aby późniejsze ataki były z trzech stron, a nie zawsze tylko z dwóch,
- misja się nie kończy, gdy stracimy wszystkie jednostki.
- gdyby była możliwość stworzenia końcowej tabeli wyników w której wyświetlała by się ilość: przetrywanych fal, na jakim poziomie trudności i ile punktów zostało zdobytych, to by było miodzio, a jak by takie coś działało na multi, to jeszcze lepiej. No ale to już ten tego…

Ogólnie stwierdzam w tym duży potencjał na jakiegoś coop lub TVT.

TVT:
Jeden się broni, a drugi atakuje. Oczywiście gracz atakujący by miał ograniczoną ilość czasu na atak w każdej fali.

Coop:
Wspólna obrona bazy.
- wspólne jednostki,
- oddzielne jednostki i sami ustalają jak się bronią.
- oddzielne jednostki z wymuszoną linią obrony np. jeden broni północ, a drugi południe. Gdy jeden padnie, to drugi będzie miał znacznie trudniej przez ataki z północy i południa.
- oddzielne jednostki i bazy. Wygrywa ten, który dłużej się utrzyma.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Dzięki za opinie Don Mateo ;)
po zajęciu bazy miało przybyć jakieś wsparcie. Nie przybyło,
Tak miało być, po prostu posiłki nigdy do gracza nie docierają.
- Przydałby się jakiś atak naraz z dwóch stron. Oczywiście zbytnio nie przesadzając z liczbą atakujących jednostek.
Na pewno to uwzględnię.
Akurat grałem przymierzem i co mogę powiedzieć. Misja nudna, frustrująca, trudna i długa. Motyw z artefaktem powinien być jakoś lepiej wykorzystany.
Ta misja na pewno będzie jeszcze rozbudowana. Na strimach u Nefarema, Kvantovego i Dragon5fly zauważyłem pewne mankamenty AI np. łatwo rozwalić bazę Legionu. Jest to duża mapa z potencjałem. Dodałem ją do paczki zimowej ponieważ wiele osób o to prosiło.

Co do mapy Winter, mapa ta pochodzi jeszcze z FWB. Niewiele przy niej grzebałem, AI jest stare i przydałoby się je napisać od nowa ale mam inne priorytety. Na pewno kiedyś ją poprawię.

Podobnie wygląda sprawa z mapą Invasion.


Co do Twoich propozycji, tryb TVT w zamyśle wygląda fajnie ale multiplayer OW jest bardzo podatny na "spawnowanie fal", podobny pomysł odrzuciłem już rok temu.

Natomiast Coop na pewno jakiś będzie ale kiedy, to zależy od tego ile osób wyrazi zainteresowanie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

SoS Multi.

Image
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 462
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Sand of Siberia

Post by Szulce »

Pomijając dodatkową stówę w komorze, to ta mapa coś mi przypomina. Mógłbyś zapodać cały widok?
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

To chyba ta mapa na której Nefarem i Serpent grali na strimie.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1108
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

Post by Nefarem »

Szymiew wrote:To chyba ta mapa na której Nefarem i Serpent grali na strimie.
Tak dokładnie to ta, jak ktoś chce obejrzeć powtórkę to tutaj podaję link: http://www.twitch.tv/nefarem/v/32477365.
Mapa generalnie jest genialna do trybu multiplayer.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
tomek795
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 202
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:58 pm

Re: Sand of Siberia

Post by tomek795 »

Bardzo dobra mapa, pewnie trochę nad nią siedziałeś :P, a aporpo potyczek na mapie Snow Crystal grając Rosjanami nie da się zbadać wszystkich dostępnych technologi. Polegało to na tym, że aby zbadać teleportacje trzeba mieć opracowaną ograniczoną teleportację i na odwrót.
Last edited by tomek795 on Mon Jan 11, 2016 7:32 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 358
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Xander »

Nefarem wrote:
Szymiew wrote:To chyba ta mapa na której Nefarem i Serpent grali na strimie.
Tak dokładnie to ta, jak ktoś chce obejrzeć powtórkę to tutaj podaję link: http://www.twitch.tv/nefarem/v/32477365.
Mapa generalnie jest genialna do trybu multiplayer.

obojętnie jaka mapa wszyscy będą grali tam jak CB na AB... rush hg rush hg blyat
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Krotos
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 47
Joined: Thu Nov 04, 2010 4:37 pm
Location: Poland

Re: Sand of Siberia

Post by Krotos »

Xander wrote:
Nefarem wrote:
Szymiew wrote:To chyba ta mapa na której Nefarem i Serpent grali na strimie.
Tak dokładnie to ta, jak ktoś chce obejrzeć powtórkę to tutaj podaję link: http://www.twitch.tv/nefarem/v/32477365.
Mapa generalnie jest genialna do trybu multiplayer.

obojętnie jaka mapa wszyscy będą grali tam jak CB na AB... rush hg rush hg blyat
Prawy górny i prawy dolny to lokacje, na które HG rush po prostu się nie sprawdzi - prawy górny to tak świetnie usytuowana pozycja, że 2 wieże i koszary i HG rush kwiczy, bo nie da się przebić.

Prawy dolny natomiast to olbrzymie bagno i tylko 1 przejście na rzece. HG rush znowu się wykłada, bo nie da się flankować i trzeba atakować z pozycji, gdzie obrońca ma przewagę.

Osobiście uważam, że to mapa świetna dla Arabów, jak również pod SW. Z Serpentem graliśmy sobie na swobodnie i skończyło się na tym, że moja obrona arabska była nie do przebicia dla jego radzieckiej ofensywy. :P
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4166
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Wkrótce pojawi się mapa potyczkowo-coopowa, to znaczy mapa która będzie dostępna w 2 wersjach:
Dla jednego gracza jako potyczka, wtedy sojusznikiem steruje komputer.
Dla dwóch graczy jako mapa coop-multiplayer.

Cele mapy w obu przypadkach będą identyczne. Jedyne różnice będą leżały w poziomie trudności (na coopie będzie trudniej).
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 711
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Szymiew »

wtedy sojusznikiem steruje komputer.
Jest! Nareszcie okrutne AI Serpa będzie po mojej stronie, mogę wracać do SoSa :D

Może kiedyś doczekamy się ustawiania wrogów i sojuszników jak w C&C Generals ;)
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 693
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Szymiew wrote:
Może kiedyś doczekamy się ustawiania wrogów i sojuszników jak w C&C Generals ;)
Wystarczy użyć okienka dyplomacji z multi ;)
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
MEragin
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Thu Apr 23, 2015 5:59 pm

Re: Sand of Siberia

Post by MEragin »

Cos czuje ze mod niedlugo wyjdzie chyba ze sie myle ale to tlko moje przeczucia
jak tam prace z modem drodzy koledzy ?:D
Post Reply