Page 9 of 111

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 22, 2014 6:31 pm
by Szymiew
Będzie w ogóle sytuacja w której haxy zostaną użyte przeciwko nam?
Zhakowany pojazd jest na zawsze nasz, czy po zniszczeniu haxa/upłynięciu czasu/oddaleniu się wraca ponownie do wroga?
Osobiście chętnie bym zobaczył misję w której można by kraść komuś transportery zbierające skrzynie :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Dec 22, 2014 6:52 pm
by Serpent
Szymiew wrote:Będzie w ogóle sytuacja w której haxy zostaną użyte przeciwko nam?

Zobaczymy ;p

Szymiew wrote:Zhakowany pojazd jest na zawsze nasz, czy po zniszczeniu haxa/upłynięciu czasu/oddaleniu się wraca ponownie do wroga?
Tylko w przypadku rozwalenia hacka wszystkie pojazdy które były pod jego kontrolą powracają do pierwotnego właściciela.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Dec 23, 2014 1:05 pm
by be6he6mo6th
Serpent wrote: @be6he6mo6th
Potrzebny mi translator czyli ktoś kto przetłumaczyłby wszystkie polskie teksty na angielski. Jest to dość sporo roboty i nie mam na to czasu, poza tym orłem z angielskiego nie jestem :P
To póki nie masz czego lepszego do roboty dla mnie to dawaj to na pw. Zobaczę co da się zrobić.

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 01, 2015 8:31 pm
by Serpent
Ktoś zgadnie co to za mapa? :>

Image

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 01, 2015 8:43 pm
by Serpent
Potyczka?

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 01, 2015 8:48 pm
by Xander
>Zobaczyłem co nowego i jakie zmiany są w Sand Of Syberia.
>Original War 2 Confirmed! xD

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 01, 2015 8:52 pm
by Backero
Moim zdaniem ta mapa (nazywam ją Front Gamma) jak na mapę z kampanii jest świetnie zbalansowana dla pozycji północnej i południowej zarówno. Oczywiście to nie jest symetryczny ideał, ale zawsze widziałem w tej mapie potencjał do 1v1 :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 2:27 am
by Serpent
Moim zdaniem pozycję nie są zbyt zbalansowane, na północy łatwiej się bronić.

Image
Image
Image

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 2:20 pm
by Xander
Serpent a te pojazdy hack, nie są zbyt OP, tzn. można ich wyprodukować kilka i każdy 3 może schakować, czy 3 schakować ogólnie?

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 3:23 pm
by Serpent
Każdy ma własny limit.

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 4:22 pm
by Xander
Czy to nie będzie zbyt OP pojazd? Nie myślałeś nad zrobieniem czegoś typu - Pojazd HACK nie może oddalić się zbytnio od schakowanych pojazdów bo zmienią stronę ponownie?

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 4:31 pm
by Serpent
Nie bo niby czemu odległość miałaby znaczenie?

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 4:44 pm
by Backero
Według mnie hack jest okej. Co najwyżej można by dodać jakieś odznaczenie czołgów, żeby wiedzieć, które są własne, a które shackowane. Np za pomocą funkcji SetMark(); i lekką zmianę grafiki tego oznaczenia. O ile istnieje też funkcja na zdjęcie tego odznaczenia :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 02, 2015 5:32 pm
by Xander
a no widzę, jak wielki atak komputerowych pojazdów na nas idzie, a my wjazd 3 Hackami i tyle z ataku :I

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Jan 03, 2015 12:40 am
by MasterKiller
zmieniles pozycje techu gatlinga? czy to jakas inna technologia z ta ikonka?