Strona 9 z 12

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 8:27 am
autor: Serpent
Jak dla mnie mod mało ciekawy, misję praktycznie są takie same, fabuła leży. Naprawdę robiłeś ten mod z wielkim poświęceniem a tu taki bubel, doszedłem do 3 misji i nie mam ochoty dalej grać.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 9:31 am
autor: Pablo Abruzzi
Od 4 misji zaczynają się urozmaicenia akurat. Nie mów, że "bubel" jak nawet nie doszedłeś do połowy -.-.

Pierwsze 3 są rozgrzewko we. Panowie piszący wcześniej zapewne się ze mną zgodzą :P.

Bren moździerze to ostatni atak w 7 misji, a żeby naukowca przesłuchać musisz go zabrać w okolice magazynu (jego i Popowa) - to było nie sprecyzowane. Był dialog, jak Popow mówił, że chce z nim pogadać i żeby go wzięli do składu.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 2:01 pm
autor: ramhell
Co robię nie tak w 6 misji, w momencie gdy zaczynam produkować pojazdy (ciężkie działo na gąsieniczkach) po kilku sekundach wyłącza się gra z errorem.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 2:10 pm
autor: Serpent
Zamieść tu errorloga.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 2:28 pm
autor: ramhell
Proszę bardzo o to log, dziwi mnie tylko że jest tam napisany 1gb ram, bo razem mam 4. Tak samo nie mam XP'eka tylko W7 home premium :)

General Info
------------
Application : Owarfull
Version : 1.11.0 RC 8

ModName : The Heroes Company
ModDir : The_Heroes_Company
ModVer : 1.0 (1.48)

ErrorType : Unknown
ErrorText : Access violation at address 005F1D58 in module 'OwarFull.exe'. Read of address 00000203

Params : MOD THE_HEROES_COMPANY
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 6
mission_campaign : 3
camp_names[mission_campaign] : Ru
mission_names[mission_number] : 06
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 299
last_title_radio : True
last_title : Tu Popow. Kontynuujcie...

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 2

Windows Info
------------
Product : Windows XP Media Center Edition
Win32MajorVersion : 5
Win32MinorVersion : 1
BuildNumber : 2600
ServicePack : Service Pack 3
ServicePackMajor : 3
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 1024MB
CPU Name : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz
CPU Clock : 2000Mhz
"Actual" CPU Speed : 2000Mhz

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 2:32 pm
autor: mattin111
Umie tak samo, jestem w 6 Misji 2 Baze zniszczone, jedziemy na gore potem Error :/

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 2:34 pm
autor: Pablo Abruzzi
Dziwne, ja tego nie miałem, sprawdzę to później. Kumpel też to przechodził i wszystko było ok.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 2:41 pm
autor: ramhell
Również jest to przy rozwalonych 2 wiochach i leci atak na 3 górną. Error wystepował jeszcze przed atakim ale jakoś za 3 razem zaskoczyło bez.

Zaznaczałem ostatni budynek do rozwalania i crasha, idzie się wkurzyć ;)
Teraz tylko działka zaczeł strzelać i dowiedzenia ^^

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 10:04 pm
autor: ramhell
Tak wygląda zdjęcie błędu. Coś się kutra w skrypcie. Czy może to być wina najnowszego patcha rc8 ?

http://img191.imageshack.us/img191/8418/lolii.png

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 10:07 pm
autor: Serpent
Nie. To wina kodu, a dokładniej gra nie ma gdzie postawić ludzika bo miejsce dla niego jest zajęte.

Pablo przesadził z mięsem armatnim, więc do niego miej pretensje.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: pn lip 18, 2011 10:31 pm
autor: ramhell
Jako tako do nikogo pretensji nie mam, po prostu wskazałem co się dzieje po błędzie.

------------------------------------------
@Edit:
23:41

Dodam że języka SAIL nie znam w ogóle, ale mam wielkie doświadczenie jeśli chodzi o grę, wykazałem się sprytem i zapamiętałem pozycje budynków. Zaatakowałem i zniszczyłem je bazookami nie odkrywając terenu i błąd nie wystąpił. Jednak tak nie powinno wyglądać przechodzenie misji.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: wt lip 19, 2011 7:01 am
autor: Radzio
@Serpent: Albo próba złożenia ludzika z niepoprawnym zestawem uc_* i hc_*.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: wt lip 19, 2011 11:18 am
autor: mattin111
Umie w 6 Misji, jade sam rozwalam na zachodzie 2 bazy, potem ide do punktu zeby USA zaatakowali wschod potem jak maja kontynuowac jade z nimi na srodek i potem error :/
http://img827.imageshack.us/img827/476/errorb.jpg

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: wt lip 19, 2011 4:42 pm
autor: ramhell
W twoim błędzie zawarte jest słowo "Pojazd" w języku angielskim. Więc musisz te partie rozegrać inaczej. Tak by moment w którym błąd występuje; nie nastąpił.

Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi

: wt lip 19, 2011 6:30 pm
autor: Serpent
ramhell pisze:W twoim błędzie zawarte jest słowo "Pojazd" w języku angielskim. Więc musisz te partie rozegrać inaczej. Tak by moment w którym błąd występuje; nie nastąpił.
Jak już mówiłem problem dotyczy arei. Mod jest nie dopracowany bo taki elementarny błąd nie powinien ujrzeć światła dziennego.

Co do momentu, to jednostki tworzone są gdy zostanie spełniony warunek np. warunek czasu lub warunek wejścia do arei, nie idzie jednak tego sprawdzić bo mod jest zabezpieczony także wątpie żebyś wymanewrował jakikolwiek warunek chyba że jest on typu:

Kod: Zaznacz cały

Every 4$00 do
begin
...
enable;
end;
Mam nadzieję że wyjdzie łatka do moda.