Re: The Heroes Company by Pablo Abruzzi
Добавлено: Вт июл 19, 2011 9:10 pm
Fajnie by było jakby Pablo ponaprawiał ponapotykane tu błędy bo mod mówiąc szczerze jest godny uwagi a takie błędy bardzo zniechęcają.
Original-War.Net community forums - serving the community since 2006
https://forum.original-war.net/
Taaa chętnie bym wydał łatkę i zapewne tak się stanie, ale nie rozumiem, bo kur*a 3 razy przeszliśmy z kumplem tą misję i za cho**rę ten błąd nie wyskakiwał (raz wyskoczył error log po rozdaniu medali, ale misja się zapisała - potem się już nie powtórzyło).Serpent писал(а):Jak już mówiłem problem dotyczy arei. Mod jest nie dopracowany bo taki elementarny błąd nie powinien ujrzeć światła dziennego.ramhell писал(а):W twoim błędzie zawarte jest słowo "Pojazd" w języku angielskim. Więc musisz te partie rozegrać inaczej. Tak by moment w którym błąd występuje; nie nastąpił.
Co do momentu, to jednostki tworzone są gdy zostanie spełniony warunek np. warunek czasu lub warunek wejścia do arei, nie idzie jednak tego sprawdzić bo mod jest zabezpieczony także wątpie żebyś wymanewrował jakikolwiek warunek chyba że jest on typu:Mam nadzieję że wyjdzie łatka do moda.Код: Выделить всё
Every 4$00 do begin ... enable; end;
<facepalm>mattin111 писал(а):To nie atakuj ludzmi, Malpami :p
Możesz po polsku? xDramhell писал(а):Czy reanimacja jest możliwa ?
Hmm taaaa na pewno. Każdy ma swoje sposoby, ale ty najwyraźniej po prostu kochasz obrażać innych, nie odpiszę Ci tak jak powinienem bo pewnie ban z miejsca, ale jako admin powinieneś świecić przykładem, ale tak nie jest. Trochę rozsądku, pętle są i fakt trochę nawaliłem z eksportem w losowych miejscach i nie zmieniałem nazw zmiennych, ale akurat problem leżał nie w nich, a w kodzie na atak pojazdów, które były puste.Radzio писал(а):Tam jest multum pętli i innych konstrukcji, które są źle zastosowane. Szybciej szłoby napisać misję od nowa niż to czyścić.
Код: Выделить всё
lol1=CreateVehicle;
lol2=CreateVehicle;
lol3=CreateVehicle;
PlaceUnitArea(lol1,respawn,true);
PlaceUnitArea(lol2,respawn,true);
PlaceUnitArea(lol3,respawn,true);
//atak_genesis; //To wziąłem w koment i chyba już jest ok, nie wywaliło mnie jak dotąd, jak nie to poszukam innych bugów, znam ten kod lepiej bo go pisałem po "swojemu".
//enable;
end;
To nie są jakieś własne sposoby, tylko nieznajomość działania pewnych konstrukcji.Pablo Abruzzi писал(а):Hmm taaaa na pewno. Każdy ma swoje sposoby, ale ty najwyraźniej po prostu kochasz obrażać innych, nie odpiszę Ci tak jak powinienem bo pewnie ban z miejsca, ale jako admin powinieneś świecić przykładem, ale tak nie jest.
Świecisz przykładem w używaniu SAIL'a, ale jako admin i user znający SAIL nie powinieneś nazywać czyjegoś wysiłku "dnem". To mnie naprawdę wkurzyło, bo może jakimś fenomenem nie jestem, ale starałem się i misję wyszły tak jak chciałem(nie licząc niektórych błędów), kosztowało to dużo czasu, sam wiesz, że ostatnio nieliczne mody wychodzą, zwykle ludzie rezygnują, z takim podejściem.... przyszli twórcy być może czytają nasze wypowiedzi (na pewno) i z pewnością takie coś jakie napisałeś ich jakoś specjalnie nie motywuje....Radzio писал(а):To nie są jakieś własne sposoby, tylko nieznajomość działania pewnych konstrukcji.Pablo Abruzzi писал(а):Hmm taaaa na pewno. Każdy ma swoje sposoby, ale ty najwyraźniej po prostu kochasz obrażać innych, nie odpiszę Ci tak jak powinienem bo pewnie ban z miejsca, ale jako admin powinieneś świecić przykładem, ale tak nie jest.
Ja nie świecę przykładem? Hm, fakt. Ale przynajmniej umiem używać SAILa.
A czepiam się najbardziej: "Menu wyboru.src"
I nie denerwuj się tak. Po prostu stosuję brutalne metody zmuszania ludzi do pisania ładnego i logicznego kodu.